Нека намерим най-тънките цени.
fore - майстор
Този компресор с какво превъзхожда примерно Райдъра за 200 лева грубо ? Пак е подобебн.

А 50 литровият е 260 лева.
DundyTheCroc - майстор
На гумаджия да не даваш да ти стяга гайките. Последно се наложи да правя баланс на предните гуми, след месец тръгнах да сменям накладки, няма развиване и с дълго рамо, че и с тръба. Ходих при същите "майстори" да си ги развият, пистолета им едвам се справи. Доволен съм поне, че не са накъсали шпилките.
stonesour - специалист
fore написа:
Този компресор с какво превъзхожда примерно Райдъра за 200 лева грубо ? Пак е подобебн.

А 50 литровият е 260 лева.
с гаранцията?!
миналия месец баща ми взе ъглошлайфа от лидл. експлоатира го яко с един балчишки камък и му взе душата. смениха му го с нов. и пак му дадоха гаранция 3 години.
stan73 - майстор
И аз не давам на гумаджиите да ми пипат колелетата (колкото и да се засягат). Сам си ги завивам/отвивам, защото малко след като купих колата я водих на кадърен майстор да и смени няколко неща, едно от които маншон на предна лява полуоска, та явно преди това бяха завивали болтовете на колелетата с пневматичен винтоверт и то единият накриво. Така или иначе той се скъса (даже и с инструментите на майстора не стана, но стана с един кръстат ключ Керн, който тъкмо бях купил (така зверски бяха завити)), а после загубих 3 дни в мъки по оправянето на проблема (разпробиване на останките от ултра коравият болт и намиране на стругар за всеки случай да оправи резбата в главината, за болтът на колелото)). Сега завивам всичко на ръка и достягам с динамометричен ключ на 112 нютона (пак купен от Лидл (върши ми добра работа)) и няма никакъв проблем нито със саморазвиване, нито с каквото и да било друго.
Tiger221 - специалист
stonesour написа:
по сервизите затягат яко с техните гайковерти и изобщо не им дреме за предписанията на производителя.

гумите си ги сменям сам от 5-6 г., въртя летни зимни и минавам през гумаджия само да сменя комплекта с нов. аз си затягам яко с ключ (но обикновен) джантите, само на ръка. ако съм минавал през сервиз за нещо и имам сваляна с гайковерт гума, задължително се скача по ключа или се ползва тръба за дълго рамо.

лошото е, че и на ръка да е затяган болта, пак не отлепя, с мойта комбинация компресор - гайковерт.

информацията на tiger221 е това, което ми трябва. остава и да събера парите, пък ще видим.

До колко бара надува твоят компресор,колега.При положение,че имаш работещ компресор и ако прави 8 бара за какво ти е друг. Голямо влияние оказва дебелината на маркуча,трябва да е поне 10мм.
stonesour - специалист
малко е по-сложно с имането, по-скоро мога да го ползвам, когато си поискам, щото седи при дядото и никой не го ползва. но не е ясно до кога. купуван е от братовчедите, които утре могат да се присетят и да го шитнат на някой, щото и без това са гладни в момента. :roll:
манометъра му не работи и не знам какво налягане прави. доста е бачкано с него и вероятно е поизносен / амортизиран. отворил съм крана до край и не може да развие болт, натегнат яко от мен на ръка.
не знам дали има смисъл да го нося някъде да го видят, щото и да го оправя, може някой да се сети после за него. :lol:

маркуча ми е там някъде май беше десетина мм и 5 м дълъг. ама трябва да проверя.
kr1100 - майстор
stan73 написа:
Сега завивам всичко на ръка и достягам с динамометричен ключ на 112 нютона (пак купен от Лидл (върши ми добра работа)) и няма никакъв проблем нито със саморазвиване, нито с каквото и да било друго.
Да ама имах проблем това лято с разхлабени болтове нан предно ляво колело с лята джанта.Стягам на 170 N по предписание.За всеки случай стагянето го проверявам 2-3 пъти с ключа
piper4o - напреднал
Аз да питам за ексцетрик шлайфа.Някой купувал ли си е?
Аз по принцип исках да не е на въздух,а на ток,но на тази цена...
Въпросът е -струва ли си.
/ще го ползвам изцяло за дърво-любителски/
griffin - майстор
Няма прахосъбиране на плочата като гледам, а и най-малкото а и ще ти трябва як компресор.
stan73 - майстор
kr1100 написа:
stan73 написа:
Сега завивам всичко на ръка и достягам с динамометричен ключ на 112 нютона (пак купен от Лидл (върши ми добра работа)) и няма никакъв проблем нито със саморазвиване, нито с каквото и да било друго.
Да ама имах проблем това лято с разхлабени болтове нан предно ляво колело с лята джанта.Стягам на 170 N по предписание.За всеки случай стагянето го проверявам 2-3 пъти с ключа
За моята кола данните за стагането в различните изсточници варират от 110 до 120 Nm.
И на 105 съм стягал, и на 140 (докато не бях намерил данните), но даже и на 105 няма проблем (и с железните джанти, които ползвам зимата и с алуминиево/титаниевите, които ползвам лятото), така, че в края на краищата избрах 112 Нютона като компромисен вариант.

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: