Нека намерим най-тънките цени.
fore - майстор
В тоя ред на мисли - тресчотката пълни ли се с грес като при обикновените ?
nikolson - майстор
fore написа:
?
Не, напротив. Мисля че ще намалее ударната сила, но верта е 310 нм, а идеята е да намалиш силата, за да намалиш консумацията и увеличиш продължителността на непрекъсната работа. Какво ще завиваш на 310 нм? Това е идеята.
monster18 - специалист
А джантите на колко нютона се проверяват със ключа ?
Tiger221 - специалист
monster18 написа:
А джантите на колко нютона се проверяват със ключа ?
На всяка кола е различно предписанието на производителят,обикновено в диапазона 90-120 нм. Аз използвам една програма Аутодата в нея има доста полезна информация за повечето автомобили. Моменти на затягане на повечето важни детайли,схеми на зацепване на ангренажа и много други. Ако искаш пиши на ЛС за какъв автомобил ти трябва и ще ти кажа. Аз лично,не използвам динамометричен ключ за затягане на джанти стягам ги на усет, на моята и дават 90нм. стягам малко повече,но не прекалявам.
lov - майстор
Какво още го умувате този верт без налягане и дебит няма да работи. Пък с тия измислени компресорчета за балони хептен. Слагай те допълнително по голям ресивер и по дебел маркуч и те това е истината.То въздуха е акумулатор на енергията и само трябва да се натрупа в ресивера. Точно като ел. формулите за токовете, напрежението по ампеража дава изходната мощност. И те тука е същото само че едното е налягането а другото дебита. Което от двете да намалиш изходната мощност пада.
Пък ако искате може и да пробвате и с пръдня поне да си останете само с миризмата щото се опитвате да промените основни закони на физиката.

И си го избийте от главата да го накарате този верт да ви завива с определено усилие. За да стане това се ползват специални калибровани пластинчати вложки ма и те струват пара даже не съм виждал скоро някой да предлага такива. Ползвайте си го по предназначение за развиване на клеясали и стегнати болтове. А за затягане на джантите умните глави са го решили по като ключа в комплекта за аварийна смяна на гуми е с такава дължина че средно статистически човек да приложи необходимото усилие за затягане. то и една руса мацка ще се сети че като стъпи с крак ще го затегне достатъчно че да стигне до сервиз. :lol:
На мен не ми е забранено да стягам със сила щото ги късам. Не знам дали се сещате за вица дето багериста го попитали мутри дали има ключе десет пък той им казал че до 32 ги завива с пръсти. :)
vasko9999 - специалист
Колеги,нещо това масло което пускат утре (http://www.lidl.bg/bg/513.htm?action=sh ... l&id=29622) ме съблазнява,5 литра и най вече с цената си.Не си представям да е чак толкова добро но все пак ако някой има мнение ще съм благодарен.До колкото знам маслата се гледат по спецификациите им но май ще ги има само на тубата.В лидъл май за пръв път пускат двигателно масло.
kpenchev - специалист
И аз се чудех за маслото, но няма да рискувам. Докато търсех информация за него - попаднах на това:
Изображение
ето от тук
Маслото което ползвам в момента отговаря на същите спецификации, но все пак ...
Динамометричния ключ е най-доброто за парите си. Даже се зачудих дали да не си взема втори (имам от предишната промоция).
griffin - майстор
Двигателното масло ако си отговаря на спецификациите не е лошо :), не е най-последно поколени но все пак :)
От същия клас е и Приста лидерhttp://www.prista-oil.com/bg/product/pr ... 0-167.html само дет не знам цената.
vasko9999 - специалист
Уреда за зареждане на акумулатори ХИЧ не е за изпускане.Мога да пиша много за него...С две думи си заслужава парите от всякъде.Който се интересува да му прочете описанието,имам го вече трета година-никакви проблеми.И нещо което не го пише в описанието след зареждането на акумулатора зарядното минава в така наречения режим на десулфатизация.

Процесът на сулфатизация е нормално наблюдаван при акумулаторните батерии всеки път, когато батериите се разреждат. Това е процесът, при който активния материал се превръща по химичен път в оловен сулфат. Ако разредения акумулатор се остави така за дълго оловния сулфат се натрупва, променя формата си и довежда до трайни повреди в клетките на акумулатора. За това е изключително важно при констатирано разреждане на акумулатора той да премине през процес на десулфатизация. Десулфатизацията представлява период на прилагане на зарядно-разрядни цикли. С напредването на технологиите започнаха да се прилагат съвременни методи за десулфатизация, чрез използването на микропроцесорни зарядни устройства, които следят периодите на циклите за зареждане и разреждане.
juvesan - специалист
oftopik: а бе хора, какви акумулатори ползвате, че ги десулфатизирате , пък и ги зареждате явно често... върнахте ме преди с 30 години просто. Моето зарядно е 30 годишно, от СССР и когато ми потрябва всеки път се налага дълго да го търся... :supz: :supz:

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: