Нека намерим най-тънките цени.
profesionalist_wood - майстор
Аз пък имам 45 годишно зарядно от СССР :-D
kozl - майстор
Аве не са Лидълски. И какъв е тоя цикъл за десулфатизация, щото то повечето автом.зарядни зациклят след като напрежението стигне горна гратица. Само дего циклите са с много малка честота.
И за зареждането на акумулаторите в една друга тема нищихме проблема. И според мен автом.зарядни не се справят със зареждането, защото критерия за зареждане не е напрежението, а гъстотата на електролита. А автом.зарядно не отчита гъстота, а отчита напрежение.
monster18 - специалист
Ключа не ми се видя много читав и не вземах ,но имаше пълна конзола с бройки ако реша случайно няма да са свършили хах :D
Passa - специалист
Kozl,
Аз и имам едно Руско зарядно с биметална пластина-контакт. Компактно с туроидална форма. Управлява се с Тиристор и има Грец от 4 мощни диода. Руска работа.
Та при него има също режим-затваря контакта и зарежда- когато токът през биметала достигне определено ниво той се изключва и тогава към Акуто се запаралелва резистор с определено съпротивление. Ето това е този десулфатизационене метод-режим.
Та това зарядно цъка на импулси Акуто постоянно- при разреден акумулатор зарядният цикъл е по дълъг от разрядният и обратното при зареден. Тиристора явно е регулатора в схемата.

Плътността на електролита може да я измерим ние, зарядното няма как да го направи, но токът може.
В колите ни заряда се управлява по напрежение, което е лошо за акуто- пере го с голям ток и го изключва по гранично напрежение.
А зарядните го следят по ток- това е добър режим. И когато заряд/токът е съобразен с капацитета на Акуто -60 ампера с 6 ампера заряден ток - нещата са супер. Когато тока през Акуто достигне минимума си - 0,5 - 0,2 ампера значи батерията е заредена и читава.

Моето Руско зарядно зарежда без раскачане на Акуто от колата- понеже е с точното напрежение и не прави проблем на електрониката на колата. Лидлското може ли да се ползва така ? Какво е зарядното му напрежение ???
monster18 написа:
Ключа не ми се видя много читав и не вземах ,но имаше пълна конзола с бройки ако реша случайно няма да са свършили хах :D
Как разбра че не е читав ? Отвори го и го разгледа- пробва го или как ? Не те кефи визуално, не е твой тип или не отива на холната ти гарнитура ?
Последна промяна от Passa на чет окт 01, 2015 11:07 am, променено общо 2 пъти.
fore - майстор
Този маркуч дали ще издържи на тия 8 бара ? В описанието пише за флуиди- вода, растителни масла и тнт при 40 гр. без налягане.
А отдолу в таблицата за 10 мм са дали 20 бара работно и 60 пробивно ?
Понеже го купих от Бриколаж за 4 лева /метър -обръснаха ме.
В Практикер имаха само 3 метра на Росимо за 3 лева /метър, и го даваха до към 10 бара налягане. А тия от Бриколаж не го дават техният Италиански -Refittex cristallo hi-fitt A-B-C-D2 за налягане. Визуално и по оплетка е същият като този в Практикер и като този от комплекта на компресора. ПВЦ и въжена оплетка.

Ще стане ли ? >Ето спецификациите му.

http://www.hifitt.it/system/hifitt_atta ... 921111.pdf

И каква е разликата между двата маркуча, освен в цвета ?
И двата са ПВЦ с уилена текстилан оплетка. А даже от таблицата - черният е дебел 2,5 мм, а прозрачният 3 мм.

Да подчертая че купих прозрачният.
В Практикер имаше и за Газ -пак черни и сини на 4 лева/метър. Но понеже бяха по скъпи и отидох в Брикулаж. Те стават ли ?

Прикачен файл

markuc.jpg
markuc.jpg (8.92 KиБ) Видяна 1337 пъти

Прикачен файл

makuc 20.jpg
makuc 20.jpg (5.92 KиБ) Видяна 1339 пъти
nikolson - майстор
Ще издържи, защо не. Но не са те обръснали, ами са ти отрязали главата. :-D
Маркуч за въздух
Passa - специалист
Там е така- като искаш прозрачен от тях е с бръснача.
Последна промяна от Passa на чет окт 01, 2015 4:12 pm, променено общо 1 път.
monster18 - специалист
Колега Passa да отворих го и го разгледах и не ми се видя качествена изработка поне така си мисля аз всеки си има мнение !
Passa - специалист
Значи ти отваряш стоката и стават джумбишите после ! :mrgreen: Майтап !

Щом не те кефи оставяй. Аз взех един и понеже бързах не го и отворих. Платих го и го заебах при касиерката. Понеже ме знаят в магазина -довечера ще си го взема че съм пеш- кулера ме предаде да го ева и колата отиде в бокса. :mrgreen:
Ако бяха на вилата и с новият радиатор в багажника щях да го сменям сам, но в Авариен режим да карам 200 км повече не искам че и турбото ще отиде.
Та покрай тоя кулер просто пазарувам с размах от всякъде - и той 200 пара и тнт.

Като не ми хареса Динамометрията- магазина е до мене и продавачките ме знаят. :mrgreen:

Сега се чудя за зарядното. А има две в София- едно Кенде едно Импулсно и едно на вилата-Селеново. Проблема е че парите свършват и тях да ги ева.

Това зарядно за колко време зарежда 60-72 амперов акумулатор, ако е скапан и е паднал на 11 - 12 волта примерно ???

Понеже е с интегрални елементи и Аз съм малко скептичен към такива Флат зарядни с импулсен траф и тнт.
hakama - специалист
Дайте идея за малка машинка в ниския ценови клас, за завинтване и пробиване /дърво/ - на ток, за по-недостъпни места, имаше на Лидл една , но после я вдигнаха на 40лв.

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: