Абе заварена от ръжда 17-ка ще я отвиеш с Швепс така ама друг път. А и колко е дълбока.

Иначе дали ще се скъса или не един господ знае но освен. Разните проникващи масла вършат работа по някога но само ако могат да влезнат в резбата тоест ако може да ги вкарате от вътрешната страна през главината ил барабана. При конусна глава на болта дори и на стоманена джанта притягането е напълно херметично и по никакъв начин нищо няма да влезе в резбата. Помага единствено дълго рамо як гайковерт и главния настройчик. Ако някой не знае те това е тежък чук. И се пробва в двете посоки дано първо отлепи главата.
Казвам да отлепи защото от триенето и пластичната деформация там става почти като залепено. И по горе не помня кой беше писал едни глупости как мерил усилието на развиване. Да можеш да го измериш и то винаги е в повече от това с което си го завил. Дори едно спиране по време на завиване може да компрометира крайния резултат.