Имам руски кабели, които са навъртели над 20 г. стаж. Предимно се мотам около дизели. Липсва ми статистиката, но за цялото време през което съм ги ползвал се получи само едно засрещане и то от невнимание щото единия акумулатор беше дефектен, хем собственика ни предупреди, че надписите на полюсите са разменини и + е минус. И двигателя запали с обратния поляритет, а генератора се запали от обратния поляритет. Изненадата беше пълна и погромна. И както се казва мечешка услуга. Но засрещат се грешки.
Авто генераторите имат защита за максимален ток. За да се претовари генератора защитата трябва да е повредена. Когато от зареден акумулатор се подава ток на изтощен зареждащия ток е голям и изтощения може да гръмне. В моя стаж съм записал и такъв случай.
Така - сега на партнера обаче съм в шах. Акумулатора е така напъхан, че едната клема се достига само с демонтаж. Как ще давам и приемам токове
Въпросът е решен. Няма да менкам токове - кабели ми не трябват. Вместо кабели пари в джоба за акумулатор. Така мислят на запад, а ние купуваме кабели.
Авто генераторите имат защита за максимален ток. За да се претовари генератора защитата трябва да е повредена. Когато от зареден акумулатор се подава ток на изтощен зареждащия ток е голям и изтощения може да гръмне. В моя стаж съм записал и такъв случай.
Така - сега на партнера обаче съм в шах. Акумулатора е така напъхан, че едната клема се достига само с демонтаж. Как ще давам и приемам токове
