• 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 1144
Нека намерим най-тънките цени.
bulhomes2 - майстор
Някой дали ще ще да ми вземе ексцентършлайфа и песъкоструя и да ми ги прати с наложен платеж за моя сметка. В Ловеч нямаше вчера.
kr1100 - майстор
bulhomes2 написа:
Някой дали ще ще да ми вземе ексцентършлайфа и песъкоструя и да ми ги прати с наложен платеж за моя сметка. В Ловеч нямаше вчера.
Мога. Става въпрос за пневматичен ексцентършлайф /
Дай до 15 часа данните си
monster18 - специалист
batVenci написа:
big_death написа:
Да си кажа и аз разочарованието си за липсата на компресор още в 9.00 ч - бяха свършили и направих запитване дали ще ми доставят за което ще чакам отговор утре. Иначе забърсах верта, пистолета ,такера,2 комплекта маркучи ,манометрите за въздух ,пясъкоструйката ,шкурки .... без шлайфмашината, защото я нямаше, но пък за сметка на това взех една гравираща машина , която мисля че ще ми върши работа за надписи по дърво .Взех още тръбния комплект , и комплекта за отпушване .Абе изръсих там 300 камъка като бях приготвил още толкова и за компресора и други джунджурии . След като нямаше компресор, прескочих до практикера и там бая се двуомях дали да не взема Енхел 24 л за 220 лв.на който му пишеше че е произведен във Виетнам което ме разубеди от покупката, и имаше някакъв полски Верто24л за 200 лв. От там на магазин на Райдер в който същия литраж маслени компресори бяха на цена от 180лв , а 50 литровия със същия мотор на цена от около 260 лв. ............... Та сега съм пред дилема ако не се обадят от Лидъла че ще имат още , ако някой има впечатления от горепосочените да сподели предимствата и недостатъците им .Помагайте в избора до бюджет от около 300 лв.
Не изпадай в паника, колега. Концептуално въпросните компресори са си практически еднакви. Възможно е да са дори сглобени в един и същ завод в Китай. Просто за всеки доставчик се сменят цветовете и надписите. Но въпреки това съществуват разлики в производствените партиди, дори на една и съща поточна линия, особено при аварии или настройки на производствения процес на въпросната поточна линия. Така например първите бройки на новите компресори Верто, дадоха много проблеми и рекламации. Не така стоят нещата при компресорите на Райдер и особено на Енхел. Просто Енхел (масления) на този етап са най-безпроблемни. Това не е просто мое мнение, а на колеги продали хиляди от въпросните любителски компресори. Според мен лидълския си е просто боядисан в зелено Енхел, или Енхела е лидълски боядисан в синьо, т.е. става дума за една и съща машина...
Така че, ако нямаш обаждане от Лидл, вземай Енхела (масления) и... спокойно знай, че си купил машина, която според колегите почти няма рекламации...



Аз вече си поръчах енхела и го чакам утре да пристигне ;)
big_death - специалист
А аз вече го взех, след като към 11 часа ми се обадиха да кажат че Лидъл нямат и са изчерпани количествата . След като се прибрах само го взривих за да видя как бачка, на звук е добре ще видим по-нататък как ще се държи . Допомпих естествено само гумите на колата . Ще видим как ще е и с пистолета за боя след като ми изпадне нещо за бояджалък , или другата пневматика като се наложи да я ползвам .
Tiger221 - специалист
Пробвах го,вече мога да изкажа първи впечатления.Като цяло доволен съм от покупката и добре се справя с гайковерта и то без допълнителна бутилка. От празна бутилка,докато изключи пресостата (8 бара) му отнема 1 минута и 17 секунди. После включва приблизително на 5,7 бара,за да дозареди му отнема 25 секунди. Развизвивам джанта с 5 болта и я завивам без да се включи бутилката. Днес развих 18 болта с камък 17 ,но не бяха ръждиви без да се включи. Закачих му и пистолета за боядисване. При напълно отворен спусък и максимален въздух,като задържа не пада под 3 бара,според мен ще става за боядисване. Другата бутилка не съм му я закачал и като гледам няма смисъл. За прегряване не мога да кажа,защото още не съм го ползвал толкова продължително и не виждам с какво мога да го натоваря толкова,че да прегрее,освен да боядисам някой кораб. За момента нямам забележки,даже надмина очакванията ми (като го извадих от кутията изглеждаше смешно малък,даже си помислих дали не е играчка). Другото е ,че го оставих пълен вчера и днес беше мръднал много малко,даже това може да го отдадем на температурната разлика.Ще пробвам някой ден да му закача и другата бутилка да видим и двете за колко време ще ги пълни. Мисля да му сложа едно кранче от предната страна на бутилката с щуцер и така да се осъществява връзката с другата бутилка.
big_death - специалист
Само да попитам дали е полезно или трябва да се изпразва бутилката с въздух, или колко време може да стои пълна ? Щото е упътването е казано че след всеки работен ден трябва да се изпразва конденза ?
juvesan - специалист
не виждам с какво мога да го натоваря толкова,че да прегрее,освен да боядисам някой кораб.
Може, може... я го напъни да сгъстява въздух в жегата като се позапраши и той и т.н . и ако нищо не му стане - той е :partyman:
след всеки работен ден трябва да се изпразва конденза
Това не е лошо, но не вярвам да е толкова важно за самият компресор... по скоро за бутилката - да не ръждясва... а иначе, ако ще пръскаш боя без отделители ... тогава си има идея :drinkers:
Tiger221 - специалист
Едно уточнение за гайковерта: ако искате да му използвате пълният капацитет,този маркуч от лидл не става, прекалено тънък е. Като,го взех и аз първият месец доста се мъчих,докато един приятел не ме посъветва да си взема маркуч 10мм (на долните снимки се вижда).Конденза е хубаво да се източва,но чак пък след всяка работа . Дори и без да се източва, не вярвам колпресорът да надживее бутилката.Аз по се притеснявам,че като е под постоянно налягане може да се прецака пресостата (за това не съм сигурен,защото не съм разглобявал такова нещо). А за боядисването,на изхода мисля да слагам горивен филтър от дизелов автомобил, да обира конденза.Ето снимки и на компресора без капак:
Изображение Изображение Изображение
griffin - майстор
Спестили са си радиатора на изходната тръба от главата, част от компресорите имат такова чудо :)
monster18 - специалист
Колеги не ми стана ясно като работя с гайковерта примерно компресора трябва да работи нали щото говорите за някакво включване и изключване може ли да ми разясните малко повече ;)
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 1144

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: