Нека намерим най-тънките цени.
stan73 - майстор
juvesan написа:
като стана дума за въртящият момент.. до каква степен може да се надяваме, че посоченият е точно такъв? Впрочем, като гледам, много не се опитват да развяват стойността му като рекламен елемент... Моето Хилти е 40Nm с 3 скоростен редуктор, на най-ниската степен завива 160Х6 мм винтове за дърво в бор на 11 степен от тресчотката ( от 15) В превод ще рече, че на хартия тоя Парксайд се равнява на машина за 900 лева, ясно е, че не е баш така, въпросът е доколко може да се доверим на посочените цифри... че ми се иска един за селската къща, ама много ме е страх да не ме разочарова директното сравнение... :axe:
Е, машина от такъв ранг няма как да конкурира, но за домашно ползване бих я предпочел пред примерно "зелен" Бош за около 300 лева, ако нямах вече 5 винтоверта (3 от които са за продаване, защото нямам нужда от тях)... Тъпото е, че има типове, които ще я купят, ще я натоварят професионално, тя вероятно няма да издържи и после ще ревнат пак, че тя видиш ли - не ставала. Аз съм на мнение, че ако си про и инструментът с който си вадиш хлябът трябва да е подобаващ.
jekasus - майстор
stan73 написа:
че има типове, които ще я купят, ще я натоварят професионално
:-D
Иначе за какво ми е , ако ме изкара цял ден навиване на рапиди за гипскартон, ще съм предоволен... :-D И ще си купя още една батерия.
stan73 написа:
Аз съм на мнение, че ако си про и инструментът с който си вадиш хлябът трябва да е подобаващ.
За основен инструмент да, но за вторични инструменти няма смисъл...
stan73 - майстор
Е ти си прото, няма смисъл да споря... :-D :prayer: :partyman: (кротко ще си налея още една чаша вино от 2011 (кърти) :supz: )
XpacTa - специалист
KingLin написа:
Васко не си съвсем прав. С такова зарядно (без дисплей) успях да вдъхна живот на 1 автомобилен аку и два от ЮПС като автомобилния беше паднал под 8 волта. За по надолу наистина не стана с това зарядно въпреки описанието. Но пък ми е идеалка за склерозата като забравя акумулатор на зарядно в гаража за 2-3 дена.
И аз имах проблем с един акумулатор - беше яко паднал, лидълското (без дисплей) не го засича. Първо го закачих на зарядното на дядо ми - правено по някаква руска схема и след като се вдигна до нормални волтове вече на лидълското. Засега пали, дори след като е седяла колата една седмица, но ще видим зимата какво ще стане.
Virtex - майстор
XpacTa написа:
руска схема
:-D :-D

Тази "велика" руска схема вероятно просто дава ток независимо на какво си го закачил до някакво (надявам се) напрежение преди да изключи.

Лидълското ако има електроника някаква вероятно счита такъв акумулатор за достатъчно разреден да не се занимава с него (и съответно за смяна). По-новите зареждащи схеми си имат и режим на зареден акумулатор/батерия, поддръжка и т.н., та има с какво да са по-добри от старите :)

Макар че акумулатора не е като NiCd/LiOn батерия, но все пак под даден праг си се счита за негоден и затова предполагам не го зарежда - не съм отварял такова зарядно, за да видя схемата и дали има някаква умна част вътре.

Темата дали такъв акумулатор трябва да се маха,да се вземе нов, да се рециклира и за стандартите и т.н. е друг въпрос :)
vladko33 - специалист
За съжаление не съм съгласен, че разреден акумулатор е за изхвърляне. Имам зарядно , подобно на лидълското, но 4 пъти по-скъпо на Бош. Наложи ми се да заредя акумулатор, който беше паднал заради забравен консуматор. Зарядното го отчете като 6 волтов и .... до тук. Подадох ток за около 2 минути от друг 12 волтов, после включих отново зарядното, и започна да си зарежда нормално. Акумулатора вече е на повече от 4 години след инцидента и работи безотказно. Това, че подобен тип зарядни не могат да се справят сами с такъв тип диагностика и да направят нужното, го огчитам изцяло като техен проблем. :)
kuger - майстор
Че кой акумулатор /12V/ с напрежение между 7,5 и 10,5V е нормален? Много правилно си отчита зарядното, че такъв акумулатор си е мъртвец.
Веднага давам пример: Забравени фарове, акумулатора умрял. Зарядното го отчита като умрял, и отказва заряд. Възбуждаме акумулатора с конвенционално зарядно, после това "умното". То зарежда.
Но този акумулатор след по-малко от месец беше мъртвец, тотален.
Та, не е виновно зарядното, ами .... задволанното!
jekasus - майстор
kuger написа:

Веднага давам пример: Забравени фарове, акумулатора умрял.
При мен два пъти, дали заради фарове или друго... Дърто зарядно го оправя...
kuger написа:
после това "умното"
С акъл машинката ... не зарежда.... демек купувай нов акумулатор...
Virtex - майстор
kuger написа:
после това "умното". То зарежда.
Както казах - затова е умно - защото знае, че такъв акумулатор е мъртвец и "на запад" няма да си играят да го ползват.

Темата за стандартите и защо го правят е друг, но всяко едно "умно" зарядно се съобразява с химията на презареждаемият елемент и се използват предварително зададени граници.

Дали тези граници са разумни за родният майстор - това е друг въпрос :)

NiCd има едни граници, LiIon/Po други, оловните акумулатори трети и някои казват е хубаво да се съобразява човек с тях, особено за вторият тип източник :)
profesionalist_wood - майстор
Да живее Лидъл! Върнаха ми 39 лева без въпроси като им отнесох пневматичния ексцентършлайф!Друг път са ми връщали 200 лева от лидъл за муз.синтезатор пак без въпроси
Затова ще имат успех в БГ. А такива измислени вериги като Баухаус,Баумакс,Практикер няма да ти върнат стотинка. Е затова умряха. Предния път в Баухаус не ми върнаха пари а ми дадоха лист с който да закупя друга тяхна стока. Пeдeрасти от висша класа ,па те мотат ,въртят си сучат и нищо

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: