Нека намерим най-тънките цени.
ArturDent - Почти Безобиден
lov написа:
Задължени са и да ремонтират. Не могат просто така да ти върнат парите. Пари се връщат само ако не подлежи на ремонт и нямат възможност да ти заменят уреда. Така е с гаранцията на всички уреди
Имаш много поздрави от Закона за Защита на Потребителите.
В закона много ясно е написано че продавача има няколко опции.

Тук продавача може да си избере което си иска и ти нямаш право на мнение.
- Да го ремонтират безплатно.
- Да ти го подменят
- Да ти върнат парите

За тези е само ако ти се съгласиш.
- Да ти го заменят с подобно (може да се доплаща или да се върнат част от парите)
- Да ти върнат част от парите
lov - майстор
Ако си за буквално цитиране на закона буква по буква прав си. Дори втората точка е в по голям плюс към потребителя. Винаги ще си на по голяма изгода да ти подменят нещо с ново което си го ползвал достатъчно дълго че да му разкажеш играта от работа. Но реално никой не се навива да си подменя ей така уредите защото икономически не е изгодно. Сега не ми се рови да видя имаше ли и закононодателни разпоредби и срокове за извън гаранционно обслужване. Поне по по старите имаше такива ама може и да изоставам с четенето. :)
mgbagera - специалист
На пневматичния гайковерт колко време ви изкарва една пълна маслюнка (или там както се казва) ?
Става въпрос за онова прозрачното дето се пълни с масло и се поставя на пистолета ?

При мен свършва за няма и един ден, а не се използва толкова много. Преди това съм имал други дето като ги напълня до горе и изкарват по цяла седмица :?
fore - майстор
Това със смазването зависи от интензивността на използването. Ако се ползва рядко се капват няколко капки в омаслителя примерно на седмица. Отделно в пробката отстрани също се капва нещо за по голям период от време- месец и тнт.
Така като те чета ми се струва че ти колега наливаш прекалено много масло в омаслителят, а той го смуква бързо.

Ако се ползва професионално гайковерта се монтират специални групи от омаслители, осушители и тнт. Там вече се наливат литри масла и системата е голяма.

Другата седмица пак няма почти нищо ми се струва.
Kirilpm - специалист
Като се ползва професионално се навива това http://tashev-galving.com/images/items/ ... %20177.jpg
Един литър масло откарва 3-5 години като маже 3 гайковерта.Другия вариант е това http://www.profi.bg/show_product.php?pr_num=1161 но гайковерта не е от пневматичните инструменти на които му пречи малко конденз от компресора.С този вариаант отново една литрова тубичка масло изкарва няколко години.
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
lov написа:
Ако си за буквално цитиране на закона буква по буква прав си. Дори втората точка е в по голям плюс към потребителя. Винаги ще си на по голяма изгода да ти подменят нещо с ново което си го ползвал достатъчно дълго че да му разкажеш играта от работа. Но реално никой не се навива да си подменя ей така уредите защото икономически не е изгодно. Сега не ми се рови да видя имаше ли и закононодателни разпоредби и срокове за извън гаранционно обслужване. Поне по по старите имаше такива ама може и да изоставам с четенето. :)
Не знам с какво се занимваш и на какво ниво са ти знанията по темата. Но за много малко неща е икономически изгодно да се ремонтират. И определено не и за евтините стоки.
Определено за търговецът е най-удобно да натовари дефектното нещо и да го върне на производителя. Имай предвид, че цената на транспорта до Китай за клиент като Лидл е ниска, а може и да е за сметка на китаеца....
kr1100 - майстор
n_a написа:
Носиш си всичко. Ако имат да подменят - ОК, ама ако нямат, ще ти връщат пари и си искат всичко.
Изпитано и проверено е написаното по-горе няколко пъти.
Нищо не вземат да ремонтират -или подменят, ако има налично или връщат парите с кредитно.
Chefo77 - майстор
А много често дори не следят за пълната окомплектовка :wink:
lov - майстор
n_a написа:
lov написа:
Ако си за буквалн.........................е такива ама може и да изоставам с четенето. :)
Не знам с какво се занимваш и на какво ниво са ти знанията по темата. Но за много малко неща е икономически изгодно да се ремонтират. И определено не и за евтините стоки.
Определено за търговецът е най-удобно да натовари дефектното нещо и да го върне на производителя. Имай предвид, че цената на транспорта до Китай за клиент като Лидл е ниска, а може и да е за сметка на китаеца....
Ами и аз вече не знам колко са ми знанията вероятно изоставам. :? Но докато излезнах в пенсия все с ремонти на най различна техника. :-D Битовата само като хоби и помощ на приятели. С другата още не се предаваме и продължаваме да я чоплим. А за китай пък и от други места за транспорта също ще трябва да се образовам, само днеска ме пропуснаха с пратка резервни части. :)

п.п. Всичко в гаранциите зависи от политиката на търговеца и производителя и тяхната договореност. Оставям на страна спазването законодателство в дадената страна което определя минималните срокове на гаранция. Двата срока на производителя и на търговеца могат да се разминават. И както на последък по често взе да се случва търговеца прави удължена гаранция. Но никак не трябва да се заблуждаваме че с това нещо качеството на стоката е по високо. Маркетингови трикове с достатъчно добре пресметнат риск и предварително завишена цена на продукта така че да покрие евентуалните загуби от връщане на стока или нейния ремонт. Така че при дребните и сравнително евтини изделия наистина не е икономически изгодно да се организира сервизиране. А и даже не се налага и връщане на стоката при производителя. транспортните разходи на единично изделие могат да надвишат неговата производствена цена. Та нещата реално изглеждат елементарни но не винаги са така. Всичко опира кой на какви параметри в сделката е заложил.
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
lov написа:
...
Ами и аз вече ....
Те така :lol:

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: