fore написа:Не разбрах само какво общо има защитата на този патрон за врата с това че се е наложило да се ползва дрелка на ток ?Няма сила акумулаторната. С по голям диаметър бургия се наложи да се разбие въртящата се част на патрона, за да има достъп до ексцентрика. Само с разпробиване на щифтовете въртящата част се въртеше без да движи ексцентрика. Т.е. бравата не можа да се отключи.
sashot написа:Нали уж покривало стандарта на Фолксваген, тогава какъв е проблемът (а като се има предвид, че техните стандарти са доста завишени - значи би трябвало да е добро и да става за всичко...) ?monster18 написа:В лидъла този път ще пръскат с инструменти ами я кажете за това масло 10 на 40 5 литра за 30 лева как е като качество и дали става ?Полусинтетика. Покрива WV 505.00 и MB 129.1 . Подходящо за бензинови и дизелови двигатели вкл. с турбокомпресори. Аз го взех за Паджерото - турбодизел. На Пасата - помпа- дюза не бих го сложил.