• 1
  • 2
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
Здравейте. Днес поработих с тримера и като приключих, видях, че е потекло масло от двигателя откъм страната на карбуратора. Нямам представа защо, тримера е нов и е използван 3-4 пъти, според вас на какво може да се дължи, опасно ли е и как може да се поправи? По принцип тримера е в гаранция, но е поръчан от интернет и не ми се занимава да го връщам, защото ще отидат 3-4 седмици докато го оправят и върнат, а на мен ми трябва сега
Изображение
Изображение
Изображение
DundyTheCroc - майстор
Това двутактов двигател ли е, има ли изобщо масло в него да се налива различно от това в бензина?
пон май 13, 2024 4:44 pmDundyTheCroc написа:
Това двутактов двигател ли е, има ли изобщо масло в него да се налива различно от това в бензина?
Да, двутактов е. В този двигател не се добавя друго масло освен това в бензина.
Киррил - специалист
Маркучите не трябва ли да имат телени скобички?
Подсуши го добре и го пусни. Сложи го някъде неподвижно и наблюдавай от къде ще избие бензина, да не изтърва някоя гарнитура, или от връзка с маркучите. Може от съединението на карбуратора или от самият него.
kr1100 - майстор
пон май 13, 2024 5:00 pmКиррил написа:
Маркучите не трябва ли да имат телени скобички?
Пишеш пълни глупости . Виждал ли си бензинова коса или резачка. маркучите се нахлузват в/у щутцерите.
Ако е китаец има пукнат или сцепен маркуч и таи, опасно е .

Купи си ел. коса и да ти е мирна глават от бъркочи смеси, залепнали и вдървени мембрами .
предната седмица опрасках с ел. 1400Вт /кЕтаец/ 3 дка с висока трева. Миналата година на същата трева Хукса се затормозявасше от увита около главата трева.
На Хукса маркучите са черни гумени с оребряване в зоната където са щутцерите .Косата е набор 2007 г, края.
Маркучите са меки и гъвкави след толкова години, а тия пластмасовите сигурно вече са вдървени .
Притягайте ги тия карбуратори де!
На всеки километър, обикновено при китайците.
kr1100 - майстор
пон май 13, 2024 6:17 pmТрифон П.Трифонов написа:
Притягайте ги тия карбуратори де!
На всеки километър, обикновено при китайците.
какво има за притягане ? 2 гайки към PVC детайла към цилиндъра М6. Презерватива е с винта М4. Под планката на презерватива има 3 винта зам капачката към мембраната на карбуратора. От 2 рите 2 няма да има теч . Остава гарнитурата на 1 м/у детайла от пласт. и карбуратора даже не е клингерит ,че той държи на мномного температура ,а това нещо е за до 180гр.
Так, че , ако някой закъса за тази гарнитура на карб Зама - да свирка - ще му резна. Имам оргиналдЪ шаблон и матрЯл.
Комплекта г-ри е 34 лв./ тази описаната е важна , другите от комплекта са за набутване
Последна промяна от kr1100 на пон май 13, 2024 7:01 pm, променено общо 1 път.
Е как какво- карбЮратора, колкото и каквито да са му болтовете или шпилките.
Колега пустосваше ново райдърче, преди 2-3 години. Накрая му притегна нещото и все та проработи като хората.
chapara - майстор
На мен ми се беше пре....цакала гумичката в която преминава маркучето при резервоара. Бях станал голо масло. Едва забелязах кво става.
емовлаха - специалист
пон май 13, 2024 5:05 pmkr1100 написа:
пон май 13, 2024 5:00 pmКиррил написа:
Маркучите не трябва ли да имат телени скобички?
Пишеш пълни глупости . Виждал ли си бензинова коса или резачка. маркучите се нахлузват в/у щутцерите.
На мойта има иначе ще изкубне маркуча за обратното



Такова виждал ли си
  • 1
  • 2

Тема "Теч на масло от двигателя на бензинов тример. Защо?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: