Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
DundyTheCroc - майстор
ср юли 02, 2025 2:43 pmgogo7777 написа:
Ми то не остана друго освен генерацията и ауспуха да прегледаш.
Няма как от изпускателната система да гасне, по-скоро може въздух да смуче ако се отваря някъде нещо като загрее.
miroki - майстор
А проверили за смукача, лоста работи ли коректно или не отваря добре?
pipilica - майстор
ср юли 02, 2025 3:47 pmmiroki написа:
А проверили за смукача, лоста работи ли коректно или не отваря добре?
И това съм проверил, работи коректно лоста с клапата.
Няква магия явно.
pipilica - майстор
Край, сагата приключи, не успях да го ремонтирам, хванахаме нерви и взех нов.
То вече не остаха части за сменяне, освен ауспуха евентуално, мое да го нося на сервиз някога, тоя мотор е трети на тая машина.
Благодаря за съветите.
DMN - майстор
При моята мотофреза, като се наклони на една страна и угасяше.
То нали има някакъв датчик за нивото на маслото и още един, който май е за температура/прегряване. Аз ги откачих, последователно свързани са. Сега вече не ми угася, но наблюдавам нивото на маслото, и така години вече.
pipilica - майстор
Да, и аз го пробвах тоя номер но не мина.
Некой да знае читав сервиз за такива мотори, за София става дума, че вече не искам да го пипам тоя мотор.
DMN - майстор
Издирих една снимка на моята от 2010г., тогава още ненавършила 2г. :-D
За датчиците - добре, пробвал си ги, ама сега гледам, че то и прекъсвач имаше, предполагам, че и него си проверил?
Просто за протокола със стрелките съм отбелязал датчиците, а прекъсвача на тази се вижда вляво.

Прикачен файл

P1090753-1.jpg
pipilica - майстор
Да, точно същите неща ги има и на моя мотор, има една жица която отива на магнета, тия датчици и ключа за спиране дават тая жица на маса и гасне, та откачих въпросната жица и на празен ход дори без ремък угасна.

Значи единственото което се сетих преди малко е следното. На маховика има занитен един магнит които генерира искрата в бобината, та тоя магнит от нагряването може да отслабва и да гасне поради липса на искра, защото след като угасне трябва да мине поне една минута и после пали и работи доста по-малко време отколкото студен мотор. Хубаво но няма как да го пробвам ако е от тая причина.
DundyTheCroc - майстор
Той маховика нали е комбиниран с перката за охлаждането, не би трябвало да загрява там, а за магнитите не знам при каква температура си губят свойствата.
Този двигател има ли регулатор на оборотите или както му викат ингилизите Governor?
pipilica - майстор
Да, маховика с магнита е заедно с перката, ся не знам колко се нагрява и дали е от това, просто снощи това се сетих като евентуална причина да губи ток.
Да има регулатор на оборотите, но май не е от него щото като почне да прекъсва и той се опитва да дава газно нищо не се случва и гасне. Добре и него ще проверя, ще го откача и ще запаля да видя дали без него ще угасне.

Тема "Двигател от култиватор." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: