• 1
  • 2
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
imarh - специалист
Така. Имам го абсолютно същото.

На вторичната на трафа има 12V, а след греца 11.5. Още съм добавил волтметър, един 10uF + една малка крушка ~1W и на щипките вече има 14.5.

Предполагам че си проверил, но все пак, щом имаш напрежение на вторичната на трафа остава:

1. Двата бушона?
2. Амперметъра (защото е вързан последователно)
3. Греца (мериш всеки диод от греца на съпротивление и гледаш в двете посоки дали е ок)
4. Кабелите

Така преправен за 10ч зарежда паднал 60Ач акумулатор точно до 1.28 според ареометърът, но предполагам и без добавките би се справил успешно.
sstefanov - майстор
Пак повтарям, защо мислиш, че е развалено?
Напреженията са нормални, защото след изправителя няма кондензатор, който да се зарежда до пиковото напрежение.
PCL82 - майстор
При простите зарядни без следене на разяда често това е трик. Напрежението не е много по-високо от това на батерията и към края на заряда само върховете на синусоидата стърчат леко над напрежението на батерията, т.е към края токът е съвсем малък.
dilinjar - напреднал
Днес пробвах с фарова крушка-свети.Сложих да зареждам един акомулатор и щипнах на клемите мултицет.Тръгна от 13,3V и за няколко минути дигна до 14,4V.Значи излиза , че зарядното е наред така ли?
ieiei - специалист
Значи излиза , че зарядното е наред така ли?
Да.
  • 1
  • 2

Тема "Зарядно за автомобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: