Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
mitko64 - майстор
Май без цялостно разкулачване няма да мине. Сменям направо лагери, амортесьори,семеринги сега звънях по сервизи и складове за цени. Само трябва явно скоба за лагери да търся. Барабана при поставени транспортни шпилки ли се демонтира(амортесьорите)? Смешно ми е имено липсата на шайба- за сефте виждам ремъчна предавка от този тип.
Последна промяна от mitko64 на ср сеп 18, 2013 11:51 am, променено общо 1 път.
VLADO66 - майстор
Не слагай шпилките-обръщаш я първо на едната страна,след това на другата.Може и пружините да са се "уморили".
todortv - майстор
Не бързай да разглобяваш! Не отговори на въпроса, дали мотора поддържа постоянни обороти.
Износени четки или лоша връзка на управлението с тахо генератора, водят до подобно биене....
mitko64 - майстор
Не съм я пак вадил от нишата, бая тежи това чудо, за да свалям ремъка. А и се отплеснах по разни клипчета за ремонтиране.Отлагм ремонта за другата седмица, че ме чака гроздобер. Таман ще домъкна разни скоби, дорници и гедорета от тъста. Хиляди благодарности на всички отзовали се.
Chefo77 - майстор
2 пъти съм сменял лагери (не аз, майстор), не помня да е имала вибрации - шум да, стържене да, но вибрации - категорично не. Особено пък изведнъж.
lov - майстор
То малко врачуване на боб но поне някакви идеи де да се търси и кой с какво се е сблъсквал.
Няколко случая на такива стари перални имам откъсване на барабана от звездата или не знам как да го нарека. Това е една алуминиева отливка с три ребра която излиза от оста и към нея барабана е занитен. Точно зад ребрата които са в барабана по периферията. Когато няма товар тоест пране почти не се усеща някаква аномалия. Пробвай да натискаш барабана през люка точно в посока между две от ребрата. Клати на някъде и ако усетиш че потдава на някъде повече това е проблема. Ремонта става с болт и гайка М8. Нитовете са едни тръбички раздути в двата края и не знам защо гният. Може би електро корозия от контакта на два различни метала.
mitko64 - майстор
При притискане на въртешния барабан спрямо външния има сериозен радиален луфт и се чува скърцане.
Илчо Илиев - майстор
Лагерииии, принципно са 6203 и 6204, но е добре да потърсиш в магазин за такива части или от тия-
http://apogee99.com/index.php?main_page ... 2839afe118
,че в сервизите дерат яко...
mitko64 - майстор
Днес се заех сериозно с пералнята. Оказа се че е с външно лагерно тяло и не се наложи да вадя и цепя барабана. Само свалих горния капак, сервизния люк и ремъка. Голямата шайба се оказа на конус и добре че се бях запасил със скоба. Лагарното тяло също го изхлузих със скобата. Лагерите се оказаха обаче 6205 и 6206 и за големият нямах дорници, та се наложи да го бухам с една по- широка тръба. Големият лагер има сериозен луфт и щрака( може да съм го увредил и при избиването). Утре съм в сервиза за лагери и семеринга. Изникват обаче няколко въпроса.Първо всички болтове които свалих се развиха много трудно и са били намацани с нещо червено, предполагам против саморазвиване. Откъде да закупя такова лепило и как се процедира с него? Друго- леглото на семерингата и на големия лагер са ръждясали. С какво се почиства в такъв случай, ако е с водна шкурка, кой номер?За монтажа на семерингата също въпрос с какво се набива?

Тема "Проблем с пералня Gorenje" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: