Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
Gnus - специалист
Като резултат е добре. Като задача е в духа на форума. Само интересно е да кажеш после колко ти е изкарало.
Chefo77 - майстор
hidrazin написа:
Много трябва да я обичаш тая стелка. :) Добре е станало. Леко ме притеснява колко време ще издържи спрея преди да се изтърка.
С какъв силикон го прави? Защото има и черен на пръчки. Честно казано за горещ силикон не се сетих. Ама и не предполагах че са ти чак толкова ценни.
Хей!
Това е Ровър!
Всичко, свързано с него, е ценно!

Браво бре, Краси!
hidrazin - майстор
Да ценно е. Тази марка никога не е била самостоятелна. Винаги е била собственост на някого. В последно време Ford и май вече е собственост на индийската Tata Motors. :-D Комшията има някакъв Rover. Нещо не го виждам последно време да го кара. Сигурно съвсем се е разпаднал. :?
:partyman:
Chefo77 - майстор
hidrazin написа:
Да ценно е. Тази марка никога не е била самостоятелна. Винаги е била собственост на някого. В последно време Ford и май вече е собственост на индийската Tata Motors. :-D Комшията има някакъв Rover. Нещо не го виждам последно време да го кара. Сигурно съвсем се е разпаднал. :?
:partyman:
Хихи. Историята не ти е силна страна. Ровър НИКОГА не са били собственост на друг допреди БМВ. Обединение С да, но собственост ... тцъ :)
И да, сега марката е собственост на Тата, мощностите и някои патенти - на Nanjing.
И Форд не са собственост на Тата :wink:
Всичко, което не се поддържа, се разпада.
MamaMy - майстор
Търся си оригинални стелки за Бентли. Едната нещо ми се е прокъснала :-D
Chefo77 - майстор
MamaMy написа:
Търся си оригинални стелки за Бентли. Едната нещо ми се е прокъснала :-D
Намерил съм ти. Продавай апартамента :lol: :lol:
hidrazin - майстор
Chefo77 написа:
...Хихи. Историята не ти е силна страна...
:? Де да знам. Тук май друго пишат. От 1968-ма година насам никога не са били самостоятелни. :-D
http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_Company
In 1967, Rover became part of the Leyland Motor Corporation (LMC), which already owned Triumph. The next year, LMC merged with British Motor Holdings (BMH) to become the British Leyland Motor Corporation (BLMC). This was the beginning of the end for the independent Rover Company,
:partyman:
Chefo77 - майстор
Нали правиш разлика между собственост и обединение. :wink:
hidrazin - майстор
Да ама когато се обединиш с някой голям си собственик ... до кога? :cool:
Както и да е. Не ги харесвам. Лично мнение и не ангажирам никого с него. Може би защото не ги познавам достатъчно?
:partyman:
Chefo77 - майстор
hidrazin написа:
Да ама когато се обединиш с някой голям си собственик ... до кога? :cool:
Както и да е. Не ги харесвам. Лично мнение и не ангажирам никого с него. Може би защото не ги познавам достатъчно?
:partyman:
Никакви грижи - не може всеки да харесва всичко :) Остана и да "те съдя" заради това :)

Има много неща покрай тази фирма, които не са така, както вече ги пише в "историята", просто защото не са изгодни за някого си. Като например комън-рейл дизеловия двигател, който е създаден от английския инженерен екип (вече като собственост на БМВ), който е потънал в забвение въпреки много по-добрите параметри от аналога му, създаден от оригиналния немския екип на собственика ... Или като проекта за наследник на серията 200/25, който изчезва ... а в последствие първа серия на БМВ покъртително прилича на него :wink:

Тема "Възтановяване на протрита гума" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: