Мите, не се занимавайте с глупости,а свалете карбуратора и го разглобете и почистете, не е по-сложен от на балканче или симсон...
Както и другите ти казаха,вероятно се е скапало нещо по центробежния регулатор, неговата роля е да отвори дросела, съответно да се подаде повече гориво при натоварване..
Махни филтъра и погледни между карбуратора и цилиндъра, там има едно лостче с едни пружинки, лостчето се задвижва от друго лостче излизащо от мотора и задвижва лостче в карбуратора, има и 2 пружинки,които го държат в изходно положение..малко сложно го обясних,но...
Ако имаше сериозно запушване ,а гориво/въздух, маторя хич нямаше да се форсира...
Редуктора ти има две пробки,едната е най-долу,а другата е отстрани на скоростната кутия, под тапичките на валчетата, трябва да е пластмасова оранжева...
В редуктора трябва да има 900мл трансмисионно масло,но аз налях 1050мл, докато протече от горната пробка...ти да не си забравил да му налееш като си вземал фрезата, китайците не наливат,а в магазините често пропускат...
Ако имаш съмнения дали ще можеш да се справиш с карбурацията, по-добре виж някой сервиз или майстор, който е правил такова нещо,а не някой да се учи на твоя мотор...
Преди някой колега имаше сходен проблем и имаше някъде из форума снимано кое как е с тези дреболии..
Както и другите ти казаха,вероятно се е скапало нещо по центробежния регулатор, неговата роля е да отвори дросела, съответно да се подаде повече гориво при натоварване..
Махни филтъра и погледни между карбуратора и цилиндъра, там има едно лостче с едни пружинки, лостчето се задвижва от друго лостче излизащо от мотора и задвижва лостче в карбуратора, има и 2 пружинки,които го държат в изходно положение..малко сложно го обясних,но...
Ако имаше сериозно запушване ,а гориво/въздух, маторя хич нямаше да се форсира...
Редуктора ти има две пробки,едната е най-долу,а другата е отстрани на скоростната кутия, под тапичките на валчетата, трябва да е пластмасова оранжева...
В редуктора трябва да има 900мл трансмисионно масло,но аз налях 1050мл, докато протече от горната пробка...ти да не си забравил да му налееш като си вземал фрезата, китайците не наливат,а в магазините често пропускат...
Ако имаш съмнения дали ще можеш да се справиш с карбурацията, по-добре виж някой сервиз или майстор, който е правил такова нещо,а не някой да се учи на твоя мотор...
Преди някой колега имаше сходен проблем и имаше някъде из форума снимано кое как е с тези дреболии..