Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
Илчо Илиев - майстор
Мите, не се занимавайте с глупости,а свалете карбуратора и го разглобете и почистете, не е по-сложен от на балканче или симсон...
Както и другите ти казаха,вероятно се е скапало нещо по центробежния регулатор, неговата роля е да отвори дросела, съответно да се подаде повече гориво при натоварване..
Махни филтъра и погледни между карбуратора и цилиндъра, там има едно лостче с едни пружинки, лостчето се задвижва от друго лостче излизащо от мотора и задвижва лостче в карбуратора, има и 2 пружинки,които го държат в изходно положение..малко сложно го обясних,но...
Ако имаше сериозно запушване ,а гориво/въздух, маторя хич нямаше да се форсира...
Редуктора ти има две пробки,едната е най-долу,а другата е отстрани на скоростната кутия, под тапичките на валчетата, трябва да е пластмасова оранжева...
В редуктора трябва да има 900мл трансмисионно масло,но аз налях 1050мл, докато протече от горната пробка...ти да не си забравил да му налееш като си вземал фрезата, китайците не наливат,а в магазините често пропускат...
Ако имаш съмнения дали ще можеш да се справиш с карбурацията, по-добре виж някой сервиз или майстор, който е правил такова нещо,а не някой да се учи на твоя мотор...
Преди някой колега имаше сходен проблем и имаше някъде из форума снимано кое как е с тези дреболии..
mitko64 - майстор
Днес имам път покрай Княжево и ще поразпитам търговеца от който я купих, кое къде е. Абе аз купувам моторно само щил, но този път си викам за по 5 моточаса на година, може да мина по- тънко. Така най мразя- всичко си подготвиш и се настроиш за оране, и почват проблемите.
Илчо Илиев - майстор
mitko64 написа:
Днес имам път покрай Княжево и ще поразпитам търговеца от който я купих, кое къде е. Абе аз купувам моторно само щил, но този път си викам за по 5 моточаса на година, може да мина по- тънко. Така най мразя- всичко си подготвиш и се настроиш за оране, и почват проблемите.
Чакай ся, това моторно масло Щил как да го разбирам, аз поне не съм чувал/виждал двигателно масло с тази марка,предполагам,че нямаш предвид масло за двутактови мотори... :?
Иначе на тези китайчета им препоръчват различни масла...май кой както му е харесало като превежда..
На моята фреза в книгата са писали 5/30,а на познат са писали 15/40..
Аз имах налично 5/30 и такова и налях,но за напролет ще и налея 10/40...
Абе то и синтетика да му вземеш няма да е голям разход,взе пак става дума за 600мл масло,а и според препоръките трябва да се сменя на 20-30 моточаса...т.е. на нашето ползване през 5 г. :lol:
В редуктора се налива трансмисионно масло,аз налях 90ЕП...
Проблема при теб не е от маслото,а от захранването с гориво,в частност регулатора , при натоварване не стига манджата :drinkers:
mitko64 - майстор
Под моторно разбирам всичко свързано с двигатели с ВГ(резчки, храсторези, култиватори и т.н.т). Иначе магазина вече не съществува. По твоя съвет свалих филтъра, разхлабих карбуратора за да надникна. Има някакъва лостова система с три пружини, която минава под резервоара и отива някъде отпред в двигателя. Та едната тънката пружина се беше разкачила. Наложи се да демонтирам резервоара за да я закача. Запалих машината и пак същата работа- работи на пулсации, вижда се как лоста на тази газ, която наричате инерционна, постоянно се движи напред назад. Как включа на скорост и направя една обиколка(с гумите), култиватора загасне. Нямах време да разглабям карбуратора, понеже днес съм рожденник, но доколкото схващам от предните коментари, проблема май е в онзи жигльор от темата дето са я качили.
stiv1961 - майстор
Ами Честит Рожден Ден :partyman: а пък утре ще разглобяваш, рожденния ден е веднъж годишно а работата- целогодишно :)
mitko64 - майстор
Благодарско! Утре обаче, тераса ще шпакловам. Та тая моторетка, другата седмица ще я мъча.
iivanov - майстор
Чакай,чакай,чакай...Това щилско моторно,къде го слагаш?
Илчо Илиев - майстор
Ами честит Р Д на патерици :partyman:
Патаретката ще я оправиш, просто трябва да си отделиш малко време за това и като я почнеш от резервоара.....та до ауспуха, няма нищо сложно,щом си ровил из моторетки,а всережимния регулатор не е нещо сложно и ще му хванеш цаката,кое за какво е...
koveslav - майстор
Имаше случай,при който оста излизаща от двигателя беше превъртяла в рамото на регулатора.Няма точен фиксатор за позицията.Двигателя започва да работи на пулсации.Аз препоръчвам да дозатегне стягащия болт на това рамо,да подреди всичко както трябва и да изчисти горивната система.Ако пак продължават пулсациите на оборотите и проблемите с мощността,може да се наложи да се отвори капака на картера и да се "занули" центробежния регулатор.
mitko64 - майстор
iivanov написа:
Чакай,чакай,чакай...Това щилско моторно,къде го слагаш?
Слагам го в бензина на двутактовите щилки. Моторно, визирах самата машина. Извинявам са, че не се изразих конкретно. Иначе оглеждах Viking-ите, но ми се видяха слаби( до 4,5 к.с), та се хвърлих на тази Gardenia, модела е B3.

Тема "Мотокултиватор Gardenia ZB500.Помагайте!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: