Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
maxx271 - специалист
В по горния пост колегата Алцек се оказа прав след сваляне на ауспуха видях че по буталото има доста черти и по сегмента но не са дълбоки по вътрешната част на цилиндъра точно под изпускателния отвор на ауспуха но нокът усещам нещо като надрано но е съвсем леко и малко .Реших да пробвам да сменя сегмента и да пробвам какъв ще е резултата но видях че в горната част на цилиндъра има доста натрупан нагар и ми сля ,че проблема е дошъл от там .
Kirilpm - специалист
Какво и колко масло слагаш в бензина?Леките деруги откъм ауспуха са нещо нормално за всяка една двутактова машинка.Ако винтовете не реагират нормално пробвай да почистиш карбуратора.
koveslav - майстор
Моите лични правила и поредица при проблеми с такава двутактова машинка са: Въздушен филтър,свещ,горивен филтър,карбуратор и.....само ако нищо не влияе,двигател.Много машинки с драскотини по цилиндърчетата са живяли и нарязали по още мноого дръвца.Ако погледнато през прозореца на ауспуха сегмента е гладък(няма наранявания или тъмни на цвят сектори по него) и подвижен (не го е запекъл нагар или няма върху него повлечен материал от буталото) е добре да се провери всичко друго преди да си създаваш главоболия с отваряне.
maxx271 - специалист
Kirilpm написа:
Какво и колко масло слагаш в бензина?Леките деруги откъм ауспуха са нещо нормално за всяка една двутактова машинка.Ако винтовете не реагират нормално пробвай да почистиш карбуратора.
Проблема е че я карах с червено масло а ми казаха че не трябвало имам познат който има професионална и кара с червено много дърва е нарязал и няма нищо проблем ли е ако буталото е надрано с новия сегмент .
maxx271 - специалист
koveslav написа:
Моите лични правила и поредица при проблеми с такава двутактова машинка са: Въздушен филтър,свещ,горивен филтър,карбуратор и.....само ако нищо не влияе,двигател.Много машинки с драскотини по цилиндърчетата са живяли и нарязали по още мноого дръвца.Ако погледнато през прозореца на ауспуха сегмента е гладък(няма наранявания или тъмни на цвят сектори по него) и подвижен (не го е запекъл нагар или няма върху него повлечен материал от буталото) е добре да се провери всичко друго преди да си създаваш главоболия с отваряне.

Проблема е че си изгуби ниските и започна да си прави каквото си иска иначе до последно режеше дърва яко накиснах нагара с газ за горене трябва да го изчистя по сигмента имаше леки драскотини сложих нов минах леко с водна шкурка само тази част която е надрана даже едвам я напипвам други препоръки за премахване на нагар .
Kirilpm - специалист
Meglio ще ти свърши работа.Ако пали безпроблемно значи и компресия трябва да има колкото да работи нормално.Проблема с ниските го дири в карбуратора,едно почистване няма да е излишно
koveslav - майстор
maxx271 написа:
.... други препоръки за премахване на нагар .
Изчисти перфектно канала на сегмента,но внимателно без да сваляш материал от буталото.Обърни внимание на дъното на канала-под износения и изтънял сегмент се натрупва нагар.Трябва също добре да се изчисти около ключа(щифта) в канала.Пази ключа,да не го повредиш или счупиш.Като сложиш новия дебел сегмент,канала често се оказва плитък заради нагара и монтажа става невъзможен или ако сегмента влезе,може да го вкараш под голямо напрежение и да направи голяма беля.Същото става и при неизчистен ключ-не позволява на сегмента да се затвори достатъчно.Мажи и буталото и цилиндъра с масло преди сглобката.
iivanov - майстор
Беляза ли , как извади буталото ? Да не го завъртиш с ключа наобратно...
maxx271 - специалист
iivanov написа:
Беляза ли , как извади буталото ? Да не го завъртиш с ключа наобратно...

Завършил съм двигатели с вътрешно и външно горене.Проблема ми е че практиката ми е доста занижена не е проблем да разглобя и разглобя двигател поне от това което съм запомнил беше отдавна .Като гледам тези резачки ми се струват не толкова сложни като си помисля на времето .че се учих на балканчета .До колкото си спомням никъде не съм чел в развитието си като ученик за бутала и цилиндри с проблем като моя явно съм отсъствал тогава. :-D
keymaker - специалист
На балканчето цилиндъра е направен от модифициран чугун ,а на резачките и съвременните подобни двигатели е от алуминиево-магнезиева сплав и е положено твърдо покритие ( никасил , технически хром и разни такива) .Деругите може и да са повредили покритието до основата и след поставянето на нов сегмент да се досъсипе вече повредения слой,но в крайна сметка нищо не губиш освен цената на сегмента и времето отнел ти ремонта, пробвай то ще си покаже. Иначе кой знае какви разлики между балканчето и резачката няма ,принципа си е един и същ с малки подробности като искрообразуването (разните CDI системи) и при някои модели вградените ограничители на оборотите с цел намаляване на възможността от префорсиране на двигателя и последващото повреждане(ама тия системи ги вграждат в по-профи машините).
Нагара го чистя с накисване в газ или нафта ,с помощта на четка за зъби отстранявам каквото мога от нагара в канала на сегмента и с парче медна или месингова тел (понякога се налага да я оформя с чук ) остъргвам нагара до чисто. При сглобяването на двигателя омаслявам хубаво цилиндъра и буталото ,като наблягам на сегментите . При вкарването на буталото в цилиндъра външни сили не прилагам (никакви удари) всичко се сглобява лесно само с ръце (ако затяга и не влиза значи нещо не е наред ).

Тема "husqvarna 136" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: