Разбира се че е изгорял ротор. Видно от измерването с мултицет имаш прекъснати намотки. Между две ламели на колектора съпротивлението трабва винаги да е еднакво. Тъй като е прекъсната веригата няма и никакво движение. смущенията са от магнитното поле на статора.
Ей форумните специалисти. Направихте ли си труда да изтеглите снимката и да видите каква глупост е сътворена с това свързване. То пак добре че е така от колкото да изгори всичко.
Пояснявам за протокола:
Статорните намотки се връзват последователно на ротора и то в правилния начин при спазено начало и край на намотката.
И спирам щото не виждам смисъл да се обяснява на хора които си нямат никакво понятие от електрика и са опасни дори за себе си. Имам в предвид ако е свързан правилно при така отворен корпус дори с частично изгорял ротор какво ще се случи ако развърти.