Разбира се че е изгорял ротор. Видно от измерването с мултицет имаш прекъснати намотки. Между две ламели на колектора съпротивлението трабва винаги да е еднакво. Тъй като е прекъсната веригата няма и никакво движение. смущенията са от магнитното поле на статора.
								
															
																															
																								
															Ей форумните специалисти. Направихте ли си труда да изтеглите снимката и да видите каква глупост е сътворена с това свързване. То пак добре че е така от колкото да изгори всичко. 
 Пояснявам за протокола: 
 Статорните намотки се връзват последователно на ротора и то в правилния начин при спазено начало и край на намотката.
   И спирам щото не виждам смисъл да се обяснява на хора които си нямат никакво понятие от електрика и са опасни дори за себе си. Имам в предвид ако е свързан правилно при така отворен корпус  дори с частично изгорял ротор какво ще се случи ако развърти.