• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
Jack52 - специалист
vlax написа:
Моята след работа я минавам с водоструйката и е готова за изложба
Готова е за преобразувател за ръжда! :-D
vlax - майстор
Jack52 написа:
vlax написа:
Моята след работа я минавам с водоструйката и е готова за изложба
Готова е за преобразувател за ръжда! :-D
Фрезата е на 20 години.Тежка е -не са жалили материал/българска е /.
Водоструйката я имам от 4 години и с нея я почиствам за 10 минути.По рано ми отнемаше около половин час и пак не е така хубаво почистена.
Някой беше по напред казал



koveslav
Мотички,плуг,браздири се оставят се да си ръждясват.При най-краткото ползване светват като нови.Няма боя която може да издържи на абразива почва.Боята е само за магазина.Единствено железните колела си заслужават труда да се боядисват.Телена четка,плътен слой грунд и боя,каквато ти хареса.
kr1100 - майстор
vlax написа:
kr1100 написа:

Само,ч почистването след копане в кално е много трудно, а при глинеста почва мотичките се облепят с кал и приличат на колело.
Моята след работа я минавам с водоструйката и е готова за изложба
:lol: Аз със нож или дълък пробой секач едвам махам калта с чукане. Все едно ровиш в "постен" бетон.

@Jack52 имаш пробка на редуктора на около 5см от долния край. Постави фрезата на равно място и развий пробката , ако текне масло ОК , ако не текне си за доливане или ремонт. Огледай семерингите на работните валове / долу ниско -където се постават осите с мотичките . Там задължително се почиства след работа , защото навлиза пръст зад образно казано конуса на най-вътрешната мотичка.Развиваш болта и вадиш .Като е мокра пръста не е опастно , но като изсъхне се рони и отива м/у семеринга и изходящия вал от всяка страна. Може да имаш омаслявне и по болтовете на междинните зъбни колела на редуктора - отдолу нагоре са 2 болта. Също теч от капачката на редуктора / най-горе плочка с 4 болта и гарнитура.
Течсе получава и от износени семеринги на изходящия вал - най-горе към ремъчното колело. Там лагерите са натоварени от ремъка и при износване и ремъното колело има бой и семерингите протичат.
kr1100 - майстор
vlax написа:
kr1100 написа:

Само,ч почистването след копане в кално е много трудно, а при глинеста почва мотичките се облепят с кал и приличат на колело.
Моята след работа я минавам с водоструйката и е готова за изложба
:lol: Аз със нож или дълък пробой секач едвам махам калта с чукане. Все едно ровиш в "постен" бетон.

@Jack52 имаш пробка на редуктора на около 5см от долния край. Постави фрезата на равно място и развий пробката , ако текне масло ОК , ако не текне си за доливане или ремонт. Огледай семерингите на работните валове / долу ниско -където се постават осите с мотичките . Там задължително се почиства след работа , защото навлиза пръст зад образно казано конуса на най-вътрешната мотичка.Развиваш болта и вадиш .Като е мокра пръста не е опастно , но като изсъхне се рони и отива м/у семеринга и изходящия вал от всяка страна. Може да имаш омаслявне и по болтовете на междинните зъбни колела на редуктора - отдолу нагоре са 2 болта. Също теч от капачката на редуктора / най-горе плочка с 4 болта и гарнитура.
Течсе получава и от износени семеринги на изходящия вал - най-горе към ремъчното колело. Там лагерите са натоварени от ремъка и при износване и ремъното колело има бой и семерингите протичат.
Jack52 - специалист
Ще трябва да погледна по-обстойно, но при моя над средата и нагоре към изходящия вал със сигурност не се наблюдава теч!
pipilica - майстор
Я да се изкажа и аз по въпроса с маслото. На моя култиватор отворих горната капачка да видя дали има, щото има лек теч при ремъчното колело и за всеки случай сипах 2 кила старо трансмисионно от колата, почти като ново беше. То и да е повече не му пречи.
Мотички взех от Коледжиков на добра цена и май са добри като стомана, малко ги търкалях та не знам още дали са истински или са менте желязо.
Jack52 - специалист
pipilica написа:
Мотички взех от Коледжиков на добра цена и май са добри като стомана, малко ги търкалях та не знам още дали са истински или са менте желязо.
Ще чакаме да дадеш отзиви! :-D

----------------------------------------------------------

На някой намира ли му се излишен инвентар? :smoker:
pipilica - майстор
Ми добре ама чак пролетта ся няма нищо за фрезоване.
koveslav - майстор
kr1100 написа:
vlax написа:
kr1100 написа:

Само,ч почистването след копане в кално е много трудно, а при глинеста почва мотичките се облепят с кал и приличат на колело.
Моята след работа я минавам с водоструйката и е готова за изложба
:lol: Аз със нож или дълък пробой секач едвам махам калта с чукане. Все едно ровиш в "постен" бетон.

Най-обикновен маркуч с течаща вода върши чудеса,дори и без голямо налягане.Почвата е перфектно водоразтворима,само с малко търпение и добър сифон за оттичане на водата всичко само си пада и от мотичките и от всякакъв друг инвентар.
Jack52 - специалист
Колеги, какъв инвентар ползвате?
Купешки или самоделки :?:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Тема "Мотокултиватор Болгар" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: