• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
пишман_майстор - майстор
Така е.
Сетих се за мой случай наскоро.
Ток да те убие, бензин / карб- всичко наред ( смъкнат втори читав от напълно изрядна машина) и няма и няма. Не пали.
Проверка за плътност /херметичност.
Нова свещ, друга читава бобина ( назаем от френд със същата машинка)
Е разбрах после де.
Усъмних се за момента на палене ( искрата) .
Превъртял маховик се оказа и искрата малко след ДМТ, т.е. огромно предварение.
Така се случва при някои, понякога ...
Причини-неясни.
Дали кик-бак удар, спирачка и прееван съединител .
Дали нещо ако си много як в ръцете и грубо палене, а дали пък не е бил някой пишман майстор ( хах, само как прозвуча :-D ) преди теб и не е завил/стегнал гайката на маховика... кой знае...
Аз залагам на последното.
За около 30-ина години , това беше дотук за мен втори случай с такъв проблем.
Кофти дефект...
staffolino - напреднал
Здравейте.

Днес не ми остана време да видя какво ще се получи по указанията.
Това което мога да кажа е, че машината наистина беше така регулирана с стегнато докрай дясно ботлче от някой. В един момент просто не искаше да пали.
Съвсем случайно реших да пробвам с пълна газ тези дни и запали.
Съгласен съм на 100% с вас, че е богата смес и се дави, защото освен, че свещта става мокра тези дни когато мерих компресията дорничето беше цялото мокро направо капеше. Отделно при опитите бях пръскал няколко пъти с спрей бърз-старт и бензин с спринцовка слагах, даже и не припалваше.

На литър бензин съм сложил 20мл масло в момента.
Baлepu - специалист
Не следя темата, не съм и разбирач, но да споделя:
Не ползвайте бензинова смес на повече от седмица. Съвременото "хубаво" масло не е като двигателното. Не знам дали нарочно е направено, но е ефективно само няколко дни след смесването с бензина. След това губи смазочното си свойство. Светна ме приятел, поддържащ връзка със сериозен майстор. Лично се убедих по кофтия начин. На престоял бензин можете просто да добавите нова порция масло (все едно не е слагано такова) или да си го сипете в колата.
Ще и кажа, на почти 11 годишната и вече ще внимавам.
Baлepu - специалист
Мойта Уралка е почти 40 годишна. Проблеми не съм имал почти никакви, ако не броим запушване на карбуратора. Основно е ползвана с моторно масло (М10Д). В последните години ѝ сипвам и специално 2Т. Случвало ми се е да не пали, но и през ум не ми е минавало за естеството на проблема. Неотдавна нещо отказа Щилката. След известно "чудене", въпросният приятел ме попита за горивната смес кога е правена. Казах му - преди месец. Като ме светна, направих нова, с нулева вяра, че това е проблемът. Машинката запали от раз.
Не настоявам никой да ми вярва. На майсторите трябва да им се намира работа. На производителите - също са нужни нови клиенти.
пишман_майстор - майстор
Ако искате добре работещи двут.град. уреди на бензин, трябва си поиграете да отстраните етанола от бензина. Много е просто и лесно , но е малко играчка. Отделно се пооскъпява крайния продукт ( горивото) . Ефектът е много приличен от цялата процедура ( добра мощност, трайност на горивната смес и т.н. ) .
Как се прави: към литър бензин , се добавя около 300-ина мл вода , оджурква се добре, оставя се 24 часа , да се утаи напълно водата и това , което е отгоре , е бензин без етанол.
Все се каня да разпробия една туба/подходящ прозрачен съд и да сложа на определена височина кранче , за по-лесно източване на "преработения" бензин . За примерно 5 литра обработка.
А маслото , съм го споменавал в предни теми , това е https://www.tstgroup.eu/Addinol-MZ-406 .
С това масло се "връщат" и от оня свят машинки. Буквално казано.
Baлepu - специалист
пон окт 20, 2025 10:39 amпишман_майстор написа:
Все се каня да разпробия една туба/подходящ прозрачен съд и да сложа на определена височина кранче , за по-лесно източване на "преработения" бензин .
А дали не е по-уместно "кранчето" да е в най-ниската точка и да се източва водата :?
пишман_майстор - майстор
И това съм го мислил, но без кран . Просто се взима примерно една десетлитрова туба , капачката се "преработва' със щуцер и маркуче прозрачно. Наливат се вътре 5 л бензин, и литър /литър и половина вода. Оджурква се сместа , обръща се тубата надолу с капачката , вързана там или по друг начин застопорена и така стои 24 часа, като за целта се вдига маркучето нагоре. И след това просто се смъква маркучето надолу и така се източва водата ( която вече е смесена с етанола от бензина) .
Както казах, мислил съм го, но винаги в този случай ще има и малко вода ( капки вероятно) в горивото.
Отделно и за да не се образува вакуум , трябва се пробие самата туба. Или преработи с "втора" капачка.
Докато в примера с кранче на определено ниво-надали, но разбира се с компромис откъм източеното кол.бензин. Ще остане малко бензин в тубата , която е с водата.
hidrazin - майстор
пон окт 20, 2025 11:18 amпишман_майстор написа:
Просто се взима примерно една десетлитрова туба , капачката се "преработва' със щуцер и маркуче прозрачно. Наливат се вътре 5 л бензин, и литър /литър и половина вода.
На 5 литра бензин 500ml вода са напълно достатъчни.
За щуцер много добре се получава с ТОВА
Тубата за утаяване трябва да стои обърната с капачката надолу и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да има отгоре на дъното отвор.
Бензина се изпарява, вдига налягането и от маркучето ти ще започне да извира бензин... :-D
Та джуркането е добре да е в друга туба и после се налива в застопорената, обърната туба.
Стойка за обърнатата туба ... ми слагате я както е обърната в подходяща по размер кофа.

Премахването на етанола сваля октановото число с няколко единици. Примерно А95 става 91-92 ...
Разделянето е по-добро при по-ниски температури.
:partyman:
P.S. Всичкото това е доста пожароопасно. Особено пък лятото в жегите.
Тоя който се хване да го прави - поне работете с по-малки количества бензин.
И някъде на открито, на сянка, далеч от горими материали и наоколо да име нещо за гасене...
gogo7777 - майстор
Глупости на таркалета. Веднъж свързани въглеводородите не може да се рафинират с вода. Не и по този начин :wink:
:drinkers:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Моторна резачка Husqvarna-проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: