Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
QuietStep - специалист
Малко ми е неудобно да занимавам тук гилдията с моята немощ, но "дядо" Опелчо загуби почти всички индикации по ел.таблото. Може би е масата, или някой прекъснат кабел (не е бушон за съжаление! :? ) Но след всичките ми напъни да го сваля, съм до никъде. Писах и по сайта на ОПЕЛ, но там май никой не се заглавичква с такива "прадеди"...
Има някаква "шашма" с тия милион рапидки и винтчета, развивах и навивах един цял ден, но - не мърда проклетията. А и до таблото с бушоните(отзад!) също не мога да стигна - имам нагоряло гнездо и там...Понякога ми идва налудничавата идея да поразпоря тия ламарини там на сектори, за по-лесен достъп, ама... :prayer:
Благодаря за съпричастието! :)
rendo - специалист
Кадетите са стара любов на майсторите ;)
Моя също

1-во клемата на акумолатора обича да ги прави тея нбеща сваляш клемите - зачистваш с малко шкурка и виждаш кво се случва.
ако и тогава не стане с мултицет мунуса към купето и плюс-а на бушоните питаш и гледаш има или няма.
ако нямаш маса - има една дебела оплетена шина м/у акумолатора и купето - развинтваш я от към купето зачистваш - и слагаш пак - обикновенно тя не обичаа да контактува.
ако на основните бущони светлини парно имаш ток

пускаш на контакт и гледаш на бущона за чистачките има ли ток - ако няма значи стартовия ключ не ти дава контакт на веригите. - т.е. отвяряш ключа и гледаш какво става
QuietStep - специалист
rendo написа:
Кадетите са стара любов на майсторите ;)
Моя също

1-во клемата на акумолатора обича да ги прави тея нбеща сваляш клемите - зачистваш с малко шкурка и виждаш кво се случва.
ако и тогава не стане с мултицет мунуса към купето и плюс-а на бушоните питаш и гледаш има или няма.
ако нямаш маса - има една дебела оплетена шина м/у акумолатора и купето - развинтваш я от към купето зачистваш - и слагаш пак - обикновенно тя не обичаа да контактува.
ако на основните бущони светлини парно имаш ток

пускаш на контакт и гледаш на бущона за чистачките има ли ток - ако няма значи стартовия ключ не ти дава контакт на веригите. - т.е. отвяряш ключа и гледаш какво става
Благодаря за съветите, rendo! Тия неща ги проверих и работят.
Ама става въпрос за индикациите по таблото - нямам нито бензиномер, нито идикатор за температурата, въпреки, че датчикът на блока е сменен. Да не говорим за повечето лампички около скалите.
todortv - майстор
Като свалиш таблото, отзад на "меката" платка има стабилизатор на напрежение 7809.
Ако е думнал стрелките спират.
Може да е и от предпазител или маса.
Трябва нещо да измериш, да пишеш и да има за какво да се хванем. Останалото чесане на клавиатури.... :partyman:
QuietStep - специалист
todortv написа:
Като свалиш таблото, отзад на "меката" платка има стабилизатор на напрежение 7809.
Ако е думнал стрелките спират.
Може да е и от предпазител или маса.
Трябва нещо да измериш, да пишеш и да има за какво да се хванем. Останалото чесане на клавиатури.... :partyman:
Благодаря за съпричастието, колега!
Но май има нещо по самите индикатори - твърде почерняли изглеждат и двете шинички, дето водят стрелките, та...
Както и да е - търся евентуално подобно табло ( с двата големи стрелкови -скоростомера и оборотомера), че и дневният километраж не ми работи - изронена му е предавката... Но иначе - "дядо Опелчо" ми е душица и ме вози безпрепятствено и зиме и лете! Обичам си го!... :)

Тема "Опел Кадет Е - повик за помощ:-)" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: