Пичове, писна ми от майстори!
Имам си една коса икра-малка, за домашна работа.Е, да ама тръгнах да вадя пари с нея.Ползвах я зверски с корда 2,4 , а предпоследния път взех 90 метра 2, 7.А по книжка е за двойка.
В един момент при работа започна да глъхне на високи обороти.Тъй като хабер си нямам от машинки занесох я на майстора на местното МТД."Няма компресия-работата е на бутало със сегмент и евентуално цилиндър"-отсече.Е, не разбирам и приех.След ремонта обаче правеше същите мизерии и реших да взема нещата в свои ръце.По съвет на форумен колега
прегледах карбураторните уплътнения и подмених маркучите.Проблема остана.Забелязах , че преди да заглъхне машината увеличава обороти, като при обеднена смесПочесах се
-и махнах бензиновия филтър.Проблемът се реши.
Но пък започнах да се тормозя от повишени вибрации.
Мислех, че е от износен съединител (няма да ви го кажат при закупуване, но отвреме навреме го смазвайте), но при разглабянето на двигателя разбрах, че оста му има странично биене.Оказа се ,че предното(два са) лагерче халтави в леглото си.
Въпросът ми е, как и накъде да извадя оста, и въобще дали ще стане за ремонт, при евентуално разбито легло.
Поствам малко снимки на двигателя, на съединитля, който майстора е отвивал с"почукване" и инструмента, с който аз го свалям.
Имам си една коса икра-малка, за домашна работа.Е, да ама тръгнах да вадя пари с нея.Ползвах я зверски с корда 2,4 , а предпоследния път взех 90 метра 2, 7.А по книжка е за двойка.

В един момент при работа започна да глъхне на високи обороти.Тъй като хабер си нямам от машинки занесох я на майстора на местното МТД."Няма компресия-работата е на бутало със сегмент и евентуално цилиндър"-отсече.Е, не разбирам и приех.След ремонта обаче правеше същите мизерии и реших да взема нещата в свои ръце.По съвет на форумен колега



Но пък започнах да се тормозя от повишени вибрации.
Мислех, че е от износен съединител (няма да ви го кажат при закупуване, но отвреме навреме го смазвайте), но при разглабянето на двигателя разбрах, че оста му има странично биене.Оказа се ,че предното(два са) лагерче халтави в леглото си.
Въпросът ми е, как и накъде да извадя оста, и въобще дали ще стане за ремонт, при евентуално разбито легло.
Поствам малко снимки на двигателя, на съединитля, който майстора е отвивал с"почукване" и инструмента, с който аз го свалям.