• 1
  • 2
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
grn93 - напреднал
Здравейте , проблемът не е мой, на един съсед е ,който не е на ти с компютрите , затова реших да питам тук.
Има бензинова резачка , марката е ferror tools (някакво менте) ползвал я е няколко пъти и вече има проблем. Като я пусне работи ,върти веригата , но щом добре дървото например и угасва. От какво може да е проблема ?
Ако ви трябва друга информация ще дам каквото трябва.
Благодаря!
Stefan_62 - майстор
grn93 написа:
Здравейте , проблемът не е мой, на един съсед е ,който не е на ти с компютрите , затова реших да питам тук.
Има бензинова резачка , марката е ferror tools (някакво менте) ползвал я е няколко пъти и вече има проблем. Като я пусне работи ,върти веригата , но щом добре дървото например и угасва. От какво може да е проблема ?
Ако ви трябва друга информация ще дам каквото трябва.
Благодаря!
Аз имах подобен с моята "Хусварна", но при мен угасваше когато отреже дървото/и след това пак си палеше нормално до следващият отрез/. Занесох я на сервиз и се оказа спукано маркуче от карбуратора към двигателя и ми обясниха, че при отнемане на газта е поемала въздух и затова е гаснела. Подмениха го и се оправи. Може да е нещо подобно.Излезе ми няколко лева и то по-вечето за труда. Най добре да я занесе на сервиз.
grn93 - напреднал
Той я е носил и са му казали 70лв карбуратор. Дали си заслужава?
alsted - майстор
Нова резачка нуждаеща се от нов карбуратор :? За мен трябва да се регулира просто подаването на въздух и гориво. На карбуратора трябва да има видимо достъпни жигльори като винтчета за отверка (за ниски и високи обороти). Ако ги виждаш и имаш възможност качи една снимка. Виж тази тема и изобщо напиши в Google "ренот на резачка", ще ти предложи доста полезни неща за четене :wink:
Успех!
lov - майстор
Завчера пуснах въпрос за карбураторите на резачка ама никой не ми отговори та след доста ровене из руски сайтове намерих това. Помогна ми а и установих че всички ползват едни и същи карбуратори. А и настройките им са доста лесни ама трябва да се чете.
http://tool-land.ru/ustroystvo-benzopily.php
пробвай през руската търсачка с WALBRO бензинопила или бензопила
http://yandex.ru
Само предния линк ми беше незатворен иначе намерих още доста но нямам време сега да ги диря. А и надявам се да се справиш.
Ето ти и нещо на български сега ми изскочи.

Регулиране на моторен трион – резачка

В тази статия ще ви научим как да си регулирате моторният трион в домашни условия, без наличие на оборотомер и друга техника. За целта е необходимо да имате една отвертка, един чифт ръце и поне едно ухо…това разбира се е в кръга на шегата. Единственото, което ви е нужно е малка отвертка.
Първо да поясним, че такова нещо като регулиране на въздух и бензин при резачките за дърва няма! Тук се регулират ниски, високи обороти и дроселовата клапа – т.е. колко да е отворена. Има три отвора с болтове за регулиране на оборотите на резачката. На единият пише „L“, което означава Low – ниски обороти, а на другият „H“, което означава High – високи обороти и още един обикновено е обозначен с „LA“ – дроселовата клапа. „L“ и „H“ винаги са един до друг, а отворът за дроселовата клапа по принцип е под тях. Преди да регулираме машината е добре да е загряла ако това е възможно.
Как става регулирането?
1. Болтчетата „L“ и „H“ се завиват до край и след това се развиват оборот и половина, а болчето на дроселовата клапата – „LA“ се развива и завива като се гледа кога започва да завърта клапата и тогава се навива около половин оборот.
2. След това палите машината, давате газ до край и започвате да затягате болтчето „Н“ докато достигне максимални обороти. Достигането на максимални обороти се преценява на слух, след като не разполагате с оборотомер. Различните моторни триони работят при различни максимални обороти и обикновено максималните обороти на които трябва да работи резачката са по-ниски от тези на които може да я накарате да работи като регулирате карбуратора. Марковите резачки имат тапи на карбуратора за да избегнат регулирането има на по-високи обороти от колкото е проектирана машината. При неналичие на оборотомер вие трябва да се доверите на слуха си и е препоръчително когато достигнете максималните обороти да върнете леко винтчето, т.е. да не регулирате резачката да работи на максимума.
3. След като сте регулирали високите обороти пускате газта и идва ред на ниските обороти. Газ не се подава, а само се върти болтчето „L“ – когато го завивате се вдигат оборотите, а когато го развивате се понижават. Ако ви харесва как са оборотите подавате рязко газ и ако резачката глъхне трябва да се отвие малко болтчето „L“ (оборотите ще падат) и така докато започне да се форсира без да глъхне. При развиване на болтчето „L“ докато резачката започне да се форсира без да глъхне оборотите се дорегулират с болчето на дроселовата клапа – „LA“.
И тука вече подробно описание на настройките.
http://www.rcmarine.ru/W257.html
kuger - майстор
grn93 написа:
Той я е носил и са му казали 70лв карбуратор. Дали си заслужава?
Че, тя цялата струва толкова.
Карбуратора се ремонтира, на приятел я правих тази процедура, но откъде е намерил ремонтен комплект, не зная.
По-лошото е, че съм забравил принципа на работа на този тип карбуратори. :ka:
lov - майстор
Принципа е елементарен особено ако прочетеш обстойно последния линк който съм дал.
http://www.rcmarine.ru/W257.html
А 70 кинта за едно карбураторче нещо много ми се видят при условие че се намират и за много по малко.
http://xn--e1afbosdj.naedro.eu/rezervni ... darva.html
http://rezervni-chasti.com/
http://www.bezplatno.bg/obiava/27431/%D ... D0%B0.html
А като сравних ремонтния комплект на моя с този на щила се оказа че са абсолютно идентични. Е така по снимка ама надали греша.Май от един китайски гараж излизат. Темата сме я дъвкали прекалено много ама много мразя да ме правят на глупак.
Ето и още подобно нещо по темата
http://www.rcmarine.ru/images/Articles/walbro.pdf
milen56 - специалист
Mи незнам, колко е менте или не, но тъста има такава от 6 години, а аз я имам от 4 и до се га на мойта смениха гаранционно карбуратора и два тампона и от тогава не е пипана.
На дедото постоянно къса въженцето при възела на ръкохватката, кажете някаква идея.Мисля да взема само ръкохватка от Хуск или Щил и да пробвам.
70лв за карб. е доста, като се има в предвид, че в Монтана намерих в един магазин цял нов двигател за 52лв.
Сега се сещам и да питам, как да я съхранявам.Когато не я ползвам дълго време с бензин или да го изхабя до край и да я държа на сухо? До сега все съм я оставял на сухо, но после трудно пали.
bigdragon - майстор
milen56 написа:
...Сега се сещам и да питам, как да я съхранявам.Когато не я ползвам дълго време с бензин или да го изхабя до край и да я държа на сухо? До сега все съм я оставял на сухо, но после трудно пали.
Правилно я съхраняваш. Ако я оставиш с бензина, след изпаряване на бензина в карбуратора, маслото коагулира (става на желе) и тогава ще имаш много по-големи проблеми при паленето...
Stefan_62 - майстор
bigdragon написа:
milen56 написа:
...Сега се сещам и да питам, как да я съхранявам.Когато не я ползвам дълго време с бензин или да го изхабя до край и да я държа на сухо? До сега все съм я оставял на сухо, но после трудно пали.
Правилно я съхраняваш. Ако я оставиш с бензина, след изпаряване на бензина в карбуратора, маслото коагулира (става на желе) и тогава ще имаш много по-големи проблеми при паленето...
До някъде не съм съгласен с теб. вярно е, че е хубаво да се съхранява с изпразнени резервоари, но аз моята Хусварна съм я съхранявал цяла зима с пълни резервоар бензин и масло и съм нямал никакви проблеми при следващото ползване. Вярно е, че при следващото използване изливам от резервоарчето старият бензин/но маслото не е ставало на желе/ и наливам нов. Просто двутактовата смес трябва да се използва до три месеца максимум.
  • 1
  • 2

Тема "Проблем с бензинова резачка" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: