• 1
  • 2
Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
gazgaz - помощник
Здравейте, колеги ! Неволята пак ме доведе до форума, Та значи фрезата си работи нормално, но реша ли да завия надясно - гасне. Обикалях я, опитвах се да разсъждавам, но нищо не измислих. Вие, ако имате идеи, давайте.
gnt69 - майстор
ср мар 04, 2020 9:09 amgazgaz написа:
Здравейте, колеги ! Неволята пак ме доведе до форума, Та значи фрезата си работи нормално, но реша ли да завия надясно - гасне. Обикалях я, опитвах се да разсъждавам, но нищо не измислих. Вие, ако имате идеи, давайте.
Вземаш ключе №10, навеждаш се до фрезата от страната на карбуратора и развиваш пробката да източиш водата.
Илчо Илиев - майстор
ср мар 04, 2020 9:09 amgazgaz написа:
Здравейте, колеги ! Неволята пак ме доведе до форума, Та значи фрезата си работи нормално, но реша ли да завия надясно - гасне. Обикалях я, опитвах се да разсъждавам, но нищо не измислих. Вие, ако имате идеи, давайте.
А случайно като завиваш, фрезата накланя ли се ?
Ако ти е намаляло маслото или се накланя доста, го правят тоя номер..
Другия вариант е да си прегледаш кабелите, да не би да има протъркан и като завиваш да опира на корпус...

:partyman: :partyman: :partyman:
gazgaz - помощник
Вземаш ключе №10, навеждаш се до фрезата от страната на карбуратора и развиваш пробката да източиш водата.


Не знаех за водата, като се прибера ще погледна, благодаря !
gazgaz - помощник
А случайно като завиваш, фрезата накланя ли се ?
Ако ти е намаляло маслото или се накланя доста, го правят тоя номер..
Другия вариант е да си прегледаш кабелите, да не би да има протъркан и като завиваш да опира на корпус...

Довечера ще проверя за тези неща и ще пиша за резултата, благодаря !
gazgaz - помощник
Значи прегледах фрезата. Вода няма, масло има, наранени кабели няма. Ами сега ?
Илчо Илиев - майстор
Ся, дай да уточним какво разбираш под "десен завой"..
Това при фрезоване, при транспорт или....?
Въпроса е дали се накланя машината..
Пробвай на място да завъртиш "волана", това е за кабелите...
Пробвай да наклониш машината на ляво/дясно както е на място..
След като угасне, пали ли лесно...
Казваш има масло, колко има?, аз наливам на мойта малко повечко от предписаното, дават да се налее 600 мл, аз слагам 650-700, като хоризонтираш мотора, маслото да е на ръба на пробката...
Този проблем само при завиване ли го прави, ако караш само на право...до колкото може, няма проблем?

Щом пали и работи нормално при други обстоятелства, този проблем ще е нещо дребно и ще се намери...
gazgaz - помощник
чет мар 05, 2020 9:21 amИлчо Илиев написа:
Ся, дай да уточним какво разбираш под "десен завой"..
Това при фрезоване, при транспорт или....?
Въпроса е дали се накланя машината..
Пробвай на място да завъртиш "волана", това е за кабелите...
Пробвай да наклониш машината на ляво/дясно както е на място..
След като угасне, пали ли лесно...
Казваш има масло, колко има?, аз наливам на мойта малко повечко от предписаното, дават да се налее 600 мл, аз слагам 650-700, като хоризонтираш мотора, маслото да е на ръба на пробката...
Този проблем само при завиване ли го прави, ако караш само на право...до колкото може, няма проблем?

Щом пали и работи нормално при други обстоятелства, този проблем ще е нещо дребно и ще се намери...
[/quote


Получава се при фрезоване, когато въртя около дърветата. Като въртя наляво няма проблем, но ако тръгна надясно - гасне. После пали лесно. Накланя се, но не много, все пак е широка 90 см. Маслото е до ръба на пробката. Въртящ волан няма, измества се цялата и кабелите не мърдат. При фрезоване в права посока няма ядове. Някакъв датчик за претоварване да има.....не знам.
Илчо Илиев - майстор
Ясно, датчик има само за нивото на маслото, като се наклони и датчика не "хване" маслото и изключва токовете..
При мен има едно местенце с наклон, като стигне до там и...гасне, та заради него, наливам малко повечко масло и няма проблем..
Отпред на мотора има един датчик, завит на картера, той е за нивото, разкачи буксата..САМО ЗА ПРОБА!!!
Ако не гасне, явно там имаш проблем,но....защо само при завой и то на дясно.. :?
gazgaz - помощник
чет мар 05, 2020 12:23 pmИлчо Илиев написа:
Ясно, датчик има само за нивото на маслото, като се наклони и датчика не "хване" маслото и изключва токовете..
При мен има едно местенце с наклон, като стигне до там и...гасне, та заради него, наливам малко повечко масло и няма проблем..
Отпред на мотора има един датчик, завит на картера, той е за нивото, разкачи буксата..САМО ЗА ПРОБА!!!
Ако не гасне, явно там имаш проблем,но....защо само при завой и то на дясно.. :?

Сега е кално и няма да мога да направя тази проверка, но когато и да е, ще пиша.
  • 1
  • 2

Тема "Мотофреза Фортеко 90r гасне при десен завой" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: