Тя, че е на 10г, на толкова е, ама дали има и 5 часа да е работила за това време. Модел Lavor Time 110 , Type: P80.0539 . Оня ден взех да мия колата, смени звука и след десетина секунди и замириса. Мислех че с времето са спекли или раздули някакви уплътнения, но на ръка ротора се върти лесно, не е от това. То си личи по колектора и четките, че не е работила. В момента е с препечен колектор и поизгорели в края четки.
Полирах колектора, но няма връщане назад, върти, но яко прави дъга и хвърчат искри. От опита ми с ъглошлайфите, знам че спасението е нов ротор, съмнява ме да е от лош контакт от прегорелите четки. Пита се откъде да го взема само него, че статора и тялото са свързани с помпата и всичко е едно цяло. А и ротора е със специфична ос, освен ако не намеря, да купя за същия мотор (7630, ако правилно се ориентирам) и да пренабия колектора и намотките на моята ос.
Доколкото разчитам целия детайл е 5.001.0708c, но не намирам инфо в нета, а и цената на мотор с помпа не ми се мисли каква ще е .
Ето и снимки за любопитните, дайте акъл:
Полирах колектора, но няма връщане назад, върти, но яко прави дъга и хвърчат искри. От опита ми с ъглошлайфите, знам че спасението е нов ротор, съмнява ме да е от лош контакт от прегорелите четки. Пита се откъде да го взема само него, че статора и тялото са свързани с помпата и всичко е едно цяло. А и ротора е със специфична ос, освен ако не намеря, да купя за същия мотор (7630, ако правилно се ориентирам) и да пренабия колектора и намотките на моята ос.
Доколкото разчитам целия детайл е 5.001.0708c, но не намирам инфо в нета, а и цената на мотор с помпа не ми се мисли каква ще е .
Ето и снимки за любопитните, дайте акъл: