Янко, не внимаваш в час!
Прочети пак обасненята в предните постове..... А бренер с копче и контактно запалване са несъвместими, поне в тези машини - твоята и на колегата ..res911.

чет май 23, 2019 8:40 pmres911 написа: Моят бренер е с копче и кранче, копчето си има отделно кабелче и букса но няма къде да я включа и няма да се ползва.Точно така! Това е техниката прилагана за затихването.Все пак ,направи справка с инструкцията за експлоатация на апарата.Не вярвам да е различно,но все пак....!А между другото какъв е точно апарата ти ?
Отвивам си кранчето, докосвам електрода до детайла, подвигам и дъгата се пали. До колкото разбрах после отдалечавам леко и пак приближавам и по този начин дъгата затихва. След като пробвам ще пиша точно как е, но това ще е след седмица.
чет май 23, 2019 8:40 pmres911 написа: Още нещо важно се сетих. Колко мм трябва да се подава електрода от дюзата? Предполагам зависи от дебелината на електрода и кой номер дюза използваме или винаги е еднакво?За гореспоменатите стандартни дюзи, излаза варира от 2 до 3пъти х диаметъра на електрода.
вт май 21, 2019 8:24 pmagj написа:Машината е един стар Мигатроник трифазна което значи че е над 250 А , материала 2,54 мм медна ламарина и дебели медни тръби стената може би над 3 мм . Моето впечетление медта е много топлопроводима и ваната изтива много бързо обаче като вдигнеш ампеража телта се топи и на няколко пъти се завари за дюзата когато нагласихме телоподаване и ампераж и пробвахме по дълъг шев медта не се пробива като стомана ами си пада цяло парче стопена мед , за мен е ново и ми е странно но се заварява .вт май 21, 2019 3:12 pmcat написа: https://redco.bg/%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0% ... usi-a-d200Дебелината на материала който заварявахте какъв е ?А също и машината?Медта иска малко повече мощност при заваряване .Затова ми е интересно да науча подробности?
На първо четене в Редко , пробвах се и бях свидетел на останалата част от заварките получава се гладък шев като при запояване с оксижен , и понеже рязахме да видим наистина се получава заварка и става по здраво от спойка доколкото е здрава медта но с оксижена е по лесно а и можеш да работиш навякъде докато с аргон навънка трябва някакъв завет понеже много лесно го издухва и най лекия повей .
При ВИГ заваряване ,материал с дебелина над 2-2,5мм.започва сериозно да озорва 160 Амперова маркова машина!Също така от голямо значение е и обема на заваряваната площ!
чет май 23, 2019 9:53 pmcat написа:Благодаря! Информацията беше ценна за мен.вт май 21, 2019 8:24 pmagj написа:Машината е един стар Мигатроник трифазна което значи че е над 250 А , материала 2,54 мм медна ламарина и дебели медни тръби стената може би над 3 мм . Моето впечетление медта е много топлопроводима и ваната изтива много бързо обаче като вдигнеш ампеража телта се топи и на няколко пъти се завари за дюзата когато нагласихме телоподаване и ампераж и пробвахме по дълъг шев медта не се пробива като стомана ами си пада цяло парче стопена мед , за мен е ново и ми е странно но се заварява .вт май 21, 2019 3:12 pmcat написа: https://redco.bg/%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0% ... usi-a-d200Дебелината на материала който заварявахте какъв е ?А също и машината?Медта иска малко повече мощност при заваряване .Затова ми е интересно да науча подробности?
На първо четене в Редко , пробвах се и бях свидетел на останалата част от заварките получава се гладък шев като при запояване с оксижен , и понеже рязахме да видим наистина се получава заварка и става по здраво от спойка доколкото е здрава медта но с оксижена е по лесно а и можеш да работиш навякъде докато с аргон навънка трябва някакъв завет понеже много лесно го издухва и най лекия повей .
При ВИГ заваряване ,материал с дебелина над 2-2,5мм.започва сериозно да озорва 160 Амперова маркова машина!Също така от голямо значение е и обема на заваряваната площ!
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: