• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 103
Всичко за този вид строителство.
stivemaster - майстор
Ами колега ,със отрицанието с което подхождаме към технологиите въведени от хората с цел къщите им да спестяват максимално у нас отричаме и материалите използвани на запад .Няма да рискувам да ти обяснявам за оставащ кофраж от стиропор ,само ще го спомена че в този форум има повече врагове отколкото фенове , без изобщо да са го виждали всички те ,следват полистиролбетона ,пенобетона и т.н. Нека ФЛО да сподели колко е успял да популяризира произвеждания от него дървобетон (пфу .... производител е лоша дума) , както преждеспоменатите все едно да продаваш сладолед в Аляска.
Гледам че се обсъжда Итонга като материал за външни стени което е характерно само за държави като нашата.
Ето защо ,дано повече хора разбират какво виждат ,защото сертификатите на Ксела показват друго.Това са блокчета на един месец на открито.

Прикачен файл

Ytong.jpg
Фло - специалист
stivemaster,гледам да не популяризирам дървобетона,защото в тази криза дърводелните,дето работят масив са много малко и съм в пряка конкуренция за талаша с конните бази и конярите от златни пясъци.Поне докато не си довърша къщата. Представям си, ако се появи и друг потребител на талаш каква ще стане. :-D
jekasus - майстор
Фло, това ще върши ли работа за дървобетона?
Изображение
Фло - специалист
Машината е интересна ,даже много,но не знам какви парчета прави/дроби. Аз ползвам едър талаш на стружки по 3-4 см. от обработка на масив .При талаша структурата е по посока на дължината и това води до по-висока якост и гъвкавост на блокчето.Руснаците правят дървобетона с материял от дробилки,но моята технология е по-скоро немско-австрийска,залагат на влакната.Германците правят цели стенни панели с влакна от топола,аз я карам на чам и тук-таме дъб ,ако се случи.
yhv - специалист
Ориентирал съм се към поли бетон, но все още ме притесняват гризачите. Да не го пробият и да превземат къщата. На времето отворих подобна тема тука във форума. Имаше най различни мнения, та затова все още си се притеснявам. Иначе все по често гледам че го използват. Другото което ме притеснява е разликата в температурните коефициенти на шайбите и полибетона. Да не стане така че по шайбите да се образува мухал. Но пък слагайки полибетон за зидария топлинните загуби рязко намаляват.
jekasus - майстор
Фло написа:
Машината е интересна ,даже много,но не знам какви парчета прави/дроби. Аз ползвам едър талаш на стружки по 3-4 см. от обработка на масив .При талаша структурата е по посока на дължината и това води до по-висока якост и гъвкавост на блокчето.Руснаците правят дървобетона с материял от дробилки,но моята технология е по-скоро немско-австрийска,залагат на влакната.Германците правят цели стенни панели с влакна от топола,аз я карам на чам и тук-таме дъб ,ако се случи.
От сайта им - Максимальний розмір подрібнювальних деревних відходів в діаметрі до 160 мм будь-якої довжини. Продуктивність до 6 куб.м/годину, залежно від типу подрібнювального матеріалу. Можливість регулювання розмірів фракції тріски на виході від 5 до 30 мм.
Демек, максимален диаметър на дървата е 160 мм, 6 м3 за час и регулиране на фракция от 5 мм до 30 мм.
Велокс ползват същата технология за плочите си.
stivemaster - майстор
А колега jekasus изненадан съм приятно от твоята осведоменост давай така макар че за по голяма част от аудиторията нямам надежда да им повлияете с нещо .
Относно полибетона добре колега си избрал но какво те притеснява за шаибите отвътре да не мухлясват ли?
Фло - специалист
jekasus написа:
От сайта им - Максимальний розмір подрібнювальних деревних відходів в діаметрі до 160 мм будь-якої довжини. Продуктивність до 6 куб.м/годину, залежно від типу подрібнювального матеріалу. Можливість регулювання розмірів фракції тріски на виході від 5 до 30 мм.
Демек, максимален диаметър на дървата е 160 мм, 6 м3 за час и регулиране на фракция от 5 мм до 30 мм.
Велокс ползват същата технология за плочите си.
Става ,ако ще е за бизнес ,щото иначе сега талаша ми идва подарък.Щом си видял Велокс значи много добре разбираш как стоят нещата с дървобетона.На мен ми дойде дюшеш тая технология.
stivemaster - майстор
Колега yhv според мен трябва или 25 см. ти зидария да е на 5 см. пред шайбите, признавам малко писюрсо е това или да минеш направо на 30 см.блокчета и зидайки в линията на шаибите отвътре ,отвън ще излязат на линията на изолация на конструкцията.Дано да си разбрал кви ти ги обяснявам че не ми се рисува.
VLADO66 - майстор
Yhv,не знам защо търсиш ламбдата на глината-така или иначе трябва да защитиш хидрото с фибран.При мен денивелацията е същата с разликата че моя приземен етаж/мазета,гараж/ е с височина 2.3м.При положение че нямат ТИ и не са отопляеми температурата този месец не е падала под 5гр.Сложи Фибран под замазката на 1ва плоча и така ще избегнеш термомост с нея.За зидарията ти обясниха по-горе-поротерма надстърча на 5-6 см.от плочи и колони така че преди цялостната ТИ да облечеш стоманобетоновите елементи които са външни допълнително с XPS.Обличането на терасите е правилно и трябва да е най-малко на 1м от конструкцията на сградата.За сведение ще ти кажа че при мен при 6см EPS/21 или 23кг/м3 :? /,5 камерен двоен стъклопакет и 15 см. вата на покрива измерих консумация 24-27W на м3 при средедна денонощна темп. -12 и вътрешна 20-22 гр.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 103

Тема "Пасивна къща? Има ли почва у нас?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: