• 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
DundyTheCroc - майстор
Тани, цялото ми уважение към теб, но аз давам реалните предавателни числа, мощност и въртящ момент за двата автомобила. Който не ми вярва да си ги потърси сам и да провери сметките. Практически примери се дават трудно, понеже не знаем реалните параметри за тях. Много ми е лесно да кажа как съм дръпнал някой, ама това нищо не значи :)
toolegittoquit - майстор
Тани написа:
Да речем както в дадения от Тинки пример за каране до 3500 оборота.
Не карам до 3500 оборота. Просто се случва като карам да не ми се налага да ги превишавам. Не че ги целя тия обороти или карам до тях, защото съм икономист.
Тани - модератор
Може би не си ме разбрал правилно! Например за динамиката - къде на практика ни трябва динамика в ежедневното шофиране:

1. При тръгване от кръстовище.
2. при смяна на лентите в градския трафик
3. ускоряване за да не изпуснеш зеленото
4. изпреварване
5. ...



при различни стилове на каране, различните двигатели ще имат повече предимства. А и всеки си има различни приотитети:

-икономичност
-динамика
-тишина
-мощен рев от двигателя
-свободен обем в багажника
-...
- представителност на автомобила


всеки САМ си подрежда приоритетите.

Дизела според мен не е нито най-икономичния вариант, нито най-динамичния, а е златната среда. Дава добра динамика при икономичен стил на шофиране.

Казваш, че даваш реалните предавателни числа, мощност и въртящ момент за двата автомобила. Нека обаче ги поставим в реална ситуация. Караш си с 50км/ч и искаш да ускориш, защото минаваш табелата за край на населено място. На каква предавка биха се движили двата автомобила в реалността и какво следва?
Тани - модератор
Тинки, а ти първо ми отговори на въпросите ПРЕДИ да напишеш следващото си мнение "по темата". Тук лъжите НЕ СЕ ТОЛЕРИРАТ!
Тани написа:
toolegittoquit, моля те, кажи ми само веднъж, че не си Тинки и не си от Несебър. Държа да получа отговора тук в тази тема, а не на лични, независимо какви ще са отговорите.
DundyTheCroc - майстор
Тани, веднага ти отговарям, с Пасата ще съм на 5-та, може и на 4-та, понеже оборотите под 1400 примерно изобщо не му понасят и направо си рита за по-ниска предавка. С Нисана ще съм на 5-та с 1000 оборота и ще ускоря с плавна газ, понеже той не се оплаква от липсата на въртящ момент на ниски обороти.
stan73 - майстор
Потвърждавам - под 1300/1400 оборота моторът на колата на мацката няма кой знае каква тяга и не работи добре (даже може и да притропва, ако си на неподходяща предавка и наклон), но малко над тези е добре, а около 1800 до 2000 е доста добре, а към 2200 и при рязко натискане буквално почти излита и така до около 4200 (лимитът и е на 5000).
toolegittoquit - майстор
Тани написа:
Тинки, а ти първо ми отговори на въпросите ПРЕДИ да напишеш следващото си мнение "по темата".
Да, съм. Но не Тинки. Личното ми име по паспорт не е Тинки. И в паспорта не пише Несебър. Забележи, че никъде не съм писал нито какво карам, нито как го карам. Не можеш да излъжеш, ако нищо не кажеш. Само подчертах, че имам скутер Хонда. На който всъщност се мъча по Направи си сам да му оправя карбуратора. И тъкмо приключих с ремонта на газовото - най-накрая! Няма един кьопав газаджия да ми го ремонтира - не искат. Пари им давам в ръцете и не искат! :axe:
И ако те интересува, от много време ме жули високият разход на бензин(левчета дебели). Едва отскоро се порадвах на газта както трябва. И VW не са хубави коли - това имам, на тва се радвам. Поне вози мйеку и частите са евтини. Е, да - ама върви добре, когато шофьорът й не е идиот и разбира малко от нещата.
Тани написа:
Може би не си ме разбрал правилно! Например за динамиката - къде на практика ни трябва динамика в ежедневното шофиране:
Тани, имам си динамика достатъчно в ежедневното шофиране. Градският трафик е такъв, че често не предразполага към резки движения. Ако си втори на светофара, колкото и да въртиш гуми, тоя пред теб няма да се трогне. При изпреварване имам едно нещо, наречено скоростен лост. При вас диапазона ви е къс и всъщност ви се налага да сменяте по-често предавки. Аз ги сменям, за да се изстрелям, вие ги сменяте защото просто няма повече.
Бутилката ми е в ъгъла на огромният багажник - 30 литра. Почти никакво място не ми заема. Кутията с инструменти, с пожарогасителя и аптечката ми заема повече място. Остави, доскоро бях нарушител - нямах пожарогасител.
Аз като карам с 50 градско, го правя на 3-та предавка. На трета си ускорява достатъчно добре. Иначе едно нещо ще призная - дизелите по-лесно се карат! Просто по-трудно гаснат и стават да се карат дори от блейка или пълен идиот. С което изрично подчертавам, че не искам да обиждам някого от вас. Просто на шофьорските курсове масово инструкторите обучават на дизелови автомобили. Винаги ми е било интересно как пъпли леко напред, а не гасне. Еми това нема начин да го направиш на бензин! Остави другото, че иска и обороти и се сърди като го караш в много ниски. Всъщност дреме ми за динамиката, ако дизелите бяха по-евтини за поддръжка и с по-малко възможности да се счупят, щях да карам дизелак или поне нямаше да ми е от голямо значение. Не съм състезател. Но от друга страна ме блазни малко динамиката на бензинката, а не на последно място с газифициране разходът в левове за километър пада. Минавам с левче 10+км, 100км - 10лв комбинирано. Интересно и любопитно е, че измислиха газово и за дизеловите автомобили. Но не пуска само газ, ами и нафта, защото само с газ няма да работи дизеловият автомобил. И давало икономия. Но това е много сложна и малко разпространена система. Първо не ми изглежда надеждно, второ ще изревете, че имате и вие газова бутилка в багажника.
kalpev - специалист
Никой не се е съмнявал, че не си Тинки :-D Няма втори на земята, който да роди подобни "бисери".
Смени си ника от срам, заради глупостите, които изписа, но продължаваш да ги пишеш същите, Тинки :-D :-D :-D
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Тани написа:
Тинки, а ти първо ми отговори на въпросите ПРЕДИ да напишеш следващото си мнение "по темата".
Да, съм. Но не Тинки. Личното ми име по паспорт не е Тинки. И в паспорта не пише Несебър. Забележи, че никъде не съм писал нито какво карам, нито как го карам. Не можеш да излъжеш, ако нищо не кажеш. Само подчертах, че имам скутер Хонда. На който всъщност се мъча по Направи си сам да му оправя карбуратора. И тъкмо приключих с ремонта на газовото - най-накрая! Няма един кьопав газаджия да ми го ремонтира - не искат. Пари им давам в ръцете и не искат! :axe:
Хм, аз пък все си мислех, че "морските" хора разбират само от кораби, лодки и др. такива....И къв газаджия в тоя Несебър, бе братче.. :?
За карбуратора...не се мъчи, нямаш шанс...тва е Хонда .... :-D
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Хм, аз пък все си мислех, че "морските" хора разбират само от кораби, лодки и др. такива....И къв газаджия в тоя Несебър, бе братче.. :? За карбуратора...не се мъчи, нямаш шанс...тва е Хонда ....
Никакъв. Защото не съм от Несебър. Обиколих Бургас надлъж и на шир. А за Хонда-та - карбуратора преливаше, понеже поплавъка не се прибираше и се давеше, бензин чак от въздушният филтър излизаше. Оправих го някак. Взе да се форсира - игла и т.н регулирах. Минах 10км без ядове. Така малко време, после на километър-два взе да гасне. Бобината дава ток. Като извадя маркуча на бензина и превъртя не пали. След това пак - запали. Сложа маркуча и тръгна - гасне. Стисна маркуча - пали. Бааа, нещо тоя карбуратор е нередовен. :?
п.п Заеви лодките, ни моа да плувам. [-X (Хи, хи..)
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 154

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: