Всички имаме коли, нали ?
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Много ме грабна в момента в който щели да му измисля още 100 кусура.
Знам ги тия аз... Притегнато кабелче за 2 минути, а като дойде човека - оо, ама аз обиколих хем си колко разклонителни кутии, ама че се наложи да преправям окислени връзки, ама тука се наложи да сменя и участък. :-D Аз искам да стане чевръсто, да знам и да мога да дам парите. И да стане, не да "стане". След като изгорях със стартер, който общо ми излезе 140лв, при условие че във VW форума мога да го купя за 40лв...Късноо...
п.п Навремето имах един колега, който като има поръчано нещо да направи, първата му работа да обясни колко тежко и трудно било...
Kirilpm - специалист
Ами за твоя дъргел една истинска ревизия на стартер стъпва горе долу толкова с труда,това до колко ти си я направил е под въпрос,стартер втора ръка за 40 лева е закърпване на положението не е ремонт.Ако се почистят и смажат всички връзки от акумулатора до стартера,почисти се бобината на стартера,ако предположим че е работеща,сменят се двете втулки,едната от които навряна в скоростната кутия,обслужи се редуктора,смени се бендикс и четкодържател,които за 20 години вероятно за позаминали и се провери и почисти щателно стартера и се сложи труд за монтаж и демонтаж отиваш г/д към тези пари и после имаш стартер за още 20 години,когато не ти се дават пари почваш да правиш комбинации.От моргата ще го взема за 80 лева,ама пък от форума на ФВ някой ще ме съжали и ще ми го продаде за 40лв,пък от пункта за вторични суровини ако си го изровя ще е 20лв и така :lol:
toolegittoquit - майстор
Kirilpm написа:
Ами за твоя дъргел една истинска ревизия на стартер стъпва горе долу толкова с труда...
Четки - 3лв/броя. Бендикс - 25лв клиентска цена. Втулка - 2-3лв/броя предполагам. Редуктор - не повече от 15лв. Къде казваш са тия 140лв? От акумулатора до стартера знаеш ли колко връзки има? Много малко. Тая втората втулка се вади с как му викаха - дорник ли..За 5 минути. Най-сложното в ремонта на стартера, като присъствах когато си го ремонтираше сам един познат беше да подпре двигателя, защото единият болт, който минава през стартера държи двигателя в единият край.
После ще имам стартер 20 години? Ама тия втулки ако не бяха от кашкавал, а не се правиха шмекерии да се сменят само четките и после да се износват, защото нямат общо с оригинала и т.н и т.н - можеше и да бъде 20 години. Имам приятел, който сега ги работи тия неща в София. По негови думи пипне ли български майстор стартера, на всеки 2-3 години ще има посещение. Прави си несъзнателно клиентът един абонамент. Друг пък ходи по 10 пъти на газаджия и като отиде, всеки път като си плати и вземе колата - пак не е наред. Само си плаща. И като си говорим с него се оплаква от газаджии.
Като си говорим за измами с разход на гориво - наскоро си сменях филтрите. Всичките. За нула време са станали на г*з. Благодаря им и за боклуците в бензина и за графита в газта. :x
Chefo77 - майстор
Ако разсъждаваш като курва, ще мислиш, че и другите са курви. Извинявай, адаш - такъв е лафа.
Тинки, колко мислиш, че струва качествен бендикс? 25 лева? Колко време мислиш, че ще изкара този бендикс от 25 лева? А четките от 3 лева броя??? За 5 лева петел за 5 лева пее.
Че то по твоята логика в един стартер има не повече от 100 лева, защо му искат като нов 300-400, не знам просто ...

ЕДИТ: Какво точно правиш ти при свързването на точка (контакт, ключ), та да искаш 5 лева? Оголваш 3 жички, завиваш 6 винта ... Виж как може да изглежда твоя ТРУД отстрани.
Последна промяна от Chefo77 на съб окт 03, 2015 1:39 am, променено общо 1 път.
iivanov - майстор
Чефо , не си прав за проститутката. Стига да и се плати , клиента може да я накара и на челна стойка да застане. При нас , в "Катехизис на железничаря" пише , че пътника страда от пътническа болест и към него трябва да се отнасяме ,като към болен. Майсторите , респективно, като отида с парите си , не колата ще ми оправят , ами ако трябва и носа ми ще бършат и компрес на корема ще слагат. Защото съм Клиент! Другото са префарцунени капризи на квартални майстори.
stivemaster - майстор
Много е лошо да не ти стига пипето Кириле или очилата ти са за смяна или пиеш нещо неправилно. Аз никъде в поста си, не се оплаквам от газаджията напротив,ама кой да чете ,той може само да пише.
Ако попрочетеш малко и приемем, че можеш да смяташ, щеше да ти направи впечатление, двойно по малкия разход в пари, в сравнение със същия дизелов или все пак по малък, в сравнение с какъвто и смърдящ дизелов таралясник да караш ти .
Последна промяна от stivemaster на съб окт 03, 2015 1:46 am, променено общо 2 пъти.
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Тинки, колко мислиш, че струва качествен бендикс? 25 лева?
Проблемът е, че майсторът в България често е субект, който не гледа на хората като на клиенти, на които трябва да им свърши качествено и съвестно работата, а ги гледа като касички и му светват очите веднага. И не да ми се троска или да ме праща за другата неделя, ами и нослето трябва да ми бърше, ако ще му плащам достатъчно и ще се съгласи на работата. И не, аз не действам прецаквателската, знам просто как стават нещата.
Четки по 3лв броя? Ми ти какво искаш за парче въглен - по 30лв броя ли?
Chefo77 написа:
ЕДИТ: Какво точно правиш ти при свързването на точка (контакт, ключ), та да искаш 5 лева? Оголваш 3 жички, завиваш 6 винта ...
Колко за какво искам аз е интересен въпрос, на който няма да получиш отговор. В друг форум има тема обаче, където след посещение на майстор, който ремонтирал спирачната система единият спирачен апарат след хубавата ревизия блокирал и щели да направят белята.
Всяко нещо, което хвана гледам да е направено стабилно. Каквото върша - който го иска, на драго сърце му го отстъпвам. Електричеството е опасно. Парите някой, който ги дава не ги дава за оголване на жички и завиване на винтове, а така да се свържат и завият, че после да не го убие тока, като пусне нещо в тоя контакт.
Chefo77 - майстор
Ооо, Иванов - по-полека с това за клиентите - Богове. Колкото са Клиентите, 2 пъти по толкова са боклуците, които искат като дадат 5 лева, кючек да им играеш. Знаеш ли колко точно им мълча на такива, които не се усещат и прескачат границата? На мен ми се плаща, за да си върша работата, не за изпълнявам страничните прищевки на тоя и оня.
Майсторите не са околовръстнички, които са застанали за петте лева на закъсали незадоволени смрадливи елементи :wink:
Човек, който има достойнство, никога няма да позволи да му се качат на главата някакви с 5 лева в джоба, но с големи претенции само защото имат 5 лева в джоба.

Тинки, намери си твоите хора бре? Само дето с това мислене, никога няма да ги намериш.
Това с "какво искаш ти" беше пример да видиш как МОЖЕ да изглежда твоята работа отстрани. А именно - елементарна за цената, която искаш. Но не е елементарна, нали?
iivanov - майстор
Всеки си има цена - не можеш ме убеди в противното . Казваш цена и поръчвам кючека. :-D Само не тръгвай с "аз съм безценна". :-D


Не се впрягай - само минавам оттук. :wink:
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Това с "какво искаш ти"
От човек, който искам да ми свърши работа искам да ми каже първо приблизителна цена, после да реша дали искам да се свърши, тая работа след това да се свърши по-чевръсто, защото всички сме заети хора. И като се направи нещо, да се направи като хората. Предпочитам да си платя 1 път повече, отколкото да ставам редовен абонат. Много често ми се е случвало да отида някъде, да искам нещо, да ми го предложат и да питам дали няма нещо ПО-скъпо, но по-читаво. Работата е там, че се работи през пръсти. Друго на фокус - гумаджиите, които продават гуми втора ръка по 30-40лв с по 5-10 годишен DOT ги купуват на килограм от запада и ги внасят с ТИР-ове. Там тая гума струва 2Евро, ако не е и въобще отпадък. После ми обяснявай какъв бизнес се върти в България.
Горивата същата работа. Лъжат яко с качеството, което е долнопробно.
А аз от никого нищо не искам когато иде реч за работа. Някой от мене нещо иска. И се договаряме. Ако ни хареса цената, стискаме си ръцете. Ако не - здраве да има. Има минимум качество, което държа и не се хващам да правя глупости, за да не убия някой. И между другото всеки идиот може да свърже 3 жици. Работата е, че такива като мен гарантират уж, че са свързани правилно. Не си плащаш отново толкова за работата, колкото за опита.

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: