Всички имаме коли, нали ?
DundyTheCroc - майстор
radius написа:
Аз пък следя прогнозата за времето и чакам попътен вятър :wink: .
На магистралата съм давал литър икономия с подходящ вятър, така че ако духа както трябва си е добре :-D
Andri01 - майстор
DundyTheCroc написа:
radius написа:
Аз пък следя прогнозата за времето и чакам попътен вятър :wink: .
На магистралата съм давал литър икономия с подходящ вятър, така че ако духа както трябва си е добре :-D
...Измерено на 1 километър и с ветропоказател на покрива :) :partyman:
DundyTheCroc - майстор
Измерено на 300км по бодр компютър и после на колонката.
От ветропоказател нямаше нужда, като слизах да пия кафе то си ме буташе към морето :)
Andri01 - майстор
Верно бе,ама ти ли беше,дето вятъра вкара една кола в морето? Ами Фнимавай бе-натискай спирачките от време на време,че то има и радари тук-таме и...:(. А е- ракийката се стопли,мезето-изстина...:partyman:
DundyTheCroc - майстор
Andri01 написа:
Верно бе,ама ти ли беше,дето вятъра вкара една кола в морето? Ами Фнимавай бе-натискай спирачките от време на време,че то има и радари тук-таме и...:(. А е- ракийката се стопли,мезето-изстина...:partyman:
Радарите не ме ловят мен, карам в ограничението на магистралата ;)
Да ти имам проблемите, турни лед на ракийката, ма на мен ми свърши бирата :partyman:
Chefo77 - майстор
Абе вие се майтапите, но един вятър може да обърка сериозно представите за икономичност на камион. Навремето бащата пътуваше Варна-София с едно LT35 с фургонче, като сложиха ветрилото на покрива (фургона стърчеше 50-60 см над тавана на кабината) разхода слезе с няколко литра.
DundyTheCroc - майстор
Разбира се, че има значение, но на някои хора тук не им се вярва. При по-високи скорости генерираната от двигателя мощност отива основно за преодоляване на челното съпротивление, което расте на куб спрямо скоростта.
nikolovvd - майстор
Ами то е същото като да гребеш срещу течението.
kozl - майстор
Chefo77 написа:
Абе вие се майтапите, но един вятър може да обърка сериозно представите за икономичност на камион. Навремето бащата пътуваше Варна-София с едно LT35 с фургонче, като сложиха ветрилото на покрива (фургона стърчеше 50-60 см над тавана на кабината) разхода слезе с няколко литра.
Аеродинамика. Силата която се противопоставя на двигателната зависи от плътността на потока, коефициент на аеродинамично съпротивление, площта на проекцията, перпендикулярня на посоката и скороста на обтичане на квадрат. Вятърът в зависимост от посоката си спрямо тази на движението на МПС изменя скороста на обтичане.
Много години вятърната сила е била двигателна за транспорта. Главно в океанския, защото именно във водата движението е възможно всепосочно. И така платноходите са траспортирали и в противоположна на вятъра посока :shock:
А майтапа е в това, че в днешно време никой не се съобразява с посоката на вятъра, когато предприема пътуване.
И така вятъра е случайност в пътуването. Може да помага, може и да пречи. Но скоростта е гарантиран "вятър". "Вятър" който ние контролираме обичайно чрез пе-дал. Коефициента на аеродинамичност зависи от формата. Бях попаднал преди доста време на френско списание, в което сравнявяха леките автомобили по този критерии и жигулата водеше класациятя с най-висок коефициент. Ама нямя как. Не обтекаема форма, а паралепипед.
stoianov_n - специалист
http://www.blitz.bg/news/article/400602
"На въпрос какво гориво продава и дали е контрабанда той отговори, че горивото, което се продава на неговите бензиностанции е от Лукойл, като го взима през двама-трима посредници и въпреки това продава по-евтино гориво от това на бензиностанциите на Лукойл."

:shock: :? :lol:

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: