Всички имаме коли, нали ?
stefan_gb - специалист
Не се обиждаи нямах лоши намерения но ти пишеш цитирам:

Японска е колата (Митсубиши) - 2 бр. балансиращи вала - и аз съм им се чудил за какво са, но факт - единият е на отделен ремък.

С колко разпределителни вала е не се разбра.

А след това цитирам:

мисля че второто наименование "балансиращи"е точното, въпреки че съм чувал и "успокоителни" - има такива,

И наи вероятно си имал в предвид ролки и успокоители - не те рабрах ?
С ремък или верига е адренажа?
Каза че е правен стартера скоро , когато беше повреден теглил ли си колата да я палиш ?А на скорост палил ли си ? Провери дали е стабилна и постоянна искрата,провери всичко по запалителната система, палец бобина и капачка, провери свещите при свалено положение, и провери дали постъпва газ в смукателя или бензин а също дали не ги меси....Успех от мен

LZ и ти ли почваш с : балансиращи валове ...... нещо маи съм отцъствал в този час :)
LazarGanev - "Велик майстор"
stefan_gb написа:
С ремък или верига е адренажа?
8180 написа:
Късал съм ремък на същата кола - тогава беше доста по-бързо.
А какво е "адренаж", че 2 пъти се споменава?
stefan_gb - специалист
LazarGanev Да .... мое недоглеждане ....
LZ - специалист
stefan_gb написа:
...
LZ и ти ли почваш с : балансиращи валове ...... нещо маи съм отцъствал в този час :)
SUBARU Justy - 3 цилиндъра - има един балансиращ вал задвижван от коляновия вал посредством верига. Вала е именно балансиращ.
Отваряли сме такъв мотор преди време.
А ти като твърдиш, че няма такива, провери ли?
Например напиши в google: "balance shaft" и ще видиш в колко много двигатели се използват

цък1
цък2
цък3
и т.н.
тонито - специалист
провери има ли компресия колата на всичките цилиндри.С хидравлични повдигачи ли е?
stefan_gb - специалист
Извинявам се не бях прав , не съм виждал ДВГ с балансиращи валове дори и на Субаро но явно има както казвате......
8180 - майстор
Пичове,
Вярно че не съм направил подробно всички проверки - разчитах на нещо "от практиката" по-елементарно да подскажете.
Това с "полусчупен" разпределителен, например - че го гледах през капачката за маслото откъм шайбите.
Тонито (на ЛС) подзсказа нещо край блокиране на маслените повдигачи - ще го видя как се проверява.
Стефан май попита - палил ли съм с "дърпане/бутане" - ДА през зимата беше. Моето мнение е, че се преувеличава "фаталността" от такива действия.

Хайде, като стана дума, да споделя нещо за "балансиращите" - може на някой да му се случи.
При мен те са два - единият на отделен къс ремък със шайби, марки - вичко ясно.
Вторият обаче, за доста майстори е "неподозиран" - върти се "скрито" през "редукцията" на маслената помпа, която не е 1:1 - не помня точно числото, но фактът е, че е във вярното положение през ШЕСТ оборота на коляновия.
Демек - има възможност всичко да е на марките, а този вал да е в противофаза и вместо да гаси да усилва вибрациите.
При Митсубиши специално, има страничен отвор, през който, с помощта на някакъв щифт (отвертка) може да се провери допълнителното условие балансиращият вал да е във фаза. При повече опит, това може да стане и с леко отклоняване на шайбата на помпата от марката, без качен ремък - трябва да се връща на марка.
Друго, ако все още някой ремонтира двигатели - при основен ремонт е задължително да се проверяват/ремонтират лагерите на тези валове - заради тях също може да пада налягането на маслото, на иначе удачно ремонтиран двигател.
Чувал съм за идеи да се премахват тези валове (ако са два - и двата заедно!!) - горното за маслото, естествено важи.

Напънете още малко за идеи по моя проблем, че не ми се разглобява нахалост - горе/долу ремонти до 200лв. може да се оправдаят. Нагоре е необяснима любов към колата.
Благодаря,
stefan_gb - специалист
И все пак провери белезите на адренажа ...... защо не отвориш капака на клапаните и там да погледнеш няма да ти коства много време .
shotik - майстор
stefan_gb написа:
адренажа ...... .
Вярното изписване е "ангренаж"
8180 - майстор
stefan_gb написа:
И все пак провери белезите на адренажа ...... защо не отвориш капака на клапаните и там да погледнеш няма да ти коства много време .
Има ли някаква статистика къде по често "прескачат зъби" - при капака е лесно да се погледне, но долу на коляновия не е за на улицата?

Сега пък нов проблем - вчера имаше сгода да прибутам колата на по-удобно място. Вероятно е "залепнала ръчната" - не мръдна. Май направо ще викам паяка, ама още не ми се разделя с нея.
Благодаря за мненията.

Тема "Стартерът върти бързо?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: