• 1
  • 2
Предимства, недостатъци, цени, материали, планове, пасивни къщи и т.н.
vidrata - специален-специалист
pipbel написа:

И няма какво да я изолираш около кOмина, тя е негорима.
Това не го вярвай, около комини се слага камена вата , (една тъмно зеленикава).И нито и постилай нито я завивай.

И сега защото знам , че един спец по ТИ ще врякне ше споделя опит.Блока в , който живея е строен 90г. и тавана е заслан с вата а, не със сгур.Аз съм на последния етаж ииииииииииии кво , нищо.Няма ни найлон ни гявол.
Успех.
Transporterr - специалист
Една от причините да се завива ватата, е да не се разпрашва във въздуха,тъй като частиците от нея са много малки и трудно доловими.Възможно е да доведе до дихателни проблеми ,затова завивайте и изолирайте.Ватата не трябва да има контакт със въздуха! Това че Пеше от горно нанадолнище не усещал нищо и най вече нему пука не значи нищо.
Само си предстаавете милионите частици в добчетата ви и няма нужда от поясняване.Както знаем те не се раграждат току така .
vidrata - специален-специалист
Вярно има логока и сега започвам да се чудя дали не излизат и през контактите гадните частици :? .Май ще се кърти и ще се маха ватата.
ArturDent - Почти Безобиден
Абе тая вата не е ли хидроскопична? И няма ли да поеме влага вко не е "позамазана" ?
pipbel - майстор
Ами да Artur-e , хигроскопична е.
И влагата и разказва играта.
Затова се слага "позамазана" :cool: демек каширана с алум.фолио или поне найлонец за да я предпазят от парите.
Ето спецификацията на УРСА за студен покрив, за какъвто иде реч в тая тема.
Вграждане на топлоизолация в таван към неотопляемо подпокривно помещение
В случай на необитаемо подпокривно помещение под неизолиран покрив (т. нар. студено подпокривно помещение) трябва да изолираме тавана към неотопляемото подпокривно помещение. Това извършваме по такъв начин, че първо върху носещата конструкция полагаме пароизолацията (PE фолио), след това между дървените разделители полагаме първия слой на изолацията (Снимка 1). Под прав ъгъл върху първия слой, между дървените разделители, които са правоъгълни отдолу, полагаме допълнителен слой изолация (Снимка 2). Така осигуряваме достатъчна обща дебелина на изолация, която трябва да бъде между 15 и 20 см. Подходяща е употребата на изолацията URSA SF 35, URSA SF 38, URSA DF 40 или URSA ELF. Накрая преди изолацията върху дървените разделители полагаме дъски така, че да се получи подпокривно помещение, по което може да се ходи.
Norek1 - специалист
Нещо неще да ми поства мненията
rulom - модератор
Norek1 написа:
Нещо неще да ми поства мненията
:? Кой или кое :? Да не би да имаш предвид снимките :?
Norek1 - специалист
Не като пиша мнение по дълго и просто не ми го праща( трябва да си преинсталирам уиндоуса)
rulom - модератор
Не е от уиндоуса, просто е петък вечер, студ и всеки е виснал в мрежата, по някой път и форума малко се бъгва, като видиш, че не го праща върни на текста, копни го и по-късно го пусни, след 3-4 мин.
Norek1 - специалист
Искам да благодаря на всички.Взех под внимание всички мнения и вчера привърших тая работа.Мерси отново
  • 1
  • 2

Тема "Съвет" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: