Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
tehribo - специалист
Милен написа:
...с тази ще бреш ядове. Тръгнеш ли ведъж на пренавиване ще има и втори и трети път и т.н....
Не съм съгласен!
Ако се ремонтира съвестно и професионално и ако се използват нови и качествени материали, ще работи по-добре и от преди.

А с новите китайски и какви ли не помпи, не съм сигурен дали няма да бере ядове.
Милен - майстор
tehribo написа:
Не съм съгласен!
Ако се ремонтира съвестно и професионално и ако се използват нови и качествени материали, ще работи по-добре и от преди.

А с новите китайски и какви ли не помпи, не съм сигурен дали няма да бере ядове.
Разбира се ако намериш бобиньор който работи съвестно и професионално :lol: и има наличен и използва проводник със същото сечение като оригиналния, няма да си спести лакирането и изпичането на лака на навития двигател ще работи наистина добре и няма да се различава кой знае колко от оригинала. Но по-хубав няма как да стане.

За китайските не знам но някоя на известна западна марка ще е много по- добре от тази руската.
vil78 - напреднал
Може ли някои да ми каже, ако трифазен ел. мотор се преправи с кондензатори, и съответното свързване, да работи като монофазен? Дали се променят оборотите му, и с колко му пада Р- то? Купих една машина която е принципно трифазна но нямам трифазен ток, и не знам кое е по добре, да сменя мотора или да се преправи оригиналния. :?:
moimoimoi - майстор
най добре е да се смени мотора
,ако трифазен двигател го захранваш монофазно с 220 волта мощноста му пада до около 60%,което е много
колко киловата е двигателя ти?защото от схемата по доло се вижда че стойностите на кондензаторите е за киловат

друг вариант за който се сещам е с инвертор, ама там е сериозна цената
инвертор захранване220 волта за двигател 380 волта

Прикачен файл

att-43afd4c7d12c8220V.gif
att-43afd4c7d12c8220V.gif (9.93 KиБ) Видяна 7757 пъти
alsted - майстор
Оборотите определено не се променят. Колко все пак е мощността и оборотите на двигателя. Има ли възможност да се направи да се пуска без товар. Ако е нужен голям пусков момент - с кондензатори няма да стане.
MamaMy - майстор
moimoimoi написа:
най добре е да се смени мотора
,ако трифазен двигател го захранваш монофазно с 220 волта мощноста му пада до около 60%,което е много
колко киловата е двигателя ти?защото от схемата по доло се вижда че стойностите на кондензаторите е за киловат

друг вариант за който се сещам е с инвертор, ама там е сериозна цената
инвертор захранване220 волта за двигател 380 волта
Аз ли нещо не довиждам или тези кондензатори са вързани към нищото?
alsted - майстор
Нормално са си вързани!

Прикачен файл

триъгълник.JPG
триъгълник.JPG (26.21 KиБ) Видяна 7636 пъти
vil78 - напреднал
:? Друг проблем. Не знам мощноста на мотора. Произведен е в България. Пластината с характеристиките е боядисана, но все пак след дълго чегъртане това се чете:

3010478 Troian

не се чете , 9 / не се чете, несечете KW

В3 Б

1,4 / 2,0 AP,PS,не се чете

3,6 /3,7 А

триъгълник / звезда

0,84 / 0,87 cos Ф

28 kg

700 / 1415 rpm,U/min , t/min

Мотора е свързан в звезда.
vil78 - напреднал
Ако е 1,5 добре, но да не се окаже че е 0,9 KW. На табелката, там където е надписа за мощност в KW си личи само едно ( ,9 ).
Няма ли начин от тези данни да се сметне мощноста? Формулата за мощност мисля че беше P=UIcosФ. :?

Тема "Eлектродвигател монофазен за трифазен и термозащита" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: