Всеки да напише по някоя весела случка или виц.
ArturDent - Почти Безобиден
rendo написа:
Аз - е какво да измислим като няма боя ?
Е преди време тук имаше един V.I.P. дето казваше:
"От пръдня боя не става!"

И при мен има "такса Идиот" - даже, като сметна май отива към 300% - 1000%, ама няма как да Ви го обясня, защото малко е специфичен бизнеса.
Ааааа ... сетих се бутон на програма, който като го натиснеш 1 пъп прави едно, два пъти друго, а три! пъти съвсем нещо друго....
Chefo77 - майстор
wizli написа:
Chefo77 написа:
Клиентът вика: "Между гранитогреса и паркета - никаква фуга - допрени един в друг!".
Аз: "Не може без фуга!"
Клиентът: "Може, ДИЗАЙНЕРЪТ каза така!"

Май май повечето дизайнери са откровени малоумници и ще е така докато не почнат да ги шамарят ... Тоя моя определено е тръгнал нататък.

Иначе съм имал и въпроси, на които съм се виждал в тотален мат какво да отговоря ... например: "Защо лепилото е в такъв цвят?" ...
Дизайнерската е друга, нали са творци, да не говорим, че често са моми дето не са хващали инструменти никога.
От друга страна клиента има право на отговор, колкото и да са тъпи неговите въпроси.
Харесва ми позицията на ХАУСДОКТОРА: ако смяташ, че не е правилно не се хващаш, без много коментари.
За втория ред - дай адекватен отговор на посочения от мен въпрос :) :)
housedoktor - майстор
Преди години: Та правя аз двураменна дървена стълба.Максимално старание ,чисти рязове ,бележа с тънкописец ,заличавам работни бележки .Постилам готовите стъпала с картон да не се надраскват и се наслаждавам как ще изглежда след лакирането .Стълбата готова и клиента:"Еее.... чудесно -утре като я боядисаме синя и ще е супер " :shock: Клиент ,естествено англичанин. :lol: .Друг клиент -евреин .Зазида си вси4ки прозорци към разкошната градина,въпреки негодуванието ми и обесненията ,че прозорците трябва да са поне 1/8 от площа на пода ,за хубавият изглед и т.н. После реши да посегне на майсторски направена дървена стълба на 60 г ,която води към подпокривното пространство.Аргумент : да има по вече място в коридора Контра аргументи :Понеже покрива не беше ремонтиран- в случай на теч остава без достъп до огромното пространство ,което си беше и подходящо за склад ,че дори и за таванска стая.Решението го взе след като ремонтирахме коридора и мястото на стълбата ще се нуждае от ремонт също.Най много отстоявах на моето-Аз без при4ина ,майсторска работа направена с вкус не развалям.Резултата : Инструмента в микробуса и при следващият клиент .После разбрах ,че намерил местни и съборили пркрасната стълба .Естествено следващото лято правил и покрив ,защото зимата протекло от разместени керемиди ....
rum_sz - специалист
Може да прозвучи много тъпо ,но аз си избирам клиентите.Защото една фирма ,и едно име се гради с годините.И заради лудоста на дизайнера и мъката на изпълнението не си струва да губиш това което си постигнал с години. Заради тъпотийте на новоизлюпените дизайнери който не са хващали инструмент и говорят с много красиви думи и от всичко разбират просто не си струва да се хабиш с тях 2-3пъти горях- стига ми.Титаник го правиха супер инженери и дизайнери и потъна а на Фичето моста още стой.По добре загуби една поръчка, но спи спокойно.Милионери няма да станем,но и от глад няма да умрем.
solo5 - майстор
housedoktor написа:
прозорците трябва да са поне 1/8 от площа на пода
Това го запомних :respekt:
wizli - специалист
От друга страна клиента има право на отговор, колкото и да са тъпи неговите въпроси.
Не е нужно да обиждаш човека само защото не разбира от твоята работа,
щом дава пари - нека получи малко обяснения, разбира без чертане на дъска и контролни,
и между другото кой от нас не е патил с майстори тип:"карай, няма проблем", " с боята ще го изправят", "аз съм с 30 години стаж, кво да ти обяснявам",
затова хората се притесняват и питат.
filmatoplo - майстор
Аз работя само по препоръка-но има и тарикати на които изслушвам глупостите и чао.Все пак отоплителните инсталации не ги имат за проста работа и се однасят малко по сериозно към нещата клиентите.Не че ги държа изкъсо но , работата ни към 1 клиент е дългосрочна -тоест поемаме и подръжка с времето , няма място за кавги и нехаресване.Иначе има проблеми само при монтаж на разни компоненти - монтирайте тука котела или бойлера -в най тясното пространство. :wink:Аз също викам майстори-за плочки и бояджии, един ден бояджията при оцветяване на боята сгрешил -и купил нова бака с боя за негова сметка.
wentii - специалист
wizli,приемам любопитството на всеки стига да не прекалява. Обаче някой да ме гледа в ръце и да ме пита постоянно защо правя нещо по един начин,а не по начина,които той си мислел,че ще ми е по-лесен-това си мнооого изнервящо!
А фразата-аз си плащам,ще правиш каквото ти кажа познай къде може да я сложи
P.S. Аз като си дам колата на ремонт не питам кое как ще стане питам кога ще е готова и колко ще ми струва. Като и аз си плащам,трябва ли да се навра в канала и да гледам как върви ремонта?
wizli - специалист
wentii написа:
А фразата-аз си плащам,ще правиш каквото ти кажа познай къде може да я сложи
нямах впредвид точно това, в такива случаи не се хващаш както Хаусдоктор
pavkatay - майстор
wentii написа:
.....P.S. Аз като си дам колата на ремонт не питам кое как ще стане питам кога ще е готова и колко ще ми струва. Като и аз си плащам,трябва ли да се навра в канала и да гледам как върви ремонта?
А може би трябва и в канала да се навре човек понякога въпреки,че наистина е изнервящо някй да ти 'виси' на главата.
http://www.napravisam.bg/forum/viewtopi ... 5%ED%E8%EA

Тема "клиенти менте-клиентът не винаги е прав" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: