Така. Имам го абсолютно същото.
На вторичната на трафа има 12V, а след греца 11.5. Още съм добавил волтметър, един 10uF + една малка крушка ~1W и на щипките вече има 14.5.
Предполагам че си проверил, но все пак, щом имаш напрежение на вторичната на трафа остава:
1. Двата бушона?
2. Амперметъра (защото е вързан последователно)
3. Греца (мериш всеки диод от греца на съпротивление и гледаш в двете посоки дали е ок)
4. Кабелите
Така преправен за 10ч зарежда паднал 60Ач акумулатор точно до 1.28 според ареометърът, но предполагам и без добавките би се справил успешно.
На вторичната на трафа има 12V, а след греца 11.5. Още съм добавил волтметър, един 10uF + една малка крушка ~1W и на щипките вече има 14.5.
Предполагам че си проверил, но все пак, щом имаш напрежение на вторичната на трафа остава:
1. Двата бушона?
2. Амперметъра (защото е вързан последователно)
3. Греца (мериш всеки диод от греца на съпротивление и гледаш в двете посоки дали е ок)
4. Кабелите
Така преправен за 10ч зарежда паднал 60Ач акумулатор точно до 1.28 според ареометърът, но предполагам и без добавките би се справил успешно.