Почвам по ред отзад напред. Де е това каско 2 000 лева за кола 35 000???? Моята струваше 32 000 нова и каското беше 900 лева по спомен, за 106 коня данък 360 лева в област Варна, дето данъците са най- високи в страната. ГО над 200 лева никога не съм плащал! 180 +/- 5-10 лева е винаги! Колкото до това колко е карана колата си е работа на собственика. Аз си взех кола да я карам, за 4,5 години съм навъртял близо 80 000км.
hard_core, случката беше преди 4 години, когато жена ми реши че е по-добре да си дава парите за нова кола отколкото за трошката. Хареса си СИТРОЕН С1. Дадоха и лизингови планове. Единият бе към ДСК. Тогавашната шефка на ДСК ни е позната. Когато отидохме при нея да оформим нещата, тя ни попита защо не вземем потребителски кредит. Казах и че лизингът е по-изгоден. Тогава тя ни разпечата погасителните планове за двата варианта. Лизингът на практика излизаше с почти 2% отгоре! Отделно от всичко това докато не платиш и последния лев колата не е твоя! Иди и питай лизингодателя какво става ако откраднат колата например. Или ако те праснат и колата бъде обявена за тотална щета. Ще ти се изправи косата! Месеци се точат процедурите, а ти си плащаш вноските през това време и нямаш кола. После, като минат дунанмите и следствия и разследвания ти дават друга, за която ТЕ преценяват че е идентична на тази, която си извадил от магазина. Нееее, това мен не ме устройва! Кола, взета с пари в брой, независимо чрез заем или Бог знае как си има същата гаранция, плащаш по-малко за обслужване защото може да си избереш сам сервиза за това и плащаш доста по-ниски премии по застраховките защото сам решаваш де да ги направиш. Иначе обслужване и застраховки-дето ти каже чорбаджията на каляската. Тестовото каране ти е показало това, което аз го виждам всеки ден- ДЪСТЪР на 40 000 км. без да хлопне или тропне, каран денонощно от който свари да се качи на него по пътища, които меко казано нямат нищо общо с понятието. И изобщо не се заблуждавай че двигателите били стари разработки. Това са новите двигатели на РЕНО- и дизелите, и бензиновите. Просто ДАЧИЯ е марката за по-бедните пазари. Спестено е откъм обзавеждане основно, от нищо друго! И за мое огромно съжаление в крайна сметка излиза че един ДЪСТЪР на практика се оказва по-добър автомобил от моя МЕГАН. Е това са фактите.
Чефо, една ФИЕСТА и една ФАБИА по нищо не са по-добри от ЛОГАН или САНДЕРО! КЛИО-да, но там парите са с няколко хиляди повече. То не че ФИЕСТА-та или ФАБИА-та са по-евтини. В крайна сметка човекът ще решава сам-това, което му легне на сърцето ще влезе в гаража му. Дано да е късметлия и да няма дертове!
hard_core, случката беше преди 4 години, когато жена ми реши че е по-добре да си дава парите за нова кола отколкото за трошката. Хареса си СИТРОЕН С1. Дадоха и лизингови планове. Единият бе към ДСК. Тогавашната шефка на ДСК ни е позната. Когато отидохме при нея да оформим нещата, тя ни попита защо не вземем потребителски кредит. Казах и че лизингът е по-изгоден. Тогава тя ни разпечата погасителните планове за двата варианта. Лизингът на практика излизаше с почти 2% отгоре! Отделно от всичко това докато не платиш и последния лев колата не е твоя! Иди и питай лизингодателя какво става ако откраднат колата например. Или ако те праснат и колата бъде обявена за тотална щета. Ще ти се изправи косата! Месеци се точат процедурите, а ти си плащаш вноските през това време и нямаш кола. После, като минат дунанмите и следствия и разследвания ти дават друга, за която ТЕ преценяват че е идентична на тази, която си извадил от магазина. Нееее, това мен не ме устройва! Кола, взета с пари в брой, независимо чрез заем или Бог знае как си има същата гаранция, плащаш по-малко за обслужване защото може да си избереш сам сервиза за това и плащаш доста по-ниски премии по застраховките защото сам решаваш де да ги направиш. Иначе обслужване и застраховки-дето ти каже чорбаджията на каляската. Тестовото каране ти е показало това, което аз го виждам всеки ден- ДЪСТЪР на 40 000 км. без да хлопне или тропне, каран денонощно от който свари да се качи на него по пътища, които меко казано нямат нищо общо с понятието. И изобщо не се заблуждавай че двигателите били стари разработки. Това са новите двигатели на РЕНО- и дизелите, и бензиновите. Просто ДАЧИЯ е марката за по-бедните пазари. Спестено е откъм обзавеждане основно, от нищо друго! И за мое огромно съжаление в крайна сметка излиза че един ДЪСТЪР на практика се оказва по-добър автомобил от моя МЕГАН. Е това са фактите.
Чефо, една ФИЕСТА и една ФАБИА по нищо не са по-добри от ЛОГАН или САНДЕРО! КЛИО-да, но там парите са с няколко хиляди повече. То не че ФИЕСТА-та или ФАБИА-та са по-евтини. В крайна сметка човекът ще решава сам-това, което му легне на сърцето ще влезе в гаража му. Дано да е късметлия и да няма дертове!