Заваряване, ковачеството, студената обработка, тенекеджийството и др.
pansim - майстор
koveslav написа:
Аз на голямата машина съм си направил два вида кабели с ръкохватка-за дребните неща си ползвам 10кв.,защото е много по-гъвкав и не ми уморява ръката.Големия и тежък кабел го ползвам само при нужда.Поради тази причина съм на мнение,че електрожена и кабелите трябва да се продават поотделно и да бъдат въпрос на избор според нуждите на потребителя.
+1
Това е истината.
komstiza - специалист
Голям спор с тия кабели.
Няма лошо машината да се продава без кабели,нали когато я купуваш знаеш че няма,също така знаеш и цената на кабелите,събираш двете и си правиш сметка изгодно ли ти е.
По-добре е да е без кабели и сам да си избереш същите според нуждата,срещу съответната цена разбира се.
Скоро си купих машина от колега и сам му предложих да има опция да я продава с по-дълги кабели,срещу съответното доплащане.
Така мисля аз,явно така мислят и други хора които знаят как ще им е по-удобно да работят с машината,а не гледат да им е евтино и трудно.
Надявам се колегата да помисли за тази опция,сигурен съм че ще му е от полза.
agj - майстор
Ми той колегата няма друга опция, освен сам да си избере кабелите !Машината която ще си купува я продават без кабели!А пък мисля че беше споменал че си има кабели .
koveslav - майстор
Нормално е да е развихри този спор-има полза от него.Аз си отстоявам правото,щом аз плащам,да се съобразяват с моите изисквания.От своя страна също правя реверанси към своите клиенти и смятам,че това всъщност е истинския бизнес.Задавал съм на търговец такъв въпрос:"Харесал съм еди коя си машина,дайте ми цена за необорудвана,защото не одобрявам ръкохватките и кабелите?" Отговора не беше от типа "Кажете тогава какво ви харесва,за да го заменим и направим съответната калкулация",а направо ме отряза "Техниката пристига така,аз какво да ги правя тези кабели като останат?" Еми понеже и аз няма какво да ги правя......отидох при друг търговец и си направих сделката така, както на мен ми харесва.За това и уважавам начина на предлагане на чешката машина,от която тръгнаха дебатите.
kuger - майстор
Чета много внимателно мненията, но: Може ли някой да ми обясни как влияе дължината на работните кабели върху инвертора? Изключвам загубите и загряванията /на кабела/ от недостатъчно сечение. Интересува ме влиянието върху самата машина. Има ли такова?
Sharkolia - специалист
koveslav написа:
Нормално е да е развихри този спор-има полза от него.Аз си отстоявам правото,щом аз плащам,да се съобразяват с моите изисквания.От своя страна също правя реверанси към своите клиенти и смятам,че това всъщност е истинския бизнес.Задавал съм на търговец такъв въпрос:"Харесал съм еди коя си машина,дайте ми цена за необорудвана,защото не одобрявам ръкохватките и кабелите?" Отговора не беше от типа "Кажете тогава какво ви харесва,за да го заменим и направим съответната калкулация",а направо ме отряза "Техниката пристига така,аз какво да ги правя тези кабели като останат?" Еми понеже и аз няма какво да ги правя......отидох при друг търговец и си направих сделката така, както на мен ми харесва.За това и уважавам начина на предлагане на чешката машина,от която тръгнаха дебатите.
Принципно си прав! Но България е много малък пазар ,отделно съсипаната ни икономика и индустрия да благодарим още веднъж на нашите политици "да ви цензура майката мастита".Кво остава накрая човека я продаде две машини ,я не ги продаде.Няма кво да прай с кабелите и тнт. От друга страна икономиката ни е капнала точно щото сички станаха търговци и то кви :) Нищо не се произвежда в БГ вече ,само се внася ,дори типични български продукти се внасят . Примера е по-горе с чешката икономика,всички марки които действаха по времето на соца в ЧЗ и днес се произвеждат и навсичко отгоре качествено ,а до тва още и изградиха име.
Някой ще каже "аааа ама то Шкода е Фолксваген" ,а аз ще кажа така само преди 25г. същата фирма имаше една скапана кола ,днес имат брутална репутация. Почти с всичките марки и продукти от ЧССР е така.
pansim - майстор
kuger написа:
Чета много внимателно мненията, но: Може ли някой да ми обясни как влияе дължината на работните кабели върху инвертора? Изключвам загубите и загряванията /на кабела/ от недостатъчно сечение. Интересува ме влиянието върху самата машина. Има ли такова?
Обикновено не влияе. Дългите кабели се явяват индуктивност, която се добавя към индуктивноста на изходния дросел в машинката. В разумни граници на дължина, няма да се забележи някаква разлика в работата. Ако в инвертора са спестили напълно или частично дросела /което е масова практика в евтините китайски машини/ то голямата дължина на кабелите ще влияе в положителна посока на заваръчните качества.
Казаното до тук е вярно с някои уговорки...ама става много за писане...
Приеми че проблем няма :partyman:
kuger - майстор
Благодаря!
Така и предполагах, но друго си е да питаш :)
fore - майстор
Sharkolia написа:
koveslav написа:
От друга страна икономиката ни е капнала точно щото сички станаха търговци и то кви :) Нищо не се произвежда в БГ вече ,само се внася ,дори типични български продукти се внасят . Примера е по-горе с чешката икономика,всички марки които действаха по времето на соца в ЧЗ и днес се произвеждат и навсичко отгоре качествено ,а до тва още и изградиха име.
Някой ще каже "аааа ама то Шкода е Фолксваген" ,а аз ще кажа така само преди 25г. същата фирма имаше една скапана кола ,днес имат брутална репутация. Почти с всичките марки и продукти от ЧССР е така.
И аз постоянно се питам каква е разликата между Чехите и нас, но осъзнах, че Чехите освен че са под голямо влияние на Немската култура и самосъзнание, основното е че при тях отминалата Комунистическа система не ги е бъркала и държала "завързани".
Просто Чехите и преди и сега вървят в една и съща посока, просто Отминалата система ги спираше да подобряват качеството на продуктите си. Работеха в затворена система. А сега Производителите и Пазарите са им отворени и те действат като една развита Западна държава.
А при нас всичко е било насила и сме чакали да станем "свободни" за да стане каквото стана.........
Така че Чехите винаги са били Западни Европейци- Шкода прави освен Автомобили и оборудване са атомни рекактори и много други неща. Че са силни и в електрониката също е факт.
Няма какво да се сравняваме с тях, но има какво да научиме от Чехите определено. Икономиката ни я няма, а тя ни е жизнено необходима.
koveslav - майстор
http://www.gamasvar.cz/4673-svareci-invertory/
Абе то всичко друго е така,както казвате колеги,но тези чехи освен с развита икономика могат да се похвалят и с много по-ниски цени от нашите.Не знам как става,но виждам цени от по 1 евро на ампер.
Значи са по-добре от нас икономически,а в същото време пазаруват по-евтино.....фактически!!! :D :D :D

Тема "Избор на инверторен електрожен" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: