Най - вълнуващия въпрос зимно време.
kalin72 - майстор
lakosste - специалист
За четвърти път ми гасне горелката заради задръстване от прекалено дълги пелети ,купени за клас А.Доколкото ми е известно има норми които трябва да спазват и една от тях е дължината да не като на солета.На какво мнение сте колеги?Да допълня че тази вечер три пелетиа едновременно бяха задръстили и задръстванията ми се случват за няма и половин тон изгорени.Досега съм изгорил на две грешки около девет тона и съм нямал проблеми но вече ни правят на маймуни с тези УЖ сертифицирани пелети. [-X

Прикачен файл

IMG_20161204_202031.jpg Показвам разликата между нормални пелети и солети

Прикачен файл

IMG_20161204_201623.jpg
filmatoplo - майстор
Същото намирам и в Швайгхофер ,и познайте пелетите на брата са слънчоглед но са супер калибровани .
lakosste - специалист
filmatoplo написа:
Същото намирам и в Швайгхофер ,и познайте пелетите на брата са слънчоглед но са супер калибровани .
Аз също съм намирал но десетина пелета за няколко тона.Тези които съм снимал са набързо събрани от повърхността на бункера.Не е нормално според мен
andy_forresite - майстор
На тетевенските имам такива по 4-5 см. Когато ги видя ги счупвам на две или на три парчета. На тези от Копривщица са калибровани. И двата са купени като клас А1 на 340 и 380 лв/т съответно. Букови са, но отделят черна пепел. Горял съм над 10 години бук и дъб и пепелта е сива, не черна. Шнекът ги прекарва обаче, няма проблеми. Дотук 1100 кг близо общо от двата вида, като вътре е около 100 кг от слънчоглед.
Evgeniy - майстор
lakosste написа:
За четвърти път ми гасне горелката заради задръстване от прекалено дълги пелети ,купени за клас А.Доколкото ми е известно има норми които трябва да спазват и една от тях е дължината да не като на солета.На какво мнение сте колеги?Да допълня че тази вечер три пелетиа едновременно бяха задръстили и задръстванията ми се случват за няма и половин тон изгорени.Досега съм изгорил на две грешки около девет тона и съм нямал проблеми но вече ни правят на маймуни с тези УЖ сертифицирани пелети. [-X
Къде точно става задръстването?
Staio1 - специалист
При мен се случи на двапъти. С швайнгхофера. Задръства се малкия шнек. Като се уцели някоя по дълга пелета и шнека я защипе странично точно в устието дето ги прекарва към камерата. Той спира поради невъзможността да я счупи, защото са и доста твърди и към скарата спира подаването на пелети, но големия шнек продължава да пуска към горелката и тя се препълва. Датчика докъто отчете липса на осветеност, след това пък се опитва да запали 2 поредни пъти което носи още пелети и така.
Evgeniy - майстор
Сложи едно фотореле със светодиод от другата страна както при грейкото и с изхода от релето задействай някоя защита.
Staio1 - специалист
Ма то си спира да гори просто пълни горелката там дето е малкия шнек.
lakosste - специалист
Evgeniy написа:
lakosste написа:
За четвърти път ми гасне горелката заради задръстване от прекалено дълги пелети ,купени за клас А.Доколкото ми е известно има норми които трябва да спазват и една от тях е дължината да не като на солета.На какво мнение сте колеги?Да допълня че тази вечер три пелетиа едновременно бяха задръстили и задръстванията ми се случват за няма и половин тон изгорени.Досега съм изгорил на две грешки около девет тона и съм нямал проблеми но вече ни правят на маймуни с тези УЖ сертифицирани пелети. [-X
Къде точно става задръстването?
Точно на на изхода на тръбата ф-50,където влизат в гофрето.
Не може пак казвам пелети които имат претенции ,че спазват изисквания и норми да се дънят така.Не казвам че е нвъзможно да няма ,но 2-3 пелета на торба или на две,но към 100 пелета на торба е прекалено нахалство.Да им таковам сертификатите и контрола тогава.

Тема "Мнение за производители на пелети" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: