Всички имаме коли, нали ?
Gadnyara - специалист
По писанията на колегите по-горе разбираме, че всъщност "графита" си е смес от железни оксиди (окалина).
И за графит не може да става дума, както и за железен хидрид.

Все пак, очаквам нещо повече, ако има знаещи с желание за споделяне.
ivanovbg - майстор
Не прочете ли че в колонката има 25 микронен филтър преди измервателя и няма как да ти вкарат "графита" от там. Железния оксид не би трябвало да има защото в пропанбутана няма кислород, освен при първото зареждане на чисто новата бутилка. Отделно оксида определено е с червеникав цвят - като кръвта :wink: . Една чат от праха се лепи на магнита, а другата не. Металхидридите са обикновено черни прахообразни вещества. И ако някой ползва карбонова бутилка ще се учуди на липсата на черната смес във филтъра.

:partyman:
Gadnyara - специалист
Аз никога не съм твърдял, че го вкарват от колонката.
Единствено питам какви са веществата, набедени за графит.
kr1100 - майстор
ivanovbg написа:
kr1100 написа:
1,4л не е с комп на Марели
Бъркаш, 1,4 16V май всички са с марели. И клапите се слагат поголовно и на боша, и на марелито.
Стан говори за Голф 3 .Неговия е 1,4 л , но не знам моно АБД или мултипойнт АЕХ :?
А Голф4 не ми влиза в класацията вече с "еднодневните" си бликове 1,4 и 1,6 л , а и 2 л 8V е маслояд.
ivanovbg - майстор
Gadnyara написа:
Аз никога не съм твърдял, че го вкарват от колонката.
Единствено питам какви са веществата, набедени за графит.
Еми една част си е чист графит. Като питаш помисли какви вещества има в бутилката. Бутилката е стоманена и съдържа желязо Fe и въглерод С, като въглерода е много малко. А вътре в нея има С4Н10- бутан и С3Н8- пропан. Малко мед Cu и цинк Zn - месинга на нивомера. Знаем че една част се лепи на магнит и от всички вещества вътре само желязото е магнитно. Варианта е да е металхидрид. Да ама остава малко свободен въглерод който кристализира или в графит или в диамант. В диамант няма как да стане защото налягането е много ниско и по пътя на логиката става на графит който по същество си е мазен. Та "графита" във филтъра е смес от железен металхидрид и графит.

:partyman:
stivemaster - майстор
Първо Адашче лафовете на тъпите копелета няма нужда да ги казваш ако искаш да те приемат за различен от тях,нищо че ги знаеш разбира се.Второ ако искате да имате авторитет и уважение (гледам че се палиш като да си част от тази гилдия)трябва да се отърсите от измекярите сред вас и да наложите критерии за упражняване на дейността.
Е това е императивно и пожелателно разбира се, ще ми кажеш но на запад, няма такова нещо като "ела къпан гъз" и ако го чуят колегите ви там, ще им прозвучи обидно вервай ми.

А относно това, което казва Иванов ,не искам да споря с него ,но това което той смята, не е вярно в частта му, от къде идва корозионния графит .На колонките НЯМА 25 микронен филтър, защото просто няма да могат да работят, ако има.
И пример от миналата седмица - отивам да си взема колата, с току що монтиран ГИ и докато ми пишат протокола и гаранцията, слушам отвън рекламация на клиент и се заслушвам, дали няма да ме касае и мен след време. Та човека разправя, че колата му обръща на бензин ,пък той си има газ.Два месеца преди това, са му монтирали същия ГИ като моя - Ланди Ренцо. Единия от калфите, вади филтъра и го показва на майстора с думите - ебаси виж му филтъра ! Не погледнах и аз, за да ви кажа състоянието му, но майстора го пита - Откъде зареждате бе мама му стара, как ще се напълни така, за колко ..... поглежда цифрата на километража и тази на филтъра .... 3000 км.!!!! Онзи вика - Ами откъде откъдето е наблизо.
Така че може да трябва да има филтър, но не би.Бутилката е чисто нова "Колос" ,като моята.
Chefo77 - майстор
Адашче, мисля, че неведнъж в различни теми съм показвал и доказвал, че работя в различна сфера от автомонтьорите :wink:
Аз се паля и като слагат всички таксиметрови шофьори под един знаменател, пък и бакшиш не съм.
Не ми допада и като плюят полицаите - и ченге не съм.
И не ми е приятно, когато "хранят" поголовно Община и Държава, а не заемам общинска или държавна длъжност ...
Така че това, че защитавам някого в някоя гилдия не е критерий дали учавствам в нея.
А "отърсването" в която и да е област ще дойде когато клиентите ги изхвърлят от пазара. Няма друг вариант, за съжаление а, пак за съжаление, това трудно ще стане.
И, не зная дали си забелязал, но аз не лелея по запада - нито към цените им, нито към удобствата им, нито към законите им. Да, по-добри са, но предпочитам да си гледам в моята кочинка.
stivemaster - майстор
В твойта кочинка обаче, докато открият отново топлата вода и колелото, ще си в пенсия и като се обърнеш назад, няма да споделяш това си схващане (не ви ща напредъка ,не ви ща културата, мен на село по ма кефи) Малко профанизирам написаното от теб, но с това искам да ти обясня, без да те обиждам, че точно заради това схващане, сме на това дередже.Защото така, както живее тук на село, дава възможност на тези "ела къпан гъз" да се вихрят.А дали лелееш или не си е твоя работа, но ако в Германия ми направиш скапан ремонт, свят ще ти се завие после, да знаеш .Не знам ква ти е професията, предполагам продаваш настилки, но каквато и да е и там са така нещата.Те хората не са различни на запад иначе, ако ги опознаеш.Просто са свикнали да живеят в свят със закони и ако си позволят измекярски номер ЗНАЯТ, че следва шамар и си опичат акъла.Това, на по ограничените нашенци, се струва "скучно" ,което е смешно но .....
stan73 - майстор
kr1100 написа:
ivanovbg написа:
kr1100 написа:
1,4л не е с комп на Марели
Бъркаш, 1,4 16V май всички са с марели. И клапите се слагат поголовно и на боша, и на марелито.
Стан говори за Голф 3 .Неговия е 1,4 л , но не знам моно АБД или мултипойнт АЕХ :?
А Голф4 не ми влиза в класацията вече с "еднодневните" си бликове 1,4 и 1,6 л , а и 2 л 8V е маслояд.
Моят е АБД, Бош МоноМотроник (някъде, по-назад съм го писал). Моята колица е старичка, но си я гледам и ми върши работа. (колкото ти имаш нещо, толкова то има теб, та затова не съм се скъпил при ремонта и замяната на много от нещата по колата, винаги най-добрите възможни (а и много мразя да се занимавам по-хиляда пъти с едно и също (а и време нямам, да не говорим и, че често за моят майстор се чака по 3 седмици...), та почти всичко е подновено по колата с части от ранга на на Закс, Нисенс, Бош, Елринг и др (тя и за това в някаква степен е вече непродаваема (не, че бих я продал де (то на който идеята му е да я засили си поддържа по друг начин колата)), защото до тук ми излезе към 9600 с ремонтите, което би изумило много хора за Голф МК3, но пък почти всичко по нея е подновено с ново и качествено... (върши работа и е надеждна и знам, че като тръгна за някъде, ще стигна)).
П.П. А доколкото знам доста от 1,6 литровите тройки са с Манети Марели.
stan73 - майстор
stivemaster написа:
В твойта кочинка обаче, докато открият отново топлата вода и колелото, ще си в пенсия и като се обърнеш назад, няма да споделяш това си схващане (не ви ща напредъка ,не ви ща културата, мен на село по ма кефи) Малко профанизирам написаното от теб, но с това искам да ти обясня, без да те обиждам, че точно заради това схващане, сме на това дередже.Защото така, както живее тук на село, дава възможност на тези "ела къпан гъз" да се вихрят.А дали лелееш или не си е твоя работа, но ако в Германия ми направиш скапан ремонт, свят ще ти се завие после, да знаеш .Не знам ква ти е професията, предполагам продаваш настилки, но каквато и да е и там са така нещата.Те хората не са различни на запад иначе, ако ги опознаеш.Просто са свикнали да живеят в свят със закони и ако си позволят измекярски номер ЗНАЯТ, че следва шамар и си опичат акъла.Това, на по ограничените нашенци, се струва "скучно" ,което е смешно но .....
Чефо е солиден и точен пич и си в абсолютна грешка с предположенията си за него !

Тема "Измами с разход на гориво." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: