• 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 46
Всички имаме коли, нали ?
kozl - майстор
Батерията Фох това е химия, а напрежението и тока са в зависими едно от друго. Максималното напрежение на батерията е когато няма консумация. Щом има консумация напрежението пада. Изтощила се батерията и под консумация се получава голям пад на напрежението. Откачаш консуматора, процеса на електролиза продължава едва едва и напрежението се покачва.
Изтощената батерия означава малко енергия, а енергията е произведение от ток по напрежение по време. Като спреш изтичането на енергия (откачиш консуматорите) и потенциала се покачва вследствие продължаващата слаба, но все пак я има електролиза.
Аз пък 2006 си взех искра и чудо взе че издържа до края на 2012 като го доливах в годината един два пъти.
geordgeo - специалист
Аз също съм "за" Искра-та, имал съм 2 броя, на бензинови коли са карани, единия изкара 8, другия 9 години и така продадох колата с него. На баща ми в ладата имаше една "Трепча", когато я купи (май е сръбска марка) и той изкара 9 години. А една истинска "Варта" 50А/ч на маздето ми изкара 10 години, като в последните две поддържаше напрежението 11.8 волта и така си работи до последно. Е, не въртеше особено силно, ама на бензинката колко и трябва да запали (и то гаражна), с дозареждане изкарваше зимата...
Tsilkov - майстор
Колеги някои знае ли какво трябва да е нивото на електролита в необслужваем акумулатор. Моя (FIAAM) е такъв но вече е старичък и махнах лепенката и отвих капaчките. Течността е над плочите, но на 15-20-ина милиметра под капачката. Интересува ме колко мога да долея?
Junak - майстор
Не доливай, щом покрива плочите
fox_vt - майстор
Повечето обслужваеми имат белег за нивото,дали ще е вътре с чопчета над плочите дали резка на корпуса ако е прозрачен но има.Ако все пак няма,сантим над плочите е добре.
ArturDent - Почти Безобиден
Tsilkov написа:
Моя (FIAAM) е такъв но вече е старичък и махнах лепенката и отвих капaчките.
Да, имат си белег за нивото (FIAAM).
Огледай го хубаво, обикновено са едни пластмасови чопчета вътре в клетката.
shotik - майстор
Преди няколко дни имах проблем , да не запали двигателят,защото акумулаторът беше с ниско напрежение.На две години е ,с марки на Пежо и Ситроен ,от техния сервиз на Ботевградско шосе. Включих стартерното ми устройство ,запалих и ползвах колата и по - късно го зареждах. На 7 януари разрязах капака и го повдигнах,извадих някакви тапи и видях ,че има електролит,измерих го ,към 15 мм . Долях по малко дестилирана вода и заредих с автоматично електронно зарядно .Сега вече си има волтаж и ампераж ,но до кога ,ще видя .Ето няколко снимки какво видях ;
Прикачен файл:
CIMG3886.JPG
Прикачен файл:
CIMG3887.JPG
Прикачен файл:
CIMG3888.JPG
Прикачен файл:
CIMG3889.JPG
jorkataG - специалист
Отиди да ти измерят гъстотата на електролита. Трябва да е 1,27
dimitar.z - специалист
Ами капака после как го затвори ( или залепи)?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 46

Тема "Обслужва ли се "необслужваемия" акумулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: