• 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
rosso666 - специалист
Колега ганев с огромно уважение към теб и знаещите хора тук които помагат... аз нищо не разбирам от тази материя и попивам всичко от всякъде.
Ти безброй пъти (не само ти) сте казвали че такива вентили се монтират на студената вода.Когато го купих този вентил този дето ми го продаде каза да го монтирам на топлата...и този който дойде да го монтира каза че трябва да е на топлата...въпреки че му казах какво съм чел .... той така каза че е най-добре.
Явно всеки си има различни начини на работа.... С нищо не искам да засегна теб или някой друг просто ако беше ти тук да го монтираш щеше да е по обратния начин ама какво да се прави.
А както видя и на упътването на този вентил му дават и горно и долно монтиране...
Наистина съм ти благодарен за ценните съвети които ми даваш и се надявам да продължаваш . :partyman:
LazarGanev - "Велик майстор"
Схемата, която даде 2v6 от упътването на вентила ли е? В склада имам такъв вентил, но утре вероятно няма да паля колата за отида да снимам и покажа схемата
rosso666 - специалист
LazarGanev написа:
Схемата, която даде 2v6 от упътването на вентила ли е? В склада имам такъв вентил, но утре вероятно няма да паля колата за отида да снимам и покажа схемата
да такава е схемата на вентила и дават и горен и долен лошото е че не пише с какъв цол да е байпаса
rosso666 - специалист
2v6 написа:
rosso666 написа:
да точно така е,само без крана.... ама защото всички са много разбирачи и инженери.
сега пак ще идват ....да сложат кран
При 60 градуса на вход на радиатора е напълно нормално 40 градуса на изход.

Проблем с байпаса може да имаш само ако котела започне да качва над 90 градуса, а на изход на радиаторите пак е 40...
Интересното е че и на котела водата когато е около 62 и горе е толкова??
LazarGanev - "Велик майстор"
Има схема с два вентила - горе и долу - тя да не те заблуждава. Щом си с един трябва да е долу. Погледни какво казва чичо Гошо
https://www.google.bg/search?q=%D1%82%D ... 80&bih=671
rosso666 - специалист
LazarGanev написа:
Има схема с два вентила - горе и долу - тя да не те заблуждава. Щом си с един трябва да е долу. Погледни какво казва чичо Гошо
https://www.google.bg/search?q=%D1%82%D ... 80&bih=671
:prayer: :prayer: :prayer:
rosso666 - специалист
КОлега а сега като нямам кран на байпаса дали може да се вдигне разгода на пелети???
n.ganev - майстор
Според мен е възможно :wink:
2v6 - майстор
rosso666 написа:
2v6 написа:
rosso666 написа:
да точно така е,само без крана.... ама защото всички са много разбирачи и инженери.
сега пак ще идват ....да сложат кран
При 60 градуса на вход на радиатора е напълно нормално 40 градуса на изход.

Проблем с байпаса може да имаш само ако котела започне да качва над 90 градуса, а на изход на радиаторите пак е 40...
Интересното е че и на котела водата когато е около 62 и горе е толкова??
Не е интересно - нормално е.
Щом и при радиаторите, и при котела нямаш проблем значи системата ти си е наред :)
LazarGanev - "Велик майстор"
Не е интересно - нормално е.
Щом и при радиаторите, и при котела нямаш проблем значи системата ти си е наред :)
Ами не е нормално, интересно е, поне за мен :) . Все едно да хванеш самолета за Лондон, а да се окажеш на летище Кайро и да кажеш - ами да, нормално е, щом не съм в Бг :) . Нали целта на монтажа на този трипътен вентил беше да се гарантира температура на входа на котела по-висока от 55*С, т.е. - 61*С. С този монтаж на горещия щранг се постига единствено гарантирана температура на изхода на котела 61*С, но на входа на котела не се гарантира нищо - там температурата може да варира от 0 до 100*С. Ако беше само за изходящата вода можеше да стане само с един термостат на помпата за 20лв, нямаше нужда да се дават 200лв за преработка на системата и монтаж на този вентил :wink:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

Тема "Относно термостатичен трипътен вентил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: