Най - вълнуващия въпрос зимно време.
krapchev_ - напреднал
чет дек 06, 2018 8:20 amfilmatoplo написа:
По принцип това явление се наблюдава при по силен вентилатор ,а за скриването на огъня на степен 1 наблюдавай защо се получава -от това че дозата е голяма е захлупва огъня , от това че е малка и предната вече е почти изгоряла преди да се пусне втората доза -ако е това може да се скъси цикъла .Иска наблюдение .И хора бързо влизайте в час -още когато сте направили избора си на камина с пелети трябва да знаете какво ви очаква -поназнайвайте нещата ,случват се промени по горивния процес да ги коригирате :wink: .
И аз така предположих. Правих опити с вентилатора но когато спре това разпръскване започва натрупване на шлака в кошницата. Вентилатора е намален с 2%. А в Р1 е било поради недостиг на пелети. Сега видях че след ъпдейта на софтуера цикъла се е качил на 55. Тогава необърнах внимание понеже другите си бяха както съм ги оставил. А относно избора на камината още когато се спрях на бижуто съм прочел цялата тема без пропуски. А въпроса ми по скоро бе насочен за някои тънкости които се научават от много практиката, и дали се използват някакви технически средства за настройката
или всичко е на вид и по собствена преценка. Доста часове съм прекарал пред камината но кой знае каква разлика в разхода от фабричните немога да усетя. Само успях вдигайки с малко стойностите на Р1 да накарам камината значително по дълго да се задържа в този режим. Преди влизаже за 2-3 мин и пак на Р2 сега откарва до към 20-30мин. Корекцията е 6.7 подаване цикъл 48. Разхода се върти все така покрай 30кг за 24 часа. Явно ще е така.
martolk - специалист
"Светулките" ги има и при мен. Пробвал съм и аз да намалям вентилатор, дори драстично, но пак си има. Явно като паднат новите разтрошват тлеещите въгленчета и излитат от струята.
Не знам дали тук е мястото,но ми се скапа контролера на Бижуто и съм на зор.Енергото са виновни-пуснали са ми две фази и компютъра леко се разтопи.От фирмата не ми признават гаранцията.Интересувам се спешно-ако някой знае откъде да си купя и колко струва дънната платка заедно с екрана,защото и той е поразен.
LazarGanev - "Велик майстор"
Нормално е да не ти признаят гаранцията за такъв случай, но още по-нормално е да ти оправят проблема извънгаранционно. Не знам защо търсиш решение по форумите, като това си е тяхно задължение :? ?
Не знам дали тук е мястото,но ми се скапа контролера на Бижуто и съм на зор.Енергото са виновни-пуснали са ми две фази и компютъра леко се разтопи.От фирмата не ми признават гаранцията.Интересувам се спешно-ако някой знае откъде да си купя и колко струва дънната платка заедно с екрана,защото и той е поразен.
LazarGanev написа:
Нормално е да не ти признаят гаранцията за такъв случай, но още по-нормално е да ти оправят проблема извънгаранционно. Не знам защо търсиш решение по форумите, като това си е тяхно задължение :? ?
Да така е,но възникна сериозен спор,който в последствие малко загрубя.Изтървахме си нервите и двете страни.Затова ще се оправя самостоятелно само ако някой ме упъти откъде да си купя дъното и дисплея.
Не знам дали тук е мястото,но ми се скапа контролера на Бижуто и съм на зор.Енергото са виновни-пуснали са ми две фази и компютъра леко се разтопи.От фирмата не ми признават гаранцията.Интересувам се спешно-ако някой знае откъде да си купя и колко струва дънната платка заедно с екрана,защото и той е поразен.
LazarGanev написа:
Нормално е да не ти признаят гаранцията за такъв случай, но още по-нормално е да ти оправят проблема извънгаранционно. Не знам защо търсиш решение по форумите, като това си е тяхно задължение :? ?
Да така е,но възникна сериозен спор,който в последствие малко загрубя.Изтървахме си нервите и двете страни.Затова ще се оправя самостоятелно само ако някой ме упъти откъде да си купя дъното и дисплея.
LazarGanev - "Велик майстор"
Ясно, неприятни ситуации, случват се. Сигурен съм, че и двете страни съжалявате и най-добре да намерите начин, че не е за направи сам. Другият начин е да потърсите друг сервиз от региона и в краен случай се обърнете към Грейко за съдействие. Дори и да ти пратим контролер, вероятно ще се наложи и ъпдейт на софтуер, ако не сега - по-нататък. Добре е да имаш сервиз наблизо, на който да разчиташ.
burner - специалист
Не са длъжни да спазват гаранцията в този случай. Енергото трябва да ти плати всички разходи. Има срок, в който трябва да заявиш претенциите. Идва комисия, описват щетите, после им представяш фактурите и ти превеждат парите. Минал съм по този път. Късо под таблото на улицата, 400 волта у дома. Пералнята завъртя като джет, лампите светнаха здраво. Резултатът - два нови климатика Фуджитцу в гаранция, перална, дросели на осветление, разни други... Телевизорите не помръднаха, но климите, независимо че не работеха, заминаха.
Енергото плати всичко, без да оспорва.
filmatoplo - майстор
Ако оставим кой какво ще плаща и кога -най бързо може да ти го поправи управлението -Натурела ,само трябва да се прати до тях -на другия ден ти го връщат готово .
burner - специалист
В случай на нанесени материални щети, вследствие на прекъсване на захранването или отклонение на качеството на доставяната ел. енергия, е необходимо в срок до 3 (три) работни дни от настъпването на вредата писмено да уведомите Дружеството. За целта е необходимо да подадете писмено уведомление в удобен по район Център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ. От наша страна до 24 (двадесет и четири) часа ще се извърши проверка на място и ще се състави констативен протокол за нанесените вреди. До съставянето на констативния протокол не трябва да се предприемат действия по ремонт или подмяна на повредените уреди.

Тема "Пелетна камина Грейко" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: