• 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
kozl - майстор
simplex написа:
Взех си нов часовник от моргата, защото на старият дисплеят беше заминал. Да, ама като пусна фаровете, подсветката на новият часовник видимо отслабва. Е*ал съм го и ремъците и лагерите. Часът не мога да видя колко е. Пооомооощщщщ! :lol: :-D
Инсталирай модул "дневни светлини". Да включва само фарове без габарити и часовника няма да си намалява светлината през деня.
Еми то на други возила и таблото с километража намалява яркостта при включване на габарити.
Хем нема да се косиш "пуснах ли фарове или, че пускам на фуражките" :?
nikolovvd - майстор
simplex написа:
Много е жалко, ако търсиш такива неща в слънчака...
От много по-стари от мен знам, че жена се избира в 12 часа по обяд на плажа, а не Зимата като разхвърляш чаршафите да видиш дефектите на стоката.
Ама като дойде сляпата Неделя ... :-D
Те защо казват, че любовта е сляпа, но брака отваря очите! :lol:
egomen66 - майстор
simplex написа:
egomen66 написа:
Имам един приятел , занимаващ се с части втора употреба.Ако мога с нещо , ще помогна. :partyman:
По ходовата част втора употреба работи не обичам да слагам. И какво, твоят приятел ще ми предложи втора употреба шарнир ли, или втора употреба лагер? Защото на мене това са ми проблемите. Смених лагер, почна друг да свири. Смених шарнир, след това смених и другият. На носача тампоните може би трябва да се сменят, но докато не почне да тропа - не пипам. :) Добре, че има някои работи сам да си ги сменям. :)


Не визирах ходовата част.
С нещо друго ако мога да помогна.
Само да не ми поискаш първо купе , а после цял двигател. :partyman:
nikolovvd - майстор
Е то се почва от копчето и се стига до балтона! :lol:
montoya - майстор
Този часовник има да речем 4 кабела с които е захранен.Съвсем условно е, но примерно Маса, плюс през контакт, плюс памет и един кабел който димва/затъмнява/ дисплея при пуснат габарит. Просто го скълцай тоя кабел и си готов
Относно ремъка, ако е натегнат достатъчно и пак просвирва, препоръчвам Континентал или Гейтс, дайкото си е шитня в последно време
nikolovvd - майстор
Тръгнала водна помпа, лагери на генератора или хидравличната помпа.
montoya - майстор
Или ако се е прокъсала демпферната шайба, ако има такава, но би трябвало да има
nikolovvd - майстор
simplex написа:
Ето ремъците на Фиестата.
Еййй, забравих, че твоята Фиеста е от класа на Олдтаймерите. #-o
Стягай я и я предложи на Мото Пфое да е купят и да я сложат в музея до Форд Т. :-D
Chefo77 - майстор
Смяна на гумички - 100-150 лева. Колко литри масло са това, знаеш ли ... :)
Чираче - майстор
simplex написа:
Чек малко да попитам нещо друго? :) Ако й сменя гумички на клапаните ще спре ли да понагаря масълце? Не гори сериозно, но се чудя дали ще има положителна промяна в работата на двигателя? Забелязвам, че като я запаля, припушва и си мисля, че отгоре през лошо уплътнените клапани влиза масло по гравитационен път. Определено не може маслото да влезе отдолу, против пътя на гравитацията. :-D
Не съм следил темата. Но това означава припасване на клапани, смяна на гарнитура на главата, и все неща в тоя дух. Ако колата е на повече от 10 г, може да се направи. И ефект ще има.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 22

Тема "Температура на Fiesta - сериозен проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: