• 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 47
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
Krass - майстор
А когато е загряла защо пак трудно пали?
miroki - майстор
И на студено и на топло си пали от първия път. Ако е стояла доста може по-трудно да пали. Но топла...
Има явно някакъв проблем да не пали. Или не намествате правилно смукача. Особенно пък, ако е топла.
Бензина може да е стар. Някой може да е сипал и масло по грешка. Свеща може да не дава добра искра. При мен една мишка бе прекъснала директно кабела. Много неща може да са. Може да е стара или с лоша компресия.
koveslav - майстор
Ако всичко е наред,дори и топъл,китайския двигател често иска помощ със смукача,може и на полусмукач,за да запали.Дълго е за обяснение,свързано е с наличието на центробежния регулатор и винаги автоматично подадената пълна газ при незапален двигател.Докато дърпате да палите дросела е отворен на макс без значение колко газ сте подали от ръчката и сместа беднее в първия момент.Старите двигатели на Бригс,които са на същия принцип, имаха автоматични смукачи задействани от вакум,които се затваряха напълно,веднага щом двигателя спре,без значение от температурата му.После смукача се отваря мигновено,веднага щом мотора припали и се създаде пак вакум.Само те палеха винаги от раз,без да се пипа нищо.
stani64 - напреднал
Здравейте, имам проблем с уплътнението на бензиновата помпа. При източване и почистване стана така, че прискрипах уплътнението. Моделът на двигателя се води 168FB, мисля, че е аналог на Honda 200, 220 и др. Въпросът ми е откъде мога да си купя това уплътнение, тъй като не знам размерите и материала от който е. Иначе мотофрезата ми е Градина 1-G80. Това уплътнение се води О-пръстен.
Leon - специалист
koveslav написа:
Ако всичко е наред,дори и топъл,китайския двигател често иска помощ със смукача,може и на полусмукач,за да запали.....
Така е.
Намерих му начина - на полусмукач при топъл двигател. След като запали веднага го връщам.

Да попитам. Тази пролет запали след поне десет опита. Не бях палил повече от 6-8 месеца. Дори свалях свещта да пробвам дали има искра. Свещта беше светлокафява, което мисля, че е добре.
Явно всичко е сухо, няма първоначално мазане и оттам компресия.
Сега се очертава същата ситуация идната пролет.
Дали да не сваля свещта и да впъскам в цилиндъра малко двигателно масло (имам и двутактово).
След което да завъртя бавно 2-3 пъти и да поставя свещта.

Обаче колко да бъде маслото? 2-3-5-10 куб. см. ?
infomar
Пробвай да пуснеш в цилиндъра малко бензин със спринцовка а не масло.
keymaker - специалист
Преди час моята ''таратайка'' ЛУЧ с китайски двигател ме изненада. Не пожела да запали,(срамота на шивача гащите скъсани), капнах няколко капки бензин във въздушния филтър и веднага запали, по-лесно е отколкото да развивам и навивам свещ.
Leon - специалист
keymaker написа:
... капнах няколко капки бензин във въздушния филтър и веднага запали, по-лесно е отколкото да развивам и навивам свещ.
Това и аз ще го пробвам след 3-4 месеца, но ако не запали от втория път ще свалям свещ и после масло. Що да мъча машинката да "трие на сухо".

Така мисля де.
iivanov - майстор
Leon написа:
keymaker написа:
... капнах няколко капки бензин във въздушния филтър и веднага запали, по-лесно е отколкото да развивам и навивам свещ.
Това и аз ще го пробвам след 3-4 месеца, но ако не запали от втория път ще свалям свещ и после масло. Що да мъча машинката да "трие на сухо".

Така мисля де.
Мисля , че е по-добре да капнеш масълце предварително , при консервацията .
Leon - специалист
iivanov написа:
Leon написа:
keymaker написа:
... капнах няколко капки бензин във въздушния филтър и веднага запали, по-лесно е отколкото да развивам и навивам свещ.
Това и аз ще го пробвам след 3-4 месеца, но ако не запали от втория път ще свалям свещ и после масло. Що да мъча машинката да "трие на сухо".

Така мисля де.
Мисля , че е по-добре да капнеш масълце предварително , при консервацията .
Благодаря, ще капна, ама колко да е. Или колкото и да е ще се стече?
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 47

Тема "Мнението ми за мото-фреза Gardenia ZS 500 b-3" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: