Всички имаме коли, нали ?
Бат Иво - специалист
Имах предвид кой е по практичен фургона или каросерията?
stiv1961 - майстор
Зависи от товара. Ако ти се наложи например да сложиш пирамида за стъкло фургона няма да стане. Но ако возиш инструмент и материали с които работиш, фургона е за предпочитане. Първото, което ми идва наум е, че ако завали внезапно дъжд торбите с теракол ще останат сухи във фургона :)
Имаше една тема на svetliopi44 за ван, погледни и нея:
viewtopic.php?f=26&t=35436&hilit=%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D0%B2%D0%B0+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0
schuldiner - майстор
Бордови (открит) ще ти свърши работа за обемисти (на палет) и насипни товари (в big-bag) заради механизираното товарене/разтоварване. Макар че джъмперите примерно носят палети. Закритият дава повече предимства за дреболиите - не всичко е толкова ценно, че да го прибираш, но пък не е без пари да го оставяш непокрито. С един покривен багажник дори с фургона можеш да мъкнеш да речем талпи или тръбно скеле...

ПП Не съм сигурен дали старите ремаркета не минават и два пъти годишно преглед. Откачена работа... като ми казаха как е в Холандия, хептен ми се отщяват и каравани, и ремаркета, и всякакви разправии с МПС-та...
SHADOWAWS - специалист
Я се замислете ако вземе бус какво става?!?
- значи хем 2 коли да обслужва (гориво - всеки път, масла - като му дойде времето, филтри - като им дойде времето, ламарини - недайси боже, данъци - оофф, винетки - оофф, ГО, каско....)
За ремаркето само въздуха в гумите и данъка искат.
Предполагам искаш ремарке, за което не се иска категория "Е" нали? Всъщност имаш ли категорията?
Не разбрах само какво ще превозваш? Щото моето Сузуки Вагон Р+ е идеално за всякакви дейности! Като му спусна задните седалки и имам малко НАД 250л. полезен товар.....имам и теглич и ремарке (но не ги ползвам по описаната горе причина ;) ).

П.П. Ремаркето може да си го държиш на охр. паркинг примерно или в клетка на комшия... (ако има такъв там дето си живуркаш) ;)

Обобщение: Твърдо съм за ремарке! Малкото, което се изисква за ремарке като разхот се плаща 1 път в годината!
Бат Иво - специалист
SHADOWAWS написа:
Я се замислете ако вземе бус какво става?!?
- значи хем 2 коли да обслужва (гориво - всеки път, масла - като му дойде времето, филтри - като им дойде времето, ламарини - недайси боже, данъци - оофф, винетки - оофф, ГО, каско....)
За ремаркето само въздуха в гумите и данъка искат.
Предполагам искаш ремарке, за което не се иска категория "Е" нали? Всъщност имаш ли категорията?
Не разбрах само какво ще превозваш? Щото моето Сузуки Вагон Р+ е идеално за всякакви дейности! Като му спусна задните седалки и имам малко НАД 250л. полезен товар.....имам и теглич и ремарке (но не ги ползвам по описаната горе причина ;) ).

П.П. Ремаркето може да си го държиш на охр. паркинг примерно или в клетка на комшия... (ако има такъв там дето си живуркаш) ;)

Обобщение: Твърдо съм за ремарке! Малкото, което се изисква за ремарке като разхот се плаща 1 път в годината!
Категориите не са проблем имам *цялата* азбука :-D .Мисля да се занимавам с строителство и земеделие!
Затова съм се загледал в ремърке 2,52 дължина да прекарвам картон,профили,мастари и др.
Тук 250литра или килограми са смешни ( за мен ) целя се в 1000-1200кг. минимум!
Все пак говорим за строителни матеряли !
SHADOWAWS - специалист
Ми в литри се мери багажното пространство според производителите на автомобили ;)
Както и да е, пак съм на мнение, че ремаркето е по-удачен вариант ;)
Ако вземеш бус, само да НЕ Е дизел на Фолцваген, че големи ядове имат хората дето познавам с такива.

Тема "Дилема!?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: