Няма да се мешат. Двата извода нямат връзка с корпуса (болта). Тиксо не ти трябва. Правят се дупки с резба на самия буфер и се навиват.
Резбата мажеш преди навиване с нещо за уплътнение. Ако буфера ти не е под налягане ще стане. Виж за бойлера не съм съгласен да го
дупчиш, защото сигурно ти работи под налягане. Там ще трябва да се мисли друго закрепване.
За адапторите - не си объркал меренето. Показва ти едно и също, защото има кондензатор който се зарежда и те лъже. Такъв адаптор
от обикновените с превключване си го мериш под товар - някаква малка ламбичка за 12 волта като примерно такава от габарит на фар
за кола, от плафон или от арматурно табло за да натовари адаптора и да разрежда кондензатора.
Ето още една стара и изпитана схема без термистори. Може да се направят n на брой такива евтинии и датчиците направо да се залепят
на корпуса за буфера или бойлера. С тримерите може да си ги регулираш поотделно за дадена температура. Тук пак има плавна разлика в
светенето. При повишаване на температурата почват да мъждукат,а после почва да свети по-ярко.

Стойностите на R1 и R3 зависят от захранващото напрежение и се изчисляват по формулите:
R1 = (E – 0,6)/5 [kOm]
R3 = (E – 0,6)/15 [kOm]
При 12 V захранващо напрежение, стойността на R1 е 2,2 кOm, a на R3 – 680 Om. Въртейки плъзгача на R2, може да се получи индикиране на различни температури, според случая. За калибровка може да се използва някакъв термометър и това да се направи преди монтажа и залепянето на датчиците.
За датчик се използва самия транзистор, а останалата част от схемата и особено диода трябва да са далеч от измервания обект (буфера, бойлера).
Транзистора много успешно може да се залепи с маджуните от типа на SUN FIX.
Повече за схемичката тук:
http://www.pchelar-probvaisambg.com/sta ... spisak.htm

Резбата мажеш преди навиване с нещо за уплътнение. Ако буфера ти не е под налягане ще стане. Виж за бойлера не съм съгласен да го
дупчиш, защото сигурно ти работи под налягане. Там ще трябва да се мисли друго закрепване.
За адапторите - не си объркал меренето. Показва ти едно и също, защото има кондензатор който се зарежда и те лъже. Такъв адаптор
от обикновените с превключване си го мериш под товар - някаква малка ламбичка за 12 волта като примерно такава от габарит на фар
за кола, от плафон или от арматурно табло за да натовари адаптора и да разрежда кондензатора.
Ето още една стара и изпитана схема без термистори. Може да се направят n на брой такива евтинии и датчиците направо да се залепят
на корпуса за буфера или бойлера. С тримерите може да си ги регулираш поотделно за дадена температура. Тук пак има плавна разлика в
светенето. При повишаване на температурата почват да мъждукат,а после почва да свети по-ярко.

Стойностите на R1 и R3 зависят от захранващото напрежение и се изчисляват по формулите:
R1 = (E – 0,6)/5 [kOm]
R3 = (E – 0,6)/15 [kOm]
При 12 V захранващо напрежение, стойността на R1 е 2,2 кOm, a на R3 – 680 Om. Въртейки плъзгача на R2, може да се получи индикиране на различни температури, според случая. За калибровка може да се използва някакъв термометър и това да се направи преди монтажа и залепянето на датчиците.
За датчик се използва самия транзистор, а останалата част от схемата и особено диода трябва да са далеч от измервания обект (буфера, бойлера).
Транзистора много успешно може да се залепи с маджуните от типа на SUN FIX.
Повече за схемичката тук:
http://www.pchelar-probvaisambg.com/sta ... spisak.htm

Последна промяна от hidrazin на пон сеп 03, 2012 8:47 pm, променено общо 1 път.