• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
kossis - специалист
Разбрах за Ъ !

Аз съм инженер, не филолог !

Кокс е ! :-D

Айде дайте по темата !!!!

Да го пренавия ли тоя Райдерски боклук, преди да е думнал, или да изчакам да думне ???
nikolson - майстор
Junak написа:
Те, някои, и на дистрибутора викат "ДЕЛКО", ама какво да ги правиш, толкова разбират.
Делко, панцер, ксерокс/минолта, но и болгарка, чай... Защо го нападате, нали разбирате за какво говори. Вярно, с доста правописни, но ентусиазмът ми харесва. Всеки от нас има слаби места.
:prost:
hidrazin - майстор
Чак пък нападане?
http://www.napravisam.bg/forum/viewtopi ... 18#p531893
Да ама правописните грешки не са присъщи на един инженер. Просто го коригираме.
:partyman:
Junak - майстор
nikolson написа:
Делко, панцер, ксерокс/минолта, но и болгарка, чай... Защо го нападате, нали разбирате за какво говори. Вярно, с доста правописни, но ентусиазмът ми харесва. Всеки от нас има слаби места.
:prost:
Не е заради правописните грешки. Е заради това...
kossis написа:
Защо е необходимо когато нещо не ви е ясно и веднага изказването да е Какво го гонило еди кой си ?
fikata - майстор
Аз съм инженер, не филолог !

Кокс е ! :-D

Айде дайте по темата !!!!
Инженере, не е кокс, а е графит. :-D
В зависимост от предназначението на механичното челно уплътнение,триещата двойка може да бъде и от волфрамов карбид(WC) или силициев карбид (SiC) освен графит.
Ако държиш на титлата си "инженер" и механичното челно уплътнение за тебе е наименование на "коксов лагер" на "москвич" или "коксов лагер" на пералня "Перла", т.е. да ползваш занаятчииска терминология от преди 30 и повече години, а и за правопис на един технически термин "уплАтнение" е правилно - си е твоя си работа.
Но когато някой се опита да ти коригира техническата терминология и правопис и ти го обвиниш в невежество на публично място,каквото е един форум, трябва да бъдеш поставен на мястото си, защо и тези които ще четат тези писания след време трябва да бъдат информирани точно за техническите термини "коаксиален лагер" и графитно челно уплътнение, което няма нищо общо с машинния елемент "лагер".
Verba volant, scripta manent.
kossis - специалист
Разбрах, че съм Прост и неграмотен, както става в нашите форуми по Традиция. Радвам се че има и толкова гениални и интелигентни Съфорумници, които ще оправят Държавата ни.

За кокса, няма да си променя мнението. Но аз не налагам това мнение на никого !

Никого не съм нападал, и обвинявал само казах че не съм съгласен с мнението на Сиан и изложих аргументи и факти.

Единственио вие не спряхте да ме нападате и то като гладни чакали. Ходете да обядвате ! :-D

Темата е за водната помпа на Райдер и аз зададох въпрос, които е съществен по темата ! Така че ако имате мнение по този въпрос, добре ако не, мисля че е излишно да ме нападате повече като разярени хиени !
:axe:
nikolson - майстор
kossis написа:
Водните помпи на Райдер Не са добри !!
Дайте акъл за качествена помпа на Ф40 ?!
Покрай надприказването се загуби какъв ти е въпросът. Иначе, Райдер помпите са трагедия. И аз я имам в наследство.
kossis - специалист
Дали да я пренавия преди да думне ???
nikolson - майстор
kossis написа:
Дали да я пренавия преди да думне ???
Ами те са с алуминиеви намотки. Ако е пак с алуминиеви, каква е ползата. Ако искаш медни :? ... май ще трябва преизчисляване.
Иначе, не разбирам защо се колебаеш. По-скоро я смени.
VLADO66 - майстор
Те ти ги всякакви-гледаш 1 1/4 и избираш според джобът http://aquapump.net/pumps/pompi-zentrob ... nostepenni
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Тема ""Охлаждане" на греещ електромотор на помпа" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: