Всички имаме коли, нали ?
MamaMy - майстор
Туй Сиерата беше от уважаваните фордове. От нея насам и в Белканто и в Надин ги нещът. :lol:
kozl - майстор
Какви чудеса върши едно тънко маркуче, дето може и без него. Да ама това маркуче не е причина за загуба на антифриз. От години карам дизел пежо и в двигателя има 2 такива маркучета. Едно от камерата на термостата и едно от най високата точка на радиатора. Проста система за отвеждане на въздуха. Интересно, падна ми едно П306 бензин и в двигателя нямаше такава система. Малко антифриз да изтече и почват аномалии. Пък и трудно се обезвъздушаваше.
А известно време покарах и нов Форд. Но до двигателя не стигнах, че не можах да го отворя предния капак. От де да ми хрумне, че се отваря с ключа, а ключалката скрита под емблемата. :? Е*ати фокуса.....
nikolovvd - майстор
Явно почти всички сме минали през школата на Форд. Много добра база за развитие на мисленето и изграждане на навици по поддръжката на автомобил. И аз съм имал проблем с теч на радиатора. Е силно казано теч, но като погледна долу в средата се вижда по-тъмен участък. По съвет на специалист си купих едно шишенце с течност за запушване на течове и пак по негов съвет сипах само половината около 150 гр. Съвета бе, ако продължи да "сълзи" тогава да добавя останалата половина. За щастие не се наложи и преди месец и нещо Скорпиото замина за Украйна.
За 7 години научих доста покрай Форда и основното е поддръжка. Поради тази причина след месец-два сменям всички течности и филтри по колата. Няма да е евтино, но поне още 5-6 години ще съм с безпроблемен автомобил.
Е поне се надявам! :lol:
MamaMy - майстор
Бъркаш леко за школата. От моите набори и около нас времето когато ходехме в "училището" по поддръжка още нямаше западни коли. Школата беше Москвич. Най-често 408. 412 беше като несбъднат блян. От всичко което съм научил покрай него най-ценни са лафовете:
"Като умра и ще ме ровят прав. Защото цял живот съм лежал под Москвича"
"Освен прав ще ме ровят до кръста, а нагоре ще ме варосат за икономия на паметник"
И тогава все си нямаше пари. Иначе сервизи имаше. Малко, но и колите бяха малко.
kozl - майстор
nikolovvd А ве я форд не съм имал ама и под французойката бая съм полежал.

И нещо за моята 31 годишна французойка. Много тя ме слуша, но защото и аз много грижа се за нея. Малко да си поизноси от нещата и веднага бягам в магазина. И готов съм аз да я обслужа "Фул" щото знам, че и тя ще ми угажда. Много аз се кефя в позата да съм отгоре :supz: , че другата аз отдолу . :x ....... о мъка, зор и пъшкането много.
А от последното чукане .................. цели 5 годинки са се изтъркаляха. Ма нали ЕГН-то годините ми наброи, сега пак е за чукане а аз отлагам, отлагам, а тя така се е разцъфтяла и отпреде и отзад..................
nikolovvd - майстор
Колите стари си пазете
и за поддръжка сили не жалете!
Че новите са от ламарина за консерви
и по сервизи често в гаранция ви нерви.
Боята им е като бебешка кожа
и ще взема да си сложа ножа!
stiv1961 - майстор
Да ме извинява колегата, че му пиша в темата, но няма смисъл да отварям нова. Проблема е подобен с тази разлика, че колата е Опел Астра. та оня ден както си карам градско стрелката за температурата започна да се качва и стигна около 95 градуса. Направи ми впечатление защото термостата ми е блокирал и температурата не надвишава 60-65. Спрях пред Конрад да проверя за едни части и като се върнах видях отдолу гьол с антифриз. Капачката на разширителния съд не я стягам до край а стои малко хлабава и антифриза е изскочил от там :-D Долях вода и продължих, но си нямам идея защо стана така при положение, че няма прегряване :?
ivanovbg - майстор
Като е хлабава капачката е нормално да ти изхвърли антифриза. Перката включва на 98 градуса. Малко преди да тръгне налягането в казанчето се повишава и ... Пробвай го на място и ще видиш. Така че си дръж капачката добре завита.

Иначе в каране в градски условия е нормално кола с блокирал термостат да си вдигне работната температура и даже да включи перката.
Andri01 - майстор
MamaMy написа:
Бъркаш леко за школата. От моите набори и около нас времето когато ходехме в "училището" по поддръжка още нямаше западни коли. Школата беше Москвич. Най-често 408. 412 беше като несбъднат блян. От всичко което съм научил покрай него най-ценни са лафовете:
"Като умра и ще ме ровят прав. Защото цял живот съм лежал под Москвича"
"Освен прав ще ме ровят до кръста, а нагоре ще ме варосат за икономия на паметник"
И тогава все си нямаше пари. Иначе сервизи имаше. Малко, но и колите бяха малко.
В магазина за резервни части:
-Имате ли резервни части за "Москвич"?
-Да,какво ви трябва?
-10 сантиметрови пирони :)
MamaMy - майстор
За Опела има една особеност колега stiv1961. Охладителната система работи и над 100 градуса. За тази цел работи с известно налягане и е абсолютно недопустимо да не е затворена хубаво. И термостата и датчиците са предвидени да работят под налягане и е добре капачката да се сменя редовно на 5-6 години защото вътре има 2 клапана които регулират налягането в системата.

ПП А по темата е снимката :-D

Тема "Форд ескорт - проблем с охлаждането" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: