Всички имаме коли, нали ?
montoya
- майстор
63 мнения в "Формула 1"
nikolovvd
- майстор
- Мнения: 3380
Щом RTL, които от 20 години излъчват Формула 1 намекват, че за 2016 ще се откажат от излъчването, правете сметка какви космически са станали цените. Само RTL плащат по 50 милиона Евро годишно за правата да излъчват тази скука.
При 1.5 сек. разлика във времената на Мерцедесите и следващите ги - Ферари, Уилям и т.н., всичко е предварително ясно.
При 1.5 сек. разлика във времената на Мерцедесите и следващите ги - Ферари, Уилям и т.н., всичко е предварително ясно.
Chefo77
- майстор
- Мнения: 11293
Andri01 написа:Преди години-ерата "Шумахер" беше нещо подобно: като тръгне и край,борбата беше за 2-ро място и назад! Абе,има какво да се гледа ,не е като футбола/особено българския/!:)Преди години "ерата Шумахер" беше коренно различна! Вторият в класирането (често съотборника му) стоеше не на задника на Шумахер, а малко преди третия

Нещата в "ерата Шумахер" бяха един уникален пилот + една много добре подготвена машина срещу много нетолкова добри пилоти с нетолкова добре подготвени машини.
Изобщо формулата става все по-малоумна. Много пъти съм си казвал мнението, като сме коментирали с други - това е ВЪРХОВ спорт. При него НЕ трябва да има ограничения. Той трябва да е извън всички рамки. Трябва да има огромни мотори, с огромен разход, със зверски звук, който ти втечнява запека и кара плешивото ти теме да настръхне. Ако някой иска, да кара с 12 и 16 цилиндрови мечки. Друг да ги конкурира с трилитров ве-шестак. Форд да се набутат с трицилиндровия си Екобууст ...
И, както всяка търговска организация, не трябва да има ограничения за големите, за сметка на малките. Какво е това максимален бюджет 200-300 милиона, 'щото видиш ли - Маруся не можели да им се мерят - ами като не могат да се мерят, нямат място при големите. Все едно да наложат ограничения в разработките на Хилти, защото Райдър не можели да правят инструменти като тях ...
maroka
- специалист
- Мнения: 595
Не си съвсем прав Chefo 
Както сам отбеляза - това е спорт. В спорта винаги има ясни норми и ограничения за всички участници, за да има fairplay. В това е тръпката.
Ограниченията за двигателите са въведени заради сигурността на пилотите, вредните емисии в атмосферата, както и за даването на равен шанс на всички участници. Не ти е по-различна ситуацията с гумите, без преференции и скъпоструващи индивидуални разработки - равни условия. Да, определено всички тези ограничения ни дразнят, но това е посоката, за да остане дисциплината атрактивна и да има повече от 3-4 отбора.
Освен това, така се create-ват и нови технологични решения, предимно с аеродинамика и възстановяеми източници на допълнително ускорение
Иначе се губи интереса към развитието на спорта, а и парите за телевизионните права никой няма да ги даде - а това е и бизнес. Засега печеливш за FIA и за пилотите.
За пистите и телевизиите като гледам, включително и за отборите... по-скоро не
Но това е друга тема
По-лошото е, че пак ни правят на маймуни и се чудим как да гледаме едно от любимите ни състезания

Както сам отбеляза - това е спорт. В спорта винаги има ясни норми и ограничения за всички участници, за да има fairplay. В това е тръпката.
Ограниченията за двигателите са въведени заради сигурността на пилотите, вредните емисии в атмосферата, както и за даването на равен шанс на всички участници. Не ти е по-различна ситуацията с гумите, без преференции и скъпоструващи индивидуални разработки - равни условия. Да, определено всички тези ограничения ни дразнят, но това е посоката, за да остане дисциплината атрактивна и да има повече от 3-4 отбора.
Освен това, така се create-ват и нови технологични решения, предимно с аеродинамика и възстановяеми източници на допълнително ускорение

Иначе се губи интереса към развитието на спорта, а и парите за телевизионните права никой няма да ги даде - а това е и бизнес. Засега печеливш за FIA и за пилотите.
За пистите и телевизиите като гледам, включително и за отборите... по-скоро не

Но това е друга тема

По-лошото е, че пак ни правят на маймуни и се чудим как да гледаме едно от любимите ни състезания

nikolovvd
- майстор
- Мнения: 3380
Chefo77 написа: Преди години "ерата Шумахер" беше коренно различна! ...И скоро няма да се повтори. Аз вече не си спомням от кога пилот стартирал от последна редица е завършвал на подиума.
Шумахер освен, че бе велик пилот много помагаше за развитието на болида, за разлика от сегашните млънкалници, на които все нещо им пречи. Да не забравяме, че по негово време 1994г., нямаше въздушни тунели и супер компютри, а всичко се решаваше на пистата и зависеше от данните, които се получават от пилота.
Chefo77
- майстор
- Мнения: 11293
Николов - от миналата или по-миналата година. Хамилтън го направи по спомен.
maroka - феърплея е за правилата. Не касае ограниченията! Можеш ли да забраниш на Барса да купуват звезди, за да могат Алмерия да ги бият? И трябва ли?
- Вредни емисии? Колко по-малко вредни емисии се отделят на старт от формулата и какъв е техния процент от общо емитираните вредни газове в световен мащаб, след като набутаха турбо-простотиите?
- Това не е просто спорт. Това е върховото ниво на един спорт - автомобилния. Не коментираме GP2, GP3 или Формула Рено.
- Какво отношение има към сигурността на пилотите намаления обем на двигателите? Не е ли по-опасно да тръгнеш със 120 литра високооктанов бензин зад задника, вместо да дозареждаш при стоповете? Колко смъртни случая или тежки травми има при дозареждане? А да караш цяло състезание с един комплект гуми ... и това ли беше за сигурността?
- Равен шанс? Какъв равен шанс трябва да имат гения Нюи и дизайнера на Маруся? Това е надпревара - намираш най-доброто решение. Ако твоето е по-лошо от това на конкуренцията - или сменяш концепцията, или усъвършенстваш твоето.
- Защо да има само един доставчик на гуми? В Мото ГП колко са? И какъв стимул има Пирели да си усъвършенства гумите, след като пилотите щат-не щат, ще карат 3-4-5 години и жабарите ще цоцат от Ф1? Или май идеята е да се предложат повече парички на този, от когото зависи кой ще бъде (Бого) избрания?
И още нещо - НИКОЙ не печели от ограниченията. НИКОЙ. Зрителите пред телевизора и на пистата се отдръпват, пийпълметрията го отчита, рекламодателите се назландисват, телевизиите дават по-малко пари, ФИА затъва, намалява парите за точка за отборите, което води до намаляване на парите към всички в отбора. Миналата година имаше писти, които бяха на загуба от стартовете... Само че не можеха да се откажат, защото загубите от неорганизирането на състезание при подписан договор, щяха да бъдат много по-големи!
Не, не трябва да се уеднаквяват условията към всички. Там комунизъм не трябва да има.
Или искаш да ми кажеш, че тази година, с всички ограничения които наложиха, формулата е по-интересна, отколкото преди 20 години например? Или отпреди 40? Надали
maroka - феърплея е за правилата. Не касае ограниченията! Можеш ли да забраниш на Барса да купуват звезди, за да могат Алмерия да ги бият? И трябва ли?
- Вредни емисии? Колко по-малко вредни емисии се отделят на старт от формулата и какъв е техния процент от общо емитираните вредни газове в световен мащаб, след като набутаха турбо-простотиите?
- Това не е просто спорт. Това е върховото ниво на един спорт - автомобилния. Не коментираме GP2, GP3 или Формула Рено.
- Какво отношение има към сигурността на пилотите намаления обем на двигателите? Не е ли по-опасно да тръгнеш със 120 литра високооктанов бензин зад задника, вместо да дозареждаш при стоповете? Колко смъртни случая или тежки травми има при дозареждане? А да караш цяло състезание с един комплект гуми ... и това ли беше за сигурността?
- Равен шанс? Какъв равен шанс трябва да имат гения Нюи и дизайнера на Маруся? Това е надпревара - намираш най-доброто решение. Ако твоето е по-лошо от това на конкуренцията - или сменяш концепцията, или усъвършенстваш твоето.
- Защо да има само един доставчик на гуми? В Мото ГП колко са? И какъв стимул има Пирели да си усъвършенства гумите, след като пилотите щат-не щат, ще карат 3-4-5 години и жабарите ще цоцат от Ф1? Или май идеята е да се предложат повече парички на този, от когото зависи кой ще бъде (Бого) избрания?

И още нещо - НИКОЙ не печели от ограниченията. НИКОЙ. Зрителите пред телевизора и на пистата се отдръпват, пийпълметрията го отчита, рекламодателите се назландисват, телевизиите дават по-малко пари, ФИА затъва, намалява парите за точка за отборите, което води до намаляване на парите към всички в отбора. Миналата година имаше писти, които бяха на загуба от стартовете... Само че не можеха да се откажат, защото загубите от неорганизирането на състезание при подписан договор, щяха да бъдат много по-големи!
Не, не трябва да се уеднаквяват условията към всички. Там комунизъм не трябва да има.
Или искаш да ми кажеш, че тази година, с всички ограничения които наложиха, формулата е по-интересна, отколкото преди 20 години например? Или отпреди 40? Надали

Кики
- специалист
- Мнения: 549
Абе то че трябва да има известни ограничения трябва, ама откак ги направиха полу-електрокари да си ги гледа оня дъртак Барни, то нито звук на двигател нито пилотски майсторлък, имам чувството че ако седне на симулатор някой тийнеджър маняк на компютърните игри ще ги бие повечето пилоти. Яд ме е че няма къде да намеря американските КАРТ серии, там е къде къде по-интересно, дори и скоростите си включват със скоростен лост. Имат 5 марки шасита и 5 марки двигатели, всеки отбор си купува и прави желаната сглобка и е равен с другите в техниката, освен това имат много различни по стил писти където всеки има шанс със своята техника. Преди години ги бяха вкарали в някакви строги норми като Ф1 и се отказаха всички, 4-5 год. нямаше състезания и накрая узряха как трябва да бъде за да има кибици, ама във формулата докато властва този алчен дребосък по-добро не ги чака.
Тема "Формула 1" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!