• 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
Всички имаме коли, нали ?
LazarGanev - "Велик майстор"
В Италия може би май-масови са Фиат 500 и Мини Купър
Николов Н. - специалист
Трудно. Онези с малките пи..ки и големите коли едва ли ще ще яхнат скутери. А и с тротинетките още не можем да се справим.
Последна промяна от Николов Н. на вт ное 04, 2025 8:44 pm, променено общо 1 път.
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
Повечето българи са с големи пишки, нали, надежда има
LazarGanev - "Велик майстор"
Аз съм с малка кола...
hidrazin - майстор
Няма как да забраните "големите" коли.
Освен това при катастрофа с "голяма" и "малка" кола се оказва че оная с косата предпочита онези с малките коли.
Същото е и със "самокатастрофирането" с малки изключения.
Елементарна ФИЗИКА от средното образование. Който го има де и не е бягал от час.
Нещо като например ТОВА да се изпречи на ТОВА па било и само 3-ойка...
Губещият е пределно ясен. :)
:partyman:
P.S.
вт ное 04, 2025 8:20 pmn_a написа:
Повечето българи са с големи пишки, нали, надежда има
Кака, повечето хора с много пари са с "малки" п...и и затова карат големи коли.
Не заради друго, ами защото ги е страх за животеца им. И най-вече за имането им. :)
nikolson - майстор
Не знам, къде колко зле е трафика, но в Ямбол, сутрин и вечер трафикът е отвратителен. Тапи, висене по ключовите кръстовища, добре че разстоянията не са особено големи, но времето за предвижване в тези часове определено се увеличи. Не е до вида превозно средство, а до инфраструктура.
hidrazin - майстор
Туй електричките голям майтап. Щом опряха за ремонт чак до мен...
Днес се наложи да чопля по напълно електрически микробус на няма и 8 години.
Батерия 56kWh, мАтор 125 коня и въртящ 320Nm.
Според купувача е с пробег 200 километра. Според мен не повече от 150 и то с нова батерия.
Ама това са "подробности" които ще уточняваме след като го съживим напълно. :-D

Та китайския бус (Максус ЕВ80) си е бил напълно приличен...
Докато в ЕС не са се намесили едни немско-холандски некадърници и в сътрудничество са го ос...рали от към доработки.
Честно, толкова абдалско изпълнение не бях виждал от началото на дИмокрацията.

Все още не е ясно но ремонта клони към едни 2500-3000 нови лева - демек ЕВРА.
Който иска по старому - 5-6 000 грешни, български ЛЕВА. :lol:
И то щото ми е приятел...
:partyman:
P.S. ЖОКЕР към колеги и хора които наистина разбират и биха се хванали...
ПОВЕЧЕТО електрички след изключване на 12-волтовия акумулатор след 5-6 минути са БЕЗОПАСНИ за работа.
(Четете инструкциите и спецификациите...)
ТУК НЕ Е ТАКА !!!
Дори да извадиш 12-волтовия акумулатор, на много места си остава да има около 400VDC ...
И при влага/намокряне - към корпус/шаси.
Преди да човъркате, вадите кабели и букси, да отваряте "кутии" си ИЗКЛЮЧЕТЕ батерията!
Трябва да намерите една примерно такава "вилка" и да я извадите + изчакване от към 5 минути.


Изображение


Разбира се това НЕ ОТМЕНЯ проверката за отсъствие на на напрежение преди да се бърника някъде.
Все пак онези 400VDC "пържат" много по-добре и от трифазно ако Фанеш две фази... :-D

P.S.2 Па дано да е полезно за някой дето евентуално го прочете...
Поне що се отнася до безопасност. То смехориите електрички в стил папемаше са ясни. :)
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26

Тема "Електромобил в гаража." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: