Не съм разбрал за кои зъбчатки явно
За отпред може би най-добрия подход би бил да има специален свободен венец (freewheel) каквито например има при Bafang комплектите, но няма да е лесно да се намери нещо готово отделно от цялостен кит.
За мотора можеш да разбереш по описанието дали е четков ако е коректно написано такова или по това колко кабела влизат в него (ако са само 2 - то той е четков DC)
LiPo батериите вероятно са от най-опасните, въпреки, че често се преувеличава. Не е добър вариант по-скоро заради по-краткия им живот. Аз за велосипеди винаги ползвам 18650 Li-ion - съотношението тегло/капацитет е отлично, не са скъпи, могат да издържат хиляди цикли ако при зареждане се балансират активно, не се държат заредени за много дълъг период от време, не се допуска дълбоко разреждане и не се разчита само на евтин BMS (battery management system), което обикновено прецаква батериите.
За мотора можеш да разбереш по описанието дали е четков ако е коректно написано такова или по това колко кабела влизат в него (ако са само 2 - то той е четков DC)
LiPo батериите вероятно са от най-опасните, въпреки, че често се преувеличава. Не е добър вариант по-скоро заради по-краткия им живот. Аз за велосипеди винаги ползвам 18650 Li-ion - съотношението тегло/капацитет е отлично, не са скъпи, могат да издържат хиляди цикли ако при зареждане се балансират активно, не се държат заредени за много дълъг период от време, не се допуска дълбоко разреждане и не се разчита само на евтин BMS (battery management system), което обикновено прецаква батериите.